Mentem előre egyenesen az úton a vak sötétben természetesen a ködben. Végülis ez Beacon Hills mit is várhatnék, bár már nagyon régen voltam itt. Ennek ellenére örülök, hogy visszajöttem. Haza. Az egyetlen bajom az csak végülis az, hogy nem látok semmit ettől a nyomorék ködtől. Szó szerint szinte vágni lehetett olyan sűrű volt és semmit nem lehetett látni, ami öt méterrel előrébb van. Na, ez már jól kezdődik...
Kiszálltam a kocsiból és már hallottam a házból kiszűrődő hangokból, hogy anyáék már rohannak is kifelé. Kettőt pislogtam és szinte már robbant is ki a bejárati ajtót.
- Bella! –kiáltott fel egyből anyám és az öcsém. Na, ez is régen volt. Egyből a nyakamba ugrottak mindketten, ami egy kicsit jól esett. Tekintve, hogy az a veszekedés 5 éve volt már és bár kibékültünk a hangulat még egy jó ideig feszült volt köztünk. Próbálkoztam, de valahogy nem tudom akkor se elfelejteni.
- Örülök, hogy itt vagy édesem. Nem volt baj vagy nem volt fárasztó az út ilyen időben? –kérdezte anya. Hiába nem haragszom rá és szeretem őt teljes szívemből, nehéz itt lenni. De ő akkor is az anyám, annak ellenére, ami történt szeretjük egymást. Mind a négyen még ha nehézkes is apával tartani a kapcsolatot a munkája miatt.
- Jól vagyok anya. Nem volt baj és utaztam már jobban is. –rá néztem az öcsémre, aki most már magasabb, mint ÉN?!?! Mikor lett ekkora és kész férfi?
- Te jó ég Scott mennyit változtál, pedig csak egy fél év telt el.
- Hát tudod a lacross mellett nem nehéz változni, ha az ember a társkapitány. –mondta büszkén mosolyogva. Hiába történtek zűrök a válás óta mi ketten mindig is megértettük a másikat és a nézőpontját. Pláne apánkkat illetően... Most már.
- Hallottam hírét, le a kalappal. A gyíkból menő lett. A végén még benyögöd, hogy Stiles is a csapat tagja és játszik is. –mondtam mire mosolyogva nézett rám.
- Hát pedig... -kezdte nevetve.
- Jesszusom, mi mindenről maradtam le pedig csak befejtem az egyetemet és a gyakorlatom.
- Apropó, gratulálunk az ügyvédnőnek, aki tökéletesen teljesítette az egyetemen és a gyakorlaton is a vizsgáit. –mondta anya. Hiába kár tagadni jól esik itthon lenni.
*másnap*
Korán keltem fel az egykori régi szobámban, ami az óta változott kissé. Van az ágyam, az asztalom, a gardróbom és a két kis fotel, amit a nagyi küldött ide egy pár hete. A fal fehér volt a parketta meg szép világos. A szőnyeget szintén nagyi küldte, amit valószínűleg Scott le is terített. Eltart majd egy ideig amíg kicsit felvidítom és kidíszítem, de szeretem a kihívást. Na de öltözzünk fel, hisz ma bejelentenek ide Beacon Hills-be, mint ügyvéd.
Meg is van a tökéletes.
Lent már javában reggeliztek és kávéztak, amikor leértem.
- Jó reggelt –köszöntünk egymásnak.
- Ma akkor mész a Seriffhez az állás miatt? Felvesznek majd vagy mi is lesz ez pontosan? –kérdezte anya. Rámosolyogtam a kávémat szürcsölgetve.
- Én leszek mától Beacon Hills ügyvédi irodának a kis főnöke. Vagyis mindenbe lesz befolyásom én oszthatom be az embereket ügyekre vagy tilthatom meg, hogy ez az ügy az övék legyen. El is lophatom mástól az ügyet ha nekem olyan kedvem van. Meg persze a város ügyeit is intézem, de az én fennhatóságom alá került most a rendőrség, a kórház és az iskola meg pár egyéb és azokat látogatom meg ma. Mivel ilyenkor illik bemutatkozni, hogy „Hali én, húzlak ki a csávából, de a földbe is tiporhatlak!" –magyaráztam el.
