19. rész

317 13 2
                                    

-        Igazgató úr! Én teljesen megértem az aggodalmát, de Stilest a jóindulat vezérelte csak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Igazgató úr! Én teljesen megértem az aggodalmát, de Stilest a jóindulat vezérelte csak. Aggódik, hogy Barrow még itt van...

- Miss. McCall, én is értem az aggódásra való okot. De a tűzoltók sokba kerülnek és a tanítás is félbe maradt, na meg persze...

- Na meg persze maga hívja fel a szülőket, ha egy tanuló holttestét megtalálják. Jól értelmeztem nem de? –húztam fel a szemöldököm, ő meg teljesen lefagyott. –A károk el lesznek intézve emiatt ne aggódjon. De a tanítási napnak amúgy is vége van. Szóval inkább győződjön meg róla, hogy mindenki elment és haza ért biztonságban! További szép napot! –mondtam mosolyogva majd Lydiához mentem.

- Minden rendben lesz? –kérdezte aggódva.

- Igen ne aggódj, a Hale család tárcája elég nagy az ilyen szituációkhoz. Scotték? –kérdeztem miközben elindultam vele a kocsihoz. Mivel Derek egyből kitett itt és legalább ezerszer megígértem, hogy vigyázok magamra elment. Itt meg egyből balhé fogadott. Épp odaértünk Stiles furgonjához. –Szívesen!

- Kösz Bella! –mosolyodott el.

- Scotték még körbe szimatolnak csoportokban. –magyarázta Lydia. Akik épp most értek ti.

- Nem fogtunk szagot... Bella! –ölelt meg egyből Scott. Amint megölelt nem csak a karjai, de az energiája is körbe vett. Erősebb volt mint volt, sokkal erősebb. Kirázott egy percre a hideg is. De az ereje még így sem teljes...

- Örülök, hogy jól vagytok. De annak nem, hogy erre kell haza jönnöm.

- Milyen volt a nyaralás? –kérdezte Isaac bárgyú képpel.

- Szerintem pontosan tudod, hogy milyen. –mondtam ő meg elmosolyodott. A kis szemét blöki...

- 3 óra van. Vége a sulinak. Nem kellett volna csinálnia valamit? –akadt ki Stiles.

- Ezek szerint megúsztuk! –mondta Ethen. Várjunk mit keres itt Ethen és Aiden? Scottra néztem és ő egy majd később elmondom fejjel nézett rám.

- Nem tudom. –szólalt meg Lydia. Mind őt néztük és az arcát látva mind aggódni kezdtünk. –Én csak... Nem tudom.

- Ne aggódjatok! Barrow ember, megtaláljuk! De most mindenki nyomás haza! –mondtam és mind el is indultunk.

Engem Stiles elvitt Derekhez és elmagyarázta az ikrek miért vannak még itt. Elvesztették az alfaságukat Jennifer miatt és mivel Scott alfa csatlakozni akarnak hozzá. De mivel senki sem bízik bennük, csak próbálnak segíteni. Őszintén kicsit szánom őket...

- Köszi Stiles! Szia! –mondtam és már rohantam is fel. De ami ott várt... Miért is nincsen nekem egy normális ismerősöm se? Derek és Peter lihegtek a padlón ülve és úgy néztek egymásra, mint akik szellemet láttak.

Teli holdOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz