Őszintén nem tudom, hogy hány óra van, milyen nap vagy év van vagy esetleg, hogy mi folyik a nagyvilágban. Mivel az egyetlen dolog, ami érdekel az az, hogy az én drága párom fekszik éppen mellettem és békésen szunyókál. Meg persze a félmeztelen teste is hozzá tesz a látványhoz, de most komolyan ilyen pasinak még csak léteznie se lenne szabad a valóságba. Pedig az este az a rohadtul jó este eléggé valóságos volt. Egyedül azt nem értem, hogy mégis miért tetteti fél órája már azt hogy alszik. Mert 1000%, hogy simogatásra ébredtem fel. De, hölgyeim és uraim a híres Derek Hale az álcázás mestere.
· Ugye tudod, hogy tudom, hogy fent vagy... -mondtam kissé kuncogva. Erre ő egy szívdöglesztő mosolyt villantott.
· Ugye tudod, hogy tudom, hogy már több mint fél órája bámulsz még csukott szemmel is, édesem. -és kinyitotta a végén azokat az ámulatba ejtő kék szemeit.
· Mivel a simogatásodra ébredtem fel... -befejezni sem volt időm, mert egy pillanat alatt a mellkasáról alá kerültem. Egy mámorítóan édes reggeli csókban volt részem és mivel mindketten meztelenek voltunk éreztem hogy a reggeli merevedése egészen más miatt lett kőkemény...
· Ugye tudod, hogy ma nem hagyom, hogy elhagyd az ágyat. -mondta miközben egyre lejjebb haladt a nyakamra, ahol egy érzékeny pontot kezdett el dédelgetni. Tagadhatnám, hogy nem élveztem, de ki hinné el. A baj csak az...
· Na és az esti akció? Jacksont el kell kapni. -próbálkoztam, de valahogy nem hangzott túl meggyőzőnek a mondat miközben nyögdécselek.
· Baby ne is próbálkozz olyasmivel, amivel csak délután kell foglalkoznom. Most ugyanis, veled kell törődnöm.
· Azt hittem este is azt tetted...
· Az csak a kezdet volt kislány! Amit most kapsz... -a mondatot a telefon csörgése zavarta meg. A tekintete azt üzente, hogy meg se próbáljam felvenni. Na de én erre magasról tojtam. Gyors megnyomtam a zöld gombot és felvettem, ami neki nagyon nem tetszett.
📞📞📞📞📞📞
· Hallo, itt Bella McCall! -mondtam mosolyogva, hogy az orra alá dörgölhessem.
· Bella, tudom hogy nem szabadna ilyet kérnem, de jól jönne a segítséged.
· Seriff? Mi történt? -Derek pillantása is megváltozott. Figyelte minden reakciómat, mivel tudja mit jelent számomra Mr. Stilinski.
· Az a helyzet, hogy ki akarnak rúgni...
Reggel 8:56-kor értem be és most jelenleg 9:13 van. Szóval több, mint 12 órán át érveltem Mr. Stilinski mellett, bizonyítékokkal álltám elő, hogy miket tett a városért és végül csak annyit nyögtek ki, hogy majd még áttárgyaljuk aztán ideiglenes szabadságra küldték. Meg persze ez az ideiglenes szabadság időző jelesen „ideiglenes szabadság", de nem adom fel. Újra ő lesz a Seriff Beacon Hills -ben. A terv már meg is volt. Kinyírjuk, aki irányítja Jacksont és mindent bizonyítékot Mr. Stilinski kezébe adunk és bumm, nyertünk. A baj az, hogy ehhez sikerülnie kell a ma esti tervnek. Szerintem nem csak a gyorshajtást szegtem meg azért, hogy oda érjek minél előbb. A kocsiban felvettem egy szűk kék ruhát és hozzá a fehér szőrmekabátom, amiben 7 fegyver volt elrejtve. A csizmámban is volt fegyver, de annak a sarka is fegyvernek minősül, tökéletes egy jól irányzott rúgáshoz egy kanima ellen. Általában nem ártana neki, de sisakvirág miatt fájdalmas lesz, nem öli meg de lelassítja.
Fék csikorgatva álltam meg hátul, ahol fura érzésem lett. Stiles és Derek állt ott. Az előbbi nagyon örült szóval bezárni sikerült és már csak az van vissza, hogy megtaláljuk. Épp kiszálltam a kocsiból amikor az épület felé húzott valami. Gondolkodás nélkül berohantam.
YOU ARE READING
Teli hold
WerewolfA titkok előbb utóbb kiderülnek mindenhol, csak keresni kell őket. Minden ott virít szó szerint a szemed előtt, csak ki kell nyitnod, hogy meg is lásd. Beacon Hills sem kivétel ez alól, aki keres az talál. De mi van akkor, ha az amit találunk nem az...