- Bele vésett valamit a bábudba... -magyarázta el kissé félve. Én meg lefagytam ijedtemben.
- Micsodát? –kérdezte meg Chris és a bábu felé nyúlt. De Allison nem adta neki oda, hanem felém nyújtotta. El akartam venni, de Derek gyorsabb volt és kikapta a lány kezéből. Majd kérdőn nézett rám.
- Ez meg mit akar jelenteni? –kérdezte és felmutatta, hogy mi is láthassuk. Szinte remegni kezdtem amikor megláttam. A figura aljába bele volt vésve a Derek hátán lévő tetoválás. De az alján volt egy másik szimbólum is. Derek és Noah nem ismerte ezt a szimbólumot, de Argenték igen.
Chris csodálkozva nézett rám, majd lesütötte a szemét. Nem akarta, hogy Derek leolvasson róla bármit is. Pontosan tudta mit jelent.
- Az nem a hátadon lévő tetkó? –kérdezte Noah.
- De igen, de a másikat nem tudom mi. Már láttam régebben, de nem tudom mi ez. Anyám egyszer ilyet rajzolt egy nőre, amikor még gyerek voltam, de nem emlékszem már mit mondott róla, hogy miért festette rá. –gondolkozott erősen Derek. Majd Argentékra nézett. –Mit jelent ez?
- A te szimbólumod a Hale falka és család jelképe. A másik még az ókorból származik. Pontosabban Kínából, de az óta rengeteg országban terjedt el. Nem ismert az emberek körében, de a farkasokéban annál inkább. Ezt a jelet sokszor rajzolták fel tekercsekben jellemzően a pároknál... -kezdte el én meg úgy éreztem szédülni kezdek. Ezért megkapaszkodtam az asztalban. –A házasságkötés után a nők tenyerére is festették néha. –gondolkozott el Chris, hogyan is fogalmazza meg a többit.
- Valami szerencse vagy jó kívánság miatt? –kérdezte Noah.
- Igen, lényegében. Mivel ez a gyermekáldás egyik szimbóluma. –magyarázta el Allison miközben rám nézett csodálkozva.
- Azok közül is az erősebbek közül való. Ezt akkor rajzolják a nőre, ha egy erős hímet hord a szíve alatt. –helyesbített Chris. Ekkor mind rám kapták már a fejüket.
Derek sokkolva nézett rám. Noah meg ugyanolyan meglepetten, mint Argenték. Senki, sem mert megmukkanni még pisszeni sem. Mind csak kábultan néztek rám. A csendet végül Noah törte meg.
- A faragás azt jelenti...
- Hogy a következő Hale hímmel terhes jelenleg Bella. –fejezte be a mondatot Argent. Derek letette a bábút és közelebb lépett hozzám. Éreztem, hogy remegek és fázom. Mindenem zsibbadt és féltem, hogy összesem.
- A szagodat valami elrejti és az aurád is más. –hallottam meg Derek még és határozott hangját. –Igaz ez, terhes vagy? –kérdezett rá nyíltan. Én lefagytam kissé. A többiek kimentek a szobából, így csak ketten maradtunk. Alig kaptam levegőt és nyeltem egyet idegesen. Nagy erőt vettem magamon mielőtt válaszoltam.
YOU ARE READING
Teli hold
WerewolfA titkok előbb utóbb kiderülnek mindenhol, csak keresni kell őket. Minden ott virít szó szerint a szemed előtt, csak ki kell nyitnod, hogy meg is lásd. Beacon Hills sem kivétel ez alól, aki keres az talál. De mi van akkor, ha az amit találunk nem az...