part 5 _kai?_

90 19 10
                                    

چان رسما میخواست با کله بره تو دیوار تا حق مطلب مشخص بشه . از وقتی با تین داشتن میگشتن یه دم حرف میزد راجب تاریخ و چطوری ساخته شدن اون سازه زیر زمینی .

درسته چرت و پرت نمی‌گفت ولی چان حتی براش یه کلمه دیگه اون حکم سوهان روح رو داشت . بک و کیونگ به چهره پسر بزرگتر نگاه میکردن و سعی می‌کردن تا از خنده نترکن.

بعد از پیچی به اتاق بزرگی رسیدن که کیونگسو از بزرگی و روشنیش دهنش باز موند:اینجا باشگاهه . ما همه اینجا مبارزه رو یاد میگیریم . دو سال پیش ار ام تصمیم گرفت اونرو بسازه و مارو برای جنگش اماده کنه ، این بخش در اصل یه معدن خیلی قدیمی هست که روی سقفش بتن ریختن و...

چانیول با حرص وسط حرفش پرید : خوب خوب کافیه مهم نیست ... تو کار نداری بری؟
دختر با عصبانیت سمتش برگشت و کمی روی پنجه هاش بلند تا تفاوت قدیش رو کم بکنه : به تو چه ... میخوای نیا دنبالم من هنوز کلی حرف دارم تو برو با زنت(به بکهیون اشاره کرد)تو اتاقت خودتو قایم کن.

چانیول با عصبانیت سمتش هجوم برد ، دختر با ترس پشت بک قایم مخفی شد : چته وحشی ؟
چان هوفی کشید ‌و سمت مخالف چرخید و از اونها دور شد . کیونگ متعجب به بک که داشت قهقهه میزد نگاه کرد ‌و بعد دختری که لبخند مفتخری داشت . دفترش رو برداشت ‌و نوشت: چی شده؟

تین سمتش برگشت : اون از من خوشش نمیاد ، چون خب... حتی خنده داره که بگم چرا...
خنده ای کرد و ادامه داد: یه بار داشتیم توی باشگاه تمرین می‌کردیم ... وسط نرمش پام رفت روی پاچه شلوارش‌ که کمی پایین اومده بود بعد... خب یهو شلوار از پاش افتاد

بکهیون قهقهه دیگه ای زد: وایی باید میبودی میدیدی ... صورت و گوشاش قرمز قرمز بود و همه خیلی سعی کردیم نخندیم و کل باشگاه رو هوا بود ...
کیونگ لبخندی با تصور حالت بامزه چان تو اون لحظه زد

تین: البته فقط اون موقع اتفاقی بود وگرنه نقشه های زیادی با سوهیون روش عملی کردیم ... مثلا اونسری که مثلا قهوه داغ سوهیون روش ریخت یه نقشه از قبل تعیین شده بود.
نیشخندی زد: وقتی سعی می‌کنه زیر لگد نگیرتمون خیلی باحال میشه

خنده ریزی کرد که به دو پسر هم سرایت کرد : بریم بقیه تورمون... خب سوالی هست؟
کیونگ که سوالی از اول مغزش رو درگیر کرده بود رو نوشت: تو  اون اقاهه که رد میشد رو با اسم عجیبی صدا کردی ... رئیستونم اسم مستعار داره ... دلیلی براش هست؟

تین سرش رو به تایید تکون داد: راستش بیشتر افرادی که اینجان زندگی دو جانبه دارن ... یه بخشی از روز اینجان و یه بخش دیگش تو دنیای بالا هستن پس برای اینکه ما توی ماموریت ها از اسم های واقعی مون استفاده نکنیم و لو رفتنمون بیشتر نشه اسم های مستعار داریم ... حتی امکان شنود هم هست .
باید اینهارو هم در نظر می‌گرفتیم پس از اسون ترین روش استفاده کردیم ... جیمین دستگاهی رو به کمک جی هوپ ساختن که دوربین های جدید و قدیم رو با کمک امواجشون شناسایی می‌کنه ولی شنود های جدید قابل شناسایی نیستن.

skyfall season2Where stories live. Discover now