14. rész

311 14 0
                                    

Az arca, sőt az egész teste tele volt vágásokkal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az arca, sőt az egész teste tele volt vágásokkal. Mintha egy vadállat széttépte volna őt. Teljesen el volt deformálódva, mint egy két lábon járó múmia. Derek a torkánál fogva a magasba emelte és egyre jobban szorította. A másik kezén megjelentek a karmai, felkészült rá, hogy megölje.

- Derek várj! Kellek neked... -könyörgött az életéért. De ez nem hatotta meg őt.

- Mi vagy te? –kérdés volt, de inkább fenyegetésnek hangzott. Gratulálok csajszi felhergelted az alfát.

- Egyedül én menthetem meg a húgodat. Kérdezd Petert! Őt kérdezd! –mutatott rá. Én értetlenül néztem rá.

- Nincs fekete vért hány és berkenyét. Nem tudom, hogy felépül-e. –nyögte ki Peter nagy nehezen. Derek húga él? Bár ezek szerint nem sokáig. Derek ezek hallatán szinte már megfojtotta őt.

- Derek! Mit csinálsz? –akadt ki Scott. De ez se hatotta meg őt.

- Ölj meg és velem hal ő is! –nyögte ki a nő. Erre Derek a magasba tartotta őt és úgy szorította, hogy a feje már lilulni kezdett.

- Sosem találod meg az apád! –nyögte ki mosolyogva.

- Derek állj le! Derek! –szólt Stiles és Scott, de rájuk nem figyelt. Ezért közelebb mentem.

- Derek tedd le! –szólaltam meg. Derek rám kapta a tekintetét. Nem tudom pontosan miért, talán az arckifejezésem láttán, de elengedte őt. Én meg közelebb léptem hozzá és leguggoltam a nő elé.

- Kellek neked! Mindanyóitoknak! –mosolyodott el.

- Szerintem most nagyon jól figyelj arra, amit mondok!

- Te meg ki... - megfogtam és a torkának szegeztem a késem. Lassan elmosolyodtam, amíg ő rám és a késemre nézett. –Egy amazon?

- Telitalálat édeske. Szóval sejted mire vagyok képes. Tehát ne próbálkozz! Elmegyünk a kórházba és te meggyógyítod a húgát. Ha szökni próbálsz, meghalsz. Ha ellenünk játszol, meghalsz. Ha a kisebbik Hale meghal, akkor is meghalsz. Szóval reménykedj, hogy időben érjünk oda! –szorítottam hozzá a kést. Majd felálltam.

- Bella... -szólt Stiles.

- Nyugi apádat is megtaláljuk. Derek hozd a szukát! Peter menj előre a kórházhoz és vigyázz...

- Corára! –bólintott és már el is tűnt.

- Indulás! –szóltam mire mindenki elindult. Derek bevágta a nőt a hátsó ülésre és rám pillantott.

- Scott menj velük! Én Stilessal megyek mögöttetek. –szóltam mire ő biccentett. Mi meg elindultunk. Száguldottunk csendben a kórház felé, de az utolsó percekben megszólalt.

Teli holdWhere stories live. Discover now