Marina P.O.V.
Trezitul dimineața după o noapte așa lungă ca ce-a de aseară este cel mai greu lucru, îl urăsc din toată inima mea. Cu o lene de nedescris m-am ridicat și am intrat direct în duș, dând drumul la apa rece pentru a-mi reveni. Fără să îmi mai ud părul termin dușul și intru în dressing de unde îmi aleg o pereche de blugi albi, un top alb din doua piese, prima piesa este de un alb imaculat și si a doua este puțin mai scurta și mai largă dar transparentă.
Mi-am luat o pereche de adidași de la Adidas și geanta neagra de piele unde îmi pun caietele si cărțile de azi, îmi iau telefonul și ies pe ușa camerei. Mă uit la ceas și văd un mesaj de la Cecilia în care spune ca a plecat de acasă, trimis acum 2 minute. Fără să mai intru în bucătărie ies pe ușă mergând direct spre mașina mea care ma așteaptă cuminte în garaj.
Am pornit spre casa lui Dorina, sincer m-a surprins faptul ca ei au organizat petrecerea chiar la ei acasă, era mai bine sa fie organizata la un restaurant ceva dar la cât de mare este nu ma miră ca am fost destul de multa lume. Adică au fost doar liderii mai importanți, nu a fost un număr foarte mare dar nici foarte mic. Ajunsă în fața casei cobor și mă îndrept spre uși, bat tare la una din cele doua uși și aștept sa îmi fie deschisă.
Ușa îmi este deschisă de Mauro care ma privește după care îmi face semn sa întru iar el iese grăbit din raza mea vizuala. Asta a fost destul de ciudat sincera sa fiu, imediat dau de Dorina care era pregătită de "scandal" si își lua la revedere de la părinți ei.
- Bună dimineața! Spun eu politicoasa.
- Bună dimineața Marina. Spun Emilia și Leonardo
- Neața Marina. Spune Dorina și își ia geanta de pe un fotoliu din piele.
- Ești pregătită de scandal? Spun eu zâmbind, se uita la mine ciudat, părinți ei la fel și asta ma incomodează.
- Ce scandal? Spune Leonardo.
- Este un fel de a spune, liceul. Este un loc unde este gălăgie și asa ii zic eu "scandal". Spun eu iar ei aproba din cap, am ieșit împreună cu Dorina din casă și am intrat în mașina mea.
Sincer casa Dorinei este cât a mea, dar nu pot spune că seamănă,nu seamănă deloc și faptul ca noi o avem pe plaja