Sok idő telt el az óta, legalábbis számomra. Mivel több egy hét telt el. Derek eltűnt, Peter felszívódott. Ráadásul megengedtem, hogy a gyerekek Mexikóba menjenek a Calaverakhoz.
Tudom, velük kellett volna mennem. De nem tudtam, mivel berendeltek. Feljelentettek Erica meggyilkolása miatt. A szülei találtak pár furcsa levelet, fotót és feljegyzést. A vádakat ejtették, mivel elmagyaráztam a bíróságon, hogy Erica szerelmes volt a vőlegényembe és én nem tudtam erről. Elmondtam, hogy terhes vagyok és Erica levetette magát a tetőről. Boyd meg akarta állítani, de őt is magával rántotta.
Így az ügyet lezárták és a szülők elköltöztek messzire innen. Most jelenleg itthon vagyok. Anyáéknál, mivel Derek nélkül nem érzem magam ott biztonságban. De lassan úgyis elköltöznénk onnan. A házat már lebontották és jelenleg a kőrissel kevert téglákat készítik a házba. Pár napon belül elkezdik az építkezést.
Jelenleg a munkával foglalkozom, hiszen a gyerekek majd hívnak, ha tudnak. Aggódom értük és Derek miatt, de tudom, hogy nincs baj. A kötelékünk még épp. Valami fura van benne, de még épp.
- Szia, Bella! Ezek készen vannak már? –mutatott az asztalon lévő kupacra Kitty, aki most lépett be az irodám ajtaján és ezzel kirángatott a gondolataimból.
- Igen és üzenem a srácoknak, hogy kezdjenek el nyelvtant tanulni. Mert botrányos a megfogalmazásuk. Ó és a helyesírásuk is, valamint nézzenek utána jobban a jogszabályoknak. Pláne Dwan, mivel ő semmivel sincs tisztába. Tanulja meg vagy írja fel magának őket! Van egy hónapja rá és ha nem sikerül, akkor repül! –közöltem egyszerűen.
- Redben van Bells. Kissé ingerült vagy ma... a hormonok? –kezdett bele félve. Ó, ha tudnád, hogy mennyire vagyok ingerült jelenleg!
- Lehet, csak tudod...
- Megértem! Derek elutazott egy fontos üzlet miatt. De hamarosan haza jön. Mindennap beszéltek, nem? –nézett rám kérdőn. Na, igen. A fél iroda azt hiszi, Derek elhagy engem, mert kiderült terhes vagyok. Azt mondtam üzlet miatt ment el. Mégsem mondhattam, hogy elrabolta egy vadász család és feldúlta a lakásunkat. Szóval jelenleg arra fogadnak, hogy Derek egy szőke cicával van Hawaiin.
- Igen, minden este beszélünk. Meg a húga is ott van vele, szóval tudom, hogy minden rendben van. Csak tudod a ház és a baba, meg persze az esküvő...
- Persze megértem. A többieket meg fenyegetem helyetted is a pletykák miatt, ne aggódj. Te pihenj csak. Hoztam egy kis teát is. –nyugtatott meg és a teára mutatott az asztalon.
- Köszi Kitty. Hálás vagyok! –mosolyogtam rá és felemeltem a bögrét. De mielőtt beleittam mélyen beszívtam az illatát. Tiszta!
Amióta terhes vagyok az érzékeim kissé élesebbek. Deaton szerint önvédelmi ösztön, amit a baba adott nekem. Ezzel védi önmagát és engem is az ártásoktól. Szóval, ha bármit eszem és iszom előtte megszagolom. Nehogy méreg vagy bármi más legyen benne. Tudom, helikopter szülő vagyok, már most...
Ha tehetem, a babával foglalkozom. Azóta kétszer voltam dokinál vagyis Deatonnél. Rendes orvoshoz is járok, de ő is kíváncsi és ellenőrizni akarja a babát. Nem bánom így legalább eltereli a figyelmemet.
Este is épp ezt tettem. Egy Deaton általi csoda kenőccsel kentem épp a dudorodó hasamat, amikor megszólalt a telefonom. Scott hívott idegesen vettem fel.
📞📞📞📞📞📞
- Scott! –szóltam bele és anya is rám kapta a fejét.
- Megtaláltuk őt! Van egy kis gond, de jól van! –magyarázta kapkodva. Hálásan sóhajtottam fel.
YOU ARE READING
Teli hold
WerewolfA titkok előbb utóbb kiderülnek mindenhol, csak keresni kell őket. Minden ott virít szó szerint a szemed előtt, csak ki kell nyitnod, hogy meg is lásd. Beacon Hills sem kivétel ez alól, aki keres az talál. De mi van akkor, ha az amit találunk nem az...