16.rész

336 17 4
                                    


A torkom a szívemben dobogott, de minek ha már meztelenül is látott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A torkom a szívemben dobogott, de minek ha már meztelenül is látott... Na jó mély levegő. Felvettem egy fekete szőrös kabátot és elindultam lefelé. Apa ott ült a kanapén és furán nézett rá. Igen lehet felismerte Dereket mivel a múltban megvádolták a húga meggyilkolásával és a tűzzel is. De ő ártatlan. Bár lehet az nem tetszett neki, hogy anya és Scott mosolyogva beszélgetnek vele... mivel vele szóba sem állnak szinte. De ez az este nem apáról szól, hanem rólam és a randimról Derekkel. Amint meglátott elmosolyodott és le sem vette rólam a szemét. Amikor leértem kinyújtotta felém a kezét. Én elfogadtam és megcsókolta a kezem, majd átnyújtotta a csokor virágot.

- Virágot a legszebbnek! –adta át. Én meg lefagytam, ezt a csokrot nézegettem, amikor elmentem az üzlet mellett, amikor ebédelni mentem. Kérdőn néztem rá, de ő csak mosolygott.

- Köszönöm szépen, pont ma láttam egy ugyan ilyen csokrot a virágosnál. Véletlen? –kérdeztem, de a mosolyom levakarhatatlan volt.

- Én erről semmit se tudok. Scott? –kérdezte pimaszul.

- Én sem. –mosolyodott el. A két kis alfa, egyszer visszakapják még.

- Add csak vízbe teszem. Érezzétek jól magatokat! –mondta anya mosolyogva.

- Holnap munka van Isabella! –szólt utánam apa szigorúan. Anya és Scott majdnem gyilkolt a szemével, ahogy rá néztek.

- Még jó, hogy én vagyok a főnök. Na Csaó! –köszöntem el. Majd elindultunk ki és mint egy igazi lovag ki is nyitotta az ajtót.

- Lenyűgöző Mr. Hale! Vérbeli Gentleman. –mondtam neki amint elindultunk.

- Köszönöm Madmasel próbálkozom. Nem akartam húzni apád idegeit bent, de elakarom mondani... Gyönyörű, sőt káprázatos vagy. –mondta és rám mosolygott.

- Köszönöm, te is nagyon jól nézel ki. Bár még nem nagyon láttalak ilyen ruhákban, de nagyon jól áll. –mondtam közben képtelen lettem volna nem végigmérni. A szmoking és a nyakkendőtől olyan perverz gondolataim támadtak, hogy alig bírtam magam lenyugtatni. Aztán megérkeztünk az étterembe, ami egy elképesztően luxus hely volt. Ráadásul VIP helyünk volt. Az asztal tele volt gyertyákkal és a pezsgő és a bor már ott volt behűtve. A pincér nyúlt volna a kabátomért, de Derek gyorsabb volt. Lesegítette majd a székemre tette. Kihúzta nekem és amint leültem, be is tolta. Ő is helyet foglalt és a pincérre nézett.

- Hozhatják a menüt! –mondta majd rám nézett. Az arckifejezésem láttán nagyot nézett. –Mi az?

- Hát csak sose gondoltam volna, hogy te ilyen is tudsz lenni...

- Étterembe járós? Nem azért mert drága vagy túl sok a luxus, de akkor sem a kedvencem. De ennek ellenére, néha eljövök ide. Pláne azért mert isteni a steak és a desszert is mennyei. –magyarázta közben pezsgőt töltött mindkettőnknek.

Teli holdWhere stories live. Discover now