- Minden világos, na de én megyek! A végén még elkések. –mondta Scott és már kezdett is pakolni.
- Elvihetlek, ha akarod. Meg szinte minden reggel is, nekem is kilencre kell beérnem. Kivéve, ha különleges esetek vannak, de az ritka. –erre egy széles tipikus Scottos mosolyt kaptam.
- De király, köszi, elfogadom az ajánlatod. Bár ennek ára van. –erre nagyot néztem.
- Én teszek szívességet és te szabsz árakat? Ez igen! Na, halljam, öcsi.
- El kell jönnöd a pénteki meccsemre! –erre elmosolyodtam.
- Benne vagyok.
12 órával később...
Már mindennel végeztem mára. Halleluja! Ez sokáig tartott, már javában este volt amikor csörgött a telóm. Stilinski seriff. Na, mehet a meló!
************
- Hello Mr. Stilinski, baj van? –kérdezem miközben az utat néztem.
- Igen, ami azt illeti, ez az eset minden esetben a tied lenne így is úgy is. Szóval jobb ha én mondom. –kezdte aggodalmasan és idegesen. NA, FASZA!
- Mi történt?
- Egy lány, aki Scott és Stiles osztály társa, eltűnt a korházból. A lányt megtámadta valami a suli bálon és még lábadozik. Milyen gyorsan érsz ide?
- 5 perc és ott vagyok! –ezzel ki is nyomtam és siettem.
A parkolóban megálltam a bejárathoz közel. Fogtam a táskám, bezártam a kocsit és már mentem is. Az épületben a seriff már várt.
- Mr. Stilinski!
- Miss. McCall! Felkészültél? -kérdezte aggódóan. Mások előtt hiába a formalitás, ha engem és Scottot is a saját gyerekeként szeret.
- Készen, mi történt? –mondtam határozottan miközben elindultunk a kórterem felé.
- Anyád mindjárt elmondja. –ekkor megjelent előttem anyám és a lány apja.
- Anya mi történt?
- Egy beteg lány eltűnt. A neve Lydia Martin és egy támadás miatt hozták be. Súlyosak voltak a sérülései ezért komolyabb gyógyszereket kapott. Elment zuhanyozni aztán hallottunk egy sikolyt és eltűnt. Mindent itt hagyott még a ruháját is.
- Akkor most kint mászkál egyedül a hidegben? –kérdeztem és bólintott.
- Pucéran? Meztelenül?–kérdezte a seriff értetlenkedve.
- Szerintem a kettő ugyan azt jelenti, de igen. Úgy tudjuk, hogy ruha nélkül ment el.
- Átnézték a kórházat ugye?
- Alaposan.
- Nincs semmi gyanús.
- Semmi egyszerűen lelépett. –a seriff a kollégájára nézett.
- Adj ki körözést egy 16 éves vöröskére. Más ismertető jegy?
- Hát... -kezdte anyám, de valaki közbe vágott.
- 160 cm, zöld szemű, világos bőrű, a haja vöröses szőke!
- Stiles! –kiáltottam.
- Valóban? –kérdezte az apja.
- Igen. Áhhh... -az apja már tarkón fogta és vitte is arrébb.
Én közben még körbe kérdezgettem. A doki szerint, aki ápolja a sokk a támadás miatt és a gyógyszerek miatt történt. Lehetséges, de nem hinném. A lány egy kész zseni az iskola aktája szerint, szinte az iskola legjobbja. Bár a vizsgája alapján az IQ-ja meghaladja a korát, nem is kicsit. Valami itt nagyon nem stimmel. De kiderítem mi folyik itt.
YOU ARE READING
Teli hold
WerewolfA titkok előbb utóbb kiderülnek mindenhol, csak keresni kell őket. Minden ott virít szó szerint a szemed előtt, csak ki kell nyitnod, hogy meg is lásd. Beacon Hills sem kivétel ez alól, aki keres az talál. De mi van akkor, ha az amit találunk nem az...