Marina P.O.V.
Prima zi din ultimul an de liceu, după vine vacanța de vară și facultatea. Până acum nu m-am hotărât ce facultate să continui dar o voi face. Singurul lucru pe care vreau sa îl fac anul asta este sa ma distrez alături de prieteni mei și de tot ceea ce îmi place. Vreau sa fac curse de mașini, vreau să înot, vreau să fac scufundări, vreau să mă bucur de cât mai am ca adolescenta pentru că o data ce facultatea începe o să fiu foarte ocupată. Cel puțin așa zic frații mei, bine acum depinde și la ce facultate o sa dau, ei au ales diferite facultăți, Ricardo a ales facultatea de medicină, una din cele mai grele, poate chiar cea mai grea după părerea mea. Antonio a ales facultatea de jurnalism iar Adrian a ales facultatea de Informatică, eu nu știu încă, ceva cu moda cred.
Nu știu încă, nu sunt foarte hotărâtă în ceea ce privește facultatea dar o să ma hotărăsc pana la sfârșitul anului. Spre deosebire de mine, care sunt nehotărâta prietena mea cea mai bună, alături de care am copilărit știe deja ce va face în viata. Vrea sa creeze parfumuri, sa își facă propria colecție de parfumuri și sa iese din tradiția cu avocatura. Toată familia ei este de avocați dar avocați care fac parte și din mafie, ea nu vrea asta,ea vrea ca numele ei sa fie cunoscut pentru altceva.
Eu sunt cea mai mică din familia mea, am 18 ani, am fost data la școală cu un an mai târziu pentru ca eram foarte scunda și păream foarte mica. Eu la 7 ani păream de 5, dar asta nu ma supără, câteodată este bine sa fi mai scundă, mă puteam ascunde de frați mei oriunde,o data m-am ascuns în mașina de spălat haine și m-au cautat o zi întreaga. Deci pentru mine asta este de bine, dacă ma mai cert cu frați mei găsesc unde sa ma ascund la cei 1.55 cm ai mei.
— Marina dragă cât ai de gând sa stai în cameră, în 30 de minute trebuie sa vină Cecilia și tu tot nu te-ai trezit. Strigă mama din spatele uși camerei mele.
— Mamă mai trebuie sa îmi aleg hainele și sunt gata, cobor în 10 minute. Strig eu fiind în halat, cu machiajul și parul făcute.
Pentru prima zi din ultimul an de liceu am ales sa îmi prind parul în doua cozi împletite de sus, la machiaj am folosit puțină pudră, rimel, tuș și un ruj roz pal. Îmi place foarte mult cum îmi stă machiată natural, plus ca rujul asta roz pal arata foarte natural pe buzele mele pline. Merg în dressing de unde îmi aleg o pereche de colanți negri de piele, un top alb cu bretele la umeri lăsate în jos și o geaca de blugi pana deasupra buricului. Îmi iau perechea de botine cu toc de 10 cm și geanta neagra de piele primita de la mama de ziua mea. Deși am primit-o de 8 luni nu am folosit-o pana acum asa ca este noua.
Am coborât scările și am ajuns la parter, am întrat în bucătărie iar pe masă erau niște fructe proaspăt cumpărate. Am luat o piersică și am ieșit în curtea din spate, unde avem o veranda și în spatele ei la 10 metri începe plaja. Mereu am iubit marea, deși câteodată la suprafață este tulbure și pare furioasa nimic nu poate distruge calmul adâncului. Fac scufundări în fiecare weekend și mă bucur de liniște, de apa și de pești pe care ii întâlnesc în apă.
Mama și tata sunt pe locul amenajat pe veranda, stau îmbrățișați și vorbesc ce doar ei știu. Atunci când mă observa îmi zâmbesc și mama îmi face semn sa merg spre ei. Îi ascult și mă îndrept cu pași mărunți spre ei.
— Principessa ma bucur ca măcar azi nu întârzii și tu! Spune tata făcându-mi semn să mă așez lângă el.
— Știu papá, toate ca toate dar eu și punctualitatea nu ne prea înțelegem. Spun făcându-i să râdă și mă privesc drăgăstos.
CITEȘTI
Mâna Destinului.
Teen FictionMarina este in ultimul an de liceu, vrea sa profite la maxim de asta și de tot ce ii aduce acesta. Din păcate Sebastian are alte planuri cu ea. Când nimeni nu se aștepta la asta Marina dispare pentru o luna, o luna este o perioada scurta dar se pot...