17. rész

324 18 1
                                    

-        Mr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Mr. Stilinski a seriff! Ezt kérem, ha lehet, vele vitassa meg ne velem Margaret. –magyaráztam a húszas évei végén járó nőnek.

Vörös haja csak úgy szállt a levegőben és csúszott ki a póthaja a helyéről. Ezen kívül úgy nézett ki, mint egy töltött galamb. Kosztümben volt, ami legalább két mérettel kisebb volt. Plasztikáztatott melleiből és a hájas seggéből meg túl sok látszott. Nincs bajom a teltebb emberekkel, félre ne értse senki. Én is duci kislány voltam, de amikor valaki ilyen ruhát vesz fel és az anyag minden mozdulatnál reccsen, az már szégyen.

A személyiségéről ne is beszéljünk. Margaret Made volt a legerkölcstelenebb nő a városban. Minden férfira rámozdult, ha jól nézett ki és volt annyi pénze ami egy megfelelő életre elég. Bár a megfelelő idézőjeles, mivel neki márkás ruhák, cipők és egyéb kellékek lapultak meg a szobájában. Emlékszem tegnap kikezdett egy alkalmazottammal, pedig nős. Hiába utasította vissza őt a férfi ő nem adja fel. De nem áll le egy pasinál, egyszerre több vasat is tart a tűzben.

Jelenleg az a baja, hogy az utcában van egy macska, ami rendszeresen zaklatja a kutyáját. Egy ideg-beteg Si-cu akinek nagy a szája, de a saját árnyékától is megijed. A kis szuka eléggé el van cseszve. A macska meg hát, kandúr. Ebből lehet következtetni, hogy egy kanos kandúr és egy alávetett szuka közt mi is történt. Amiből kicsik is születnek hamarosan, ha minden igaz. De a kutyuli fajtatiszta és ebből lett a botrány. De jó nekem!

- Nem érti meg Miss. McCall az én Eszmeraldámat megerőszakolta az a kandúr és teherbe ejtette. Ezt nem lehet büntetlenül hagyni! –hisztizett a nő miközben a kutyáját simogatta. A blöki meg szabadulni akart, de nem tudott. Szánom szegényt és magamat is, hogy ilyen nővel áldott meg a sors. Az órámra néztem 15:36. Lassan kezdődik a meccs ezért sietnem kell.

- Miss. Made elnézést, de mit vár el tőlem? Pereljek be egy macskát? Nem tudni, hogy néz ki csak annyit, hogy szürke. Ez bármelyik lehet több mérföldes körzetben. Két opcióm van erre az esetre. Az első, hogy a seriffel beszéljen, erről ne velem ő majd elintézi. A második, hogy javítassa meg a kerítést és a macska nem fog tudni át jönni. Mást nem tehetek! –mondtam majd az ajtóm egyszer csak kinyitódott. Derek lépett be az ajtómon. Hiába mondom neki, hogy ha be van csukva akkor ügyféllel vagyok délután vagy dolgozom ő akkor is így jön be. Próbálkozom, de nem tudok semmit. Szóval azt teszem mint mindenki más is tenné, hagyom a francba. A kezében egy csokor rózsa volt, ami most korall színben pompázott. Elmosolyodtam, mivel így ez a vágy és vad szenvedély rózsája.

- Ohhh... Üdvözlöm mi szerintem még nem találkoztunk sajnálatomra! –pattant fel a kis pióca. A szemét végiglegeltette Dereken. A kis szuka. Komolyan nem esik le neki, hogy nem hozzá jött.

- Valóban nem találkoztatok. –Álltam fel egyből. –Derek ő itt egy ügyfelem lánya aki tanácsért jött. Margaret Made. Margaret ő itt a barátom Derek Hale!

Teli holdWhere stories live. Discover now