Sebastian P.O.V.
Sincer nu am crezut că voi ajunge să urmăresc o fata, sa fiu cu ochii pe ea pentru ca m-am îndrăgostit de ea de prima data când am văzut-o. Da, am mai văzut-o pe Marina, deși a fost acum doi ani. Era cu familia ei, iar eu eram prea mare pentru ea și venisem pentru prima dată la întâlnirea aceea de afaceri. Ei mereu au fost toți prezenți, de atunci mi-am pus oameni să o urmăresc, sa îmi spună tot ceea ce face și cu cine face. M-am îndrăgostit de cineva care nici nu știa ca exist.
Ce poate sa doară mai tare? Sa ști ca persoana pe care nu o poți scoate din minte nici nu te cunoaște, doare. Doare al naibii de tare și deși sunt bărbat și trebuie sa fiu de piatra, pentru ca da, tata mereu mi-a zis asta. Dar un bărbat trebuie sa și simtă, sa simtă anumite sentimente, sentimente de iubire. Mama a murit acum 3 ani de zile, tot ce mi-a lăsat a fost un lanț cu pandantiv și o scrisoare. Ambele mi-a zis sa le dau persoanei de care ma voi îndrăgosti, iar după trei ani am zis ca este momentul.
Era momentul sa îi dau ceea ce trebuia să îi aparțină. I-am dat colierul, la momentul potrivit o să îi dau și scrisoarea dar nu acum este momentul potrivit. Este dimineața, aseară am văzut-o cum privea stele, era asa frumoasa chiar și în lumina slabă a lunii. Am privit-o până a intrat în casă după care am intrat și eu în cameră la mine. Am stat mult timp gândindu-mă la ea, este așa frumoasă și calculată. Rar găsești pe cineva așa, este curajoasă, puternică și deșteaptă, iar în lumea mea îți trebuie toate calitățile.
Când m-am trezit mi-am făcut un duș și m-am pregătit pentru sediu. Acum era destul de frig afară, fața de ieri când au stat la piscină, azi cerul este acoperit de nori mari și negri, semn ca furtuna trebuie să vină. Mi-am luat o pereche de blugi negri, un hanorac negru, cu glugă, tenișii negri de la Adidas și mi-am aranjat părul. Mi-am luat pistolul, am luat pistolul pregătit pentru Marina și am coborât la parter unde am dat de o liniște infernală.
Am mers la bucătărie pregătindu-mi cafeaua, am luat o cană de cafea pentru mine și m-am așezat la masă așteptând ca Marina, Bella și Sam sa se trezească. Sunt trezit din gândurile mele de ușa bucătăriei care este deschisă și lasă la vede o Marina transpirată și care avea telefonul în mână. Aceasta nici nu m-a privit și a mers la chiuvetă, a luat un pahar și la umplut cu apă. Se vede că îi era sete pentru că bea foarte repede.
— Neața Sebastian! Spune aceasta imediat după ce termină de băut apă, îmi zâmbește și merge spre frigider.
— Neața. Spun eu analizând-o subtil. Poartă o pereche de colanți strâmți cu imprimeu de leopard și o bustieră la fel de strâmtă din același material și model ca colanții. Părul îl are prins într-o coadă de cal și are privirea în telefon. Pare foarte concentrată așa că decid să nu o întrerup din ceea ce face.
— Voiai să mergi la sediu? Spune după câteva minute de liniște, în care își toarnă niște lapte într-o cană și își ridică privirea din telefon.
— Da, îi aștept pe cei doi nebuni. Spun eu, sincer cred ca nu vor mai veni, nu dau nici un semn cum că s-ar fi trezit.
— Au plecat deja, au spus că au treabă în oraș. Spune ea calmă. Sunt surprins, cum se trezesc ei devreme, zic asta pentru ca ei de-abia se trezeau la liceu dar acum se pare că au fost mai matinali ca mine.
— Atunci rămâne să mergem noi doi la sediu. Spun eu și ea sta puțin pe gânduri, dă aprobator din cap și îmi face semn sa o aștept. O ia spre ieșire în pas grăbit și mă lasă singur în bucătărie.
Fata asta este asa frumoasă, este frumoasă și cu machiaj și fără machiaj. De când a venit aici mereu am vrut sa știu ce face, unde este și cu cine vorbește. Nu prea are cu cine vorbi ținând cont ca la noi în casa nu vine nimeni neinvitat. Cat timp eu ma gândesc la ea, aceasta apare lângă mine și nici nu îmi dau seama când trece timpul. Când a plecat era opt jumătate dimineața iar acum este noua și trei minute, a fost rapid. Acum poartă o pereche de blugi negri cu talie înaltă, un hanorac scurt până în talie tot negru iar în picioare are o pereche de ghete cu toc destul de mare. Parul îl are în doua cozi împletite chiar din față și eu stau și mă întreb cum a reușit sa facă atâtea în asa puțin timp. Alte fete stăteau o ora și ceva pana erau gata, dar ea a fost gata destul de repede. Are o geantă simplă și încăpătoare în mână stânga iar cheile de la mașină în mână dreaptă. Îmi iau cheile și telefonul de pe masă și merg spre ușa ce dă în garaj.
CITEȘTI
Mâna Destinului.
Teen FictionMarina este in ultimul an de liceu, vrea sa profite la maxim de asta și de tot ce ii aduce acesta. Din păcate Sebastian are alte planuri cu ea. Când nimeni nu se aștepta la asta Marina dispare pentru o luna, o luna este o perioada scurta dar se pot...