Nu am mai rezistat, a trebuit sa o fac, l-am oprit din ceea ce avea de spus pentru că înțelesesem ideea și era atât de romantic ca ma făcea sa plâng. L-am oprit cu un sărut, care l-a luat prin surprindere dar mi-a răspuns la sărut și asta m-a bucurat enorm în interiorul meu. Când ne-am despărțit din sărut mi-am lipit eu fruntea de a lui si mi-am calmat respirația la fel făcând și el.
- Asta ce ar trebui sa însemne? Spune acesta după o perioada de liniște.
- Asta înseamnă că îmi placi, nu știu dacă te iubesc pentru ca nu pot spune asta atât de repede dar îmi placi al dracu de tare. Faza este ca ma tot gândesc, mă gândesc că o relație între noi ar fi grea, tu aici eu în Sicilia, nu e sa zici ca stam la o ora distanta cu mașina unul de celalalt. Iar asta îmi da o stare ciudata pentru am impresia ca nu va merge, nu știu ai mei, dacă vor accepta relația asta. Spun eu ștrand la propriu momentul romantic pe care îl creasem împreună.
- Nu o sa fie greu, noi nu suntem oameni obișnuiți, pot veni la tine oricând, am un avion ce sta la comanda mea, la fel și tu, poți veni oricând aici. Nu o sa fie asa greu, o sa ne vedem, îți promit ca nu o sa imi simți lipsa atât de mult, ba chiar o sa îmi zici tu ca stau numai în Sicilia. Eu știu așa "Când iubești pe cineva faci orice sa fi cu persoana aceea, nu cauți scuze, cauți soluti" iar eu asta fac acum. Cu părinți tăi, nu le spui dacă vrei, pana nu suntem siguri că este ceva serios nu le spui iar când suntem pregătit o sa le spui. Spune acesta, oftez, ori sunt eu prea paranoica si îmi fac prea multe griji ori găsește el pentru orice o soluție.
- Ai dreptate, sunt atâtea metode. Spun eu așezându-mi capul pe umărul sau. Acesta îmi sărută umărul și îmi mângâie spatele.
- Atunci draga mea sa sti ca de acum ești a mea! Nu te mai las sa scapi! Spune acesta iar eu chicotesc.
- Poate nu vreau sa scap. Spun eu mușcând-ul de piele gatului. Am început sa râd automat dar el a gemut înfundat.
- Nu ma provoca, nu stai într-o poziție foarte bună și eu te-aș sfătui sa nu mai faci asta. Spune iar eu roșesc pe loc, chicotul mi se oprește în gat când îmi dau seama la ce se referă.
M-a sărutat chicotind pe buze, printr-o mișcare am fost întoarsă, acum avea spatele lipit de abdomenul sau. Picioarele sale erau depărtate cât sa pot sta eu, iar ale mele erau unul peste altul. Nici nu mi-am dar seama că Sebastian aranja o pătura cu niște fructe pe ea lângă noi pana când mi-a sărutat obrazul și mi-a băgat o căpșună în gura. Am gemut ușor când gustul dulce acrișor mia invadat papilele gustative. Căpșunele erau fructele mele preferate, lămâia imediat după ele iar după era pepenele rosu. Celelalte îmi plăceau dar astea le adoram.
Toată seara a decurs frumos, cu săruturi dulci, cu râsete, cu fructe, cu peisajul din fața noastră, nici nu mi-am dat seama că mâinile mele erau înghețate pana când Sebastian mi-a așezat o geaca de piele pe umeri. Din cauza tatuajelor îmi era mai bine la răcoare decât la căldură.
Când am plecat spre casa, am hotărât sa o luam ușor, sa nu știe nimeni pana relația nu avansează puțin. Ceea ce era foarte bine, totul o sa fie un secret știut doar de noi, imediat ce am ajuns acasă am urcat împreună spre camerele noastre, eu la mine si el la el.
CITEȘTI
Mâna Destinului.
Teen FictionMarina este in ultimul an de liceu, vrea sa profite la maxim de asta și de tot ce ii aduce acesta. Din păcate Sebastian are alte planuri cu ea. Când nimeni nu se aștepta la asta Marina dispare pentru o luna, o luna este o perioada scurta dar se pot...