24. rész

257 16 0
                                    


Egy falka tagja vagyok

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egy falka tagja vagyok. Az alfa párja és az igaz alfa nővére vagyok. Én vagyok a jövendőbeli alfa nőstény és egyben a falka őrangyala minden téren, szóval nem lehetek magányos. Mindig középpontban vagyok vagy segítséget nyújtok. Én vagyok az, akihez mindig fordulnak, ha baj van. Úgy tekintenek rám, mint a második anyjukra és ezért mindig velem vannak. De most mégis egyedül vagyok...

Derek és Chris még mindig az őrsön vannak, és nem tudok be menni, segíteni jelenleg nekik, mivel rám parancsoltak, hogy menjek haza aludni. De ez egy percig sem sikerült. Ugyanis képtelen vagyok a párom nélkül elaludni.

Folyton csak ő jár a fejemben. Emiatt kissé ramaty állapotban vagyok, egyedül ebben az óriási lakásban. Peter fontos ügyet intéz el jelenleg, Scotték el vannak foglalva Stilessal és a többiek is nyakig benne vannak a dolgokban.

Furcsa, mert régen szerettem egyedül lenni, sőt örültem, amikor elköltöztem apától. Szabadnak éreztem magamat. De most nem így érzek. Este elaludtam pár órára, de felébredtem folyton és Dereket kerestem magam mellett, de ő nincsen itt. Most nem és talán még két napig is eltart ez az egész. Addigra én kikészülök...

A gondolataimból az ajtó nyitódása ébresztett fel. Meglepődve keltem fel a kanapéról és sétáltam a két lányhoz.

- Furcsa sosem volt még ilyen csendes a lakás. –nézett körbe Lydia idegesen. Én fáradtam elmosolyodtam.

- Peter nincs itt, lelépett valahova. Derek meg az őrsön van ahonnan engem elzavartak...

- Ezért nézel ki ennyire pocsékul? Hol van a harcos amazon? Gyerünk már Bella, a pasid jól van. Maximum két nap és ki engedik! –oktatott ki Lydia. Tudom, hogy igaza van. Megerőltetve magam elmosolyodtam.

- Jól vagyok és kösz a bíztatást Lydia! –szóltam szarkasztikusan.

- Szívesen –kacsintott rám.

- Miért jöttetek? –kérdeztem miközben felkötöttem kontyba a hajamat és a tükörhöz lépve megigazítottam a ruhám. Allison idegesen mellém lépett és felém nyújtott egy borítékot. Kérdőn néztem rá.

- Mi ez? –vettem el tőle.

- Tudod, hogy Peter és Derek elutaztak Talia karmaiért. Aztán Derek beszélgetett vele?

- Igen, emlékszem. Beacon Hills őrzőjéről. Miért kérdezitek?

- Peternek is megvolt a hátsó szándéka a karmokkal. –válaszolta Lydia.

- Mégis mi csoda?

- Követte Lydiát és az anyját is kerülgette, hogy végre szóba álljon vele. Ezért eljöttünk ketten hozzá. Azt mondta Talia elvette egy emlékét és Lydia rá jöhet mi is az...

Teli holdDonde viven las historias. Descúbrelo ahora