~ 1.8 - Hell and heaven ~

172 6 3
                                    

Ship: Sapbur [Wilbur X Sapnap]
AU: demon X angel
Typ ff: Fluff ig?
POV: třetí osoba

===================================

Wilbur a Sapnap.
Dva z rozdílných stran,
Jeden anděl, druhý démon,
Leč, oba spojil velký žal.

Milenci z opačných stran,
Jeden na bílém nebi,
Druhý za mřížemi pekelných bran,
oba však v tom druhém našli,
to co ten první postrádal.

Zakázaná láska dvou,
kteří nemohli být spolu,
Proto skrývali lásku svou
Jeden druhý k tomu,
který se skrýval tam,
za opačným světem.

Mezi peklem a zemí,
mezi zemí a nebem,
tam, kde se oba sešli
jako jeden.

=====

Sapnap, syn vládce podsvětí, následník jeho trůnu, nikdy úplně nechtěl převzít trůn po svém otci. Nějak ho to nelákalo.

Další věc je, že jeho otec si už dávno před tím než začal panovat našel toho, který mu do života přinášel velikou radost. I přes to, že už k sobě tolik lásku neprojevují, stále jde jasně a čistě vidět jak se ti dva milují.

Ale co on? On nenašel nikoho a vypadalo to, že je odsouzen projít svým životem sám. Sám projít sadem plný květů, které se otevřou když kolem nich projdete a odhalí nové tajemství toho sadu, jehož jméno je Život, který ale Nick musí objevovat sám a všechny květy musí otevírat sám. Bez své spřízněné duše. Bez lásky. Bez své druhé poloviny.

Sapnap byl sám.

===

Wilbur, syn vládce Nebeského ráje, druhý syn, který se vždy věnoval hudbě a poezii, neměl s kým sdílet svoji tvorbu.

Pravda, měl bratry a rodiče, ale chtělo to někoho pro koho by mohl skládat milostné písně a psát romantické básně a sedět s nimi pod stromem a společně naslouchat jeden druhému.

Ale Wilbur na to byl sám. Jediné co mohl poslouchat pod rozkvetlým stromem s růžovým kvítím byli zpěvaví ptáci a šum listů.

Wilbur byl sám.

===
Jakožto dva mladí kluci se oba rozhodli se jednou vytratit a jít se podívat do světa smrtelníků.

Jaká to příjemná náhoda pro ty dvě ztracené duše, když oba v ten samý den, samý čas měli namířeno na to stejné místo, kde jim osud předurčil, že se setkají.

=== POV Sapnap ===

Dnes je ten den. Ten den, kdy se půjdu podívat do světa smrtelníků, za normálními lidmi a třeba najdu kus sebe. Nebo třeba svoji druhou polovinu.

Před tím než jsem vůbec stihl vyrazit a vše si připravit mi někdo zaklepal na dveře mého pokoje. Takže jsem rychle hodil můj batoh s věcmi do skříně a zavřel ji a pobídl jsem člověka na druhé straně ať vejde.

Byla to moje babička, matka vševědoucí jak ji říkám já. Ví všechno, takže mě ani nepřekvapilo že se za mnou přišla podívat v takový "náhodný čas."

"Nicky, myslím, že víš proč tu jsem" na to jsem jen kývl. Ona přišla k mé posteli a sedla si na ni a naznačila ať si sednu vedle ní. "Víš, Nicky, vím že jdeš do světa smrtelníků a bránit ti v tom nebudu, ne jen protože jsem v tvém věku byla stejná, ale protože jsem měla vizi." povídala a svýma rukama mi před očima ukazovala oranžově zbarvené obrázky, které vypadaly velice abstraktně, ale zároveň tam bylo něco a někdo vidět.

Love is strange [Dsmp, ship, oneshot book]Kde žijí příběhy. Začni objevovat