*או במילים אחרות חלק ב של פרק 8*
----------------------------------------------------------
~•~
"חשוב לי רק לומר לך מראש. המשימה לא תקרה מהר, את תחזרי לבלרטון ואנחנו לא יכולים לתאר לעצמו אפילו איך הוא יגיב לכך. אחר כך תצטרכי לחיות איתו לפחות חודש בלי לעורר שום חשד ולחיות איתו כמו פעם, ורק אז אחרי שהכל יהיה יציב ובטוח, נעביר לך את הרעל ונתאם באיזה רגע את תפעלי לפי החלק הזה של התוכנית. את בטוחה שאת מוכנה לחיות עם אדוארד יותר מחודש ואת תתמודדי עם זה ותחזיקי מעמד?." לוטן שאל צופה בי ברצינות וסוקר אותי בדייקנות לא מפספס אף פרט.
הרגשתי רע עם המילים שלו במקום כלשהו, אבל הבנתי למה הן היו חשובות עכשיו.לחזור לחיות עם אדוארד. לחזור לבלרטון, לישון עם אדוארד. כל המחשבות האלה העבירו בי חלחלה, אבל לפתתי את ידיי לאגרופים והחלטתי שאעשה את זה למען החיים שלי ולמען ליסין ואמליה.
ליסין. אחרי שאפתר מאדוארד אוכל לחקור מה עלה בגורלה של ליסין. הרגשתי החלטית לגמרי למרות כל הפחד שאיים להכריע עלי כרגע.
"כן." עניתי בצורה חלקה ובלתי מהוססת.
"מצויין, אז אפשר להתחיל לעבוד על התוכנית." לוטן אמר ומיהרתי לומר את המחשבה הראשונה שלי בנושא.
"מעולה. בגלל שאני רק חמישה ימים מחוץ לבלרטון יהיה קל יותר לתרץ את זה." עניתי לו והוא הינהנן אלי.
"אבל איך נתרץ דבר כזה? היא ברחה מבלרטון, איפה היא הייתה?. בארץ פיות שהאכילו אותה בשזיפים ואוכמניות ואז היא חזרה ממנה בריאה ושלמה?." ג׳ייסון שאל עדיין מתהלך מעגלים בחדר למרות הרגל הכואבת שלו.
"מי יודע, אולי הוא דווקא יאמין לזה." לוקאס ענה בשיעשוע מושך בכתפיו, חייכתי מעט, אבל בו זמנית ניסיתי לחשוב על הסבר משכע באמת שאביא לאדוארד.
לוטן התיישר במקומו בבת. "מריאן, תשלח אחרי שנסיים, כמה אנשים לחוות סיינס הנטושה. היא קרובה לבלרטון ולא גר בה אף אחד כרגע, היא יכולה לסדר לנו את העיניין אם המרחק הגיוני. אני צריך שהם ימדדו את זמן ומרחק ההליכה מקרוב לשטחה של בלרטון עד שם, וצריך שיביאו לי סימן מזהה אחד משם וישלחו לי אותו כתמונה. ובכללי תמונות של החווה במצב שהיא כרגע. שיסרקו אותה וידווחו מה יש בה לפרטי פרטים." לוטן אמר מהורהר ונראה שהוא עסוק בלחבר במוחו את החלק הזה בתוכנית, הוא לקח את המחברת הקרובה אליו וכתב בה מספר אערות.
"אני אשלח אותם ברגע שנסיים את השיחה." מריאן ענה בציות והסכמה, נשען חזרה על הקיר מאחוריו.
"לגבי החווה אני אפרט לך ברגע שאקבל יותר פרטים עליה. אבל בעיקרון היא כנראה תתאים." לוטן אמר פונה אלי באותו מרץ שהוא דיבר בו קודם לכן כשהגיע לו הרעיון.