- Scott ne kezd te is! Már meggyógyultam! -mondtam miközben a kanapéra rakott. A Jacksonos eset közben a bokám és a horzsolásaim begyógyultak, de mint kiderült ezek a vérfarkas hímek túlaggódóak.
- Nem tudom észrevetted e, de amíg az ember Jacksonnak bejössz a kanima énjének nem igazán.- mondta Stiles. Egy "ÁRULÓ" pillantással jutalmaztam.
- Maradsz és kész! -mondta és elment. Ez nem lehet igaz. De amint elment furcsa dolog kerített hatalmába. Mintha a mellkasomra valaki ráült volna, nem kaptam levegőt. Nem tudtam mit tegyek, majd az ajtó kinyílt és pár pillanat múlva ismerős férfival találkoztam. Letette a táskáját és rám mosolygott.
- Most már beszélhetünk, nem gondolod? -mondta Alan. Közben beadott nekem egy injekciót. Pár perc elteltével már nyugodtabban lélegeztem és feltettem a kérdést amitől rettegtem.
- Mi vagyok én?
- Egy harcos, akárcsak az öcséd. A hitetek megingathatatlan és az ártatlanokat véditek. Az öcséd vérfarkas egy mitológiai lény és akárcsak a vérfarkas a te történeted is a görögöktől származik. De amíg az öcsédben egy farkas rejtőzik benned egy harcos nőé egy amazon szíve.
- Amazon? Mint Stiles képregényben? A csodanő? -értetlenkedtem.
- Pontosan olyanok, de már nem Themüszkira szigetén élnek. A világ változott, nagyobb és erősebb fegyverek jöttek létre amik ellen még az amazonok ereje és mitikus fegyverei sem voltak elegek. A sziget a tenger mélyén van most és a legtöbb amazon meghalt az idők során vagy letelepedett és családot alapított. A génjeik van, hogy tovább szálnak és van hogy nem, bizonyos leszármazottaknál. De te Bella örökölted ezt a gént és úgy sejtem az öcséd is valamilyen szinten. Nála még nem tudni mit hoz így számára a jövő, de te egy igazi amazon vagy.
- A gyógyulásom? -motyogtam kótyagosan.
- A fájdalom ami téged ér erőt is ad és ha egy gyors gyógyuló képességekkel megáldott természetfeletti megérint ebből mindketten erőt meríthettek és együtt gyógyultok.
- Más is van amiről tudnom kell? -kérdeztem.
- Az erőd növekszik, a reflexeid jobbak és gyorsabb vagy amióta haza jöttél. Hamarosan az erőd teljes lesz. Minden teliholdkor egyre jobban erősödsz, de ha azért harcolsz amiben hiszel és azt teszed ami szerinted helyes az erőd hamarabb növekedni fog és a hatalmad egy alfáéval lesz egyenlő. Szóval ne add fel Bella. -ezzel el is ment. A következő percben csörögött a telefonom. Támadás egy meleg bárban, remek közlöm velük mit tegyenek és leteszem. Ehez nincs erőm felvánszorgok és elmegyek aludni.
Másnap mikor felkelek simogatásra ébredek. Kinyitom a szemem és anyát látom meg.
- Semmi baj. Scott mondta, hogy este felment a lázad és pihenned kell. Hagytam üzenetet az irodában és a seriffnél is, minden rendben van most már.
- Hány órát aludtam? -kérdeztem meg. Még mindig fáj az emlék amikor anyámra nézek néha az a perc amikor apához visz és Scottal a kezében elmegy és felsétál a verandára. A válás pillanata örökre bennem ragadt.
- Nem tudom pontosan, de most lesz dél fél óra múlva. Én meg dolgozni megyek, ha baj van hívj csak. -ezzel el is ment.
Én meg kimásztam az ágyból és a fürdőbe léptem. A forró zuhany alá léptem és hagytam, hogy átjárjanak az emlékek. Ez a két hét mióta vissza jöttem, felforgatta az egész világomat. Minden más. Vérfarkasok, vadászok, kanimák és... amazonok. Egy amazon vagyok. Kimásztam miután mindenemet lesikáltam és eláztattam. A köntösömbe bújtam és lefelé mentem a lépcső Scott ott ült és pakolt.
YOU ARE READING
Teli hold
WerewolfA titkok előbb utóbb kiderülnek mindenhol, csak keresni kell őket. Minden ott virít szó szerint a szemed előtt, csak ki kell nyitnod, hogy meg is lásd. Beacon Hills sem kivétel ez alól, aki keres az talál. De mi van akkor, ha az amit találunk nem az...