- Apu?
- Igen kicsim? –kérdezte aggódva.
- Mi történt?
- Bella! –jött be anya és átölelt. Én szorosan megöleltem és nem engedtem el. Jól van, de a többiek?
- Rafael kimennél, kérlek, amíg megvizsgálom őt. –mondta anya. Apa bólintott és kiment.
- Mi történt?
- Jennifer tett veled valamit. Cora jól van és felébredt, de te nem ébredtél. Deaton ötlete volt, hogy kórházba hozzunk. Itt legalább megfigyelhettünk téged rendesen.
- A seriff?
- Jól van. Mind 3-man jól vagyunk, mint szülők. Engem és Argentet is elrabolt. De megmentettek minket. Az öcséd alfa lett. A falka jól van. Derek falkája is. Néha beküldi egyiküket megnézni jól vagy-e. Derek is felépült...
- Mi történt vele? –az álmom. Van köze ehhez?
- Nem értem pontosan, de valahogy Jennifer mérgezte a köztetek lévő köteléket. Ezért halványult el. De ezt Derek farkasa megtörte amikor megsérültél és valahogyan kiűzte őt a fejéből. De Jennifer majdnem megölte őt. A részleteket nem tudom, de Scott azt mondta arany fény lepte el Derek egész testét. Amikor felébredt sokkal erősebb lett mint volt és csak annyit mondott, hogy te mentetted meg.
- Én voltam... -mondtam magamnak. Az álmom igaz volt. Én gyógyítottam őt meg.
- Nem tudom igaz-e, de az orvosok szerint aznap este a tested javulásnak indult. Addig a kritikus állapotod stabil lett, csak azt vártuk, hogy végre felébredj. –simított végig az arcomon.
- Mennyi idő telt el?
- 2 napja volt ez az egész. 5 napja vagy kómában. De az eredményeid javulnak. Holnap este haza is mehet az én kis harcos amazonom. –simította ki a hajam. –Egyébként Derek minden este fél 11-kor besurran az ablakon. Ő hozza minden nap a kedvenc virágodat.
- Mi? –kérdeztem és oldalra fordultam. Ott vettem észre az éjjeli szekrényemen a 4 csokrot. Fehér és vörös rózsa. A szerelem és az udvarlás rózsái. Mindig is szerettem a vöröset, de a fehér a jelentése miatt a kedvencem. „Méltó vagyok hozzád?" és ezt Derek nagyon jól tudja. Mivel a csokornak a háromnegyede fehér volt. Meghatódtam a gesztus miatt, de nem kap meg ilyen könnyen.
Felnéztem az órára fél nyolc volt. Kimásztam anyu segítségével és lezuhanyoztam. Megmostam a hajam és közben ezerrel azon járt az eszem, mi történhetett Derekkel. Ha Jennifer kábította el, akkor talán nem tehet ő erről, de mi van ha akarta őt? Végülis Jennifer csinos volt és okos. Lehet tényleg megtetszett neki? Ezen agyaltam akkor is amikor kimentem. Anya adott egy selyem hálóinget amit nyílván a szekrényemből hozott el. Közben megfésülte és megszárította a hajam ami kissé begöndörödött. Hát igen. Alapból csak vasalom a hajam, mert olyan göndör alapból mind anyué. Nem vészesen mert kifésülhetem rendesen és kezelhetem, de jobb szeretem hullámosabban vagy egyenesen. Anyu behozott nekem egy kis hús levest és currys csirkét. Pont a kedvencemet, jellemző. Apa később vissza jött, hozott egy könyvet és egy jó puha takarót. Majd el ment. Scottnak meccse van ezért csak holnap jön, de mondtam neki, hogy ne szóljon senkinek még arról, hogy felébredtem. Kíváncsi vagyok Derek mikor ér ide...
YOU ARE READING
Teli hold
WerewolfA titkok előbb utóbb kiderülnek mindenhol, csak keresni kell őket. Minden ott virít szó szerint a szemed előtt, csak ki kell nyitnod, hogy meg is lásd. Beacon Hills sem kivétel ez alól, aki keres az talál. De mi van akkor, ha az amit találunk nem az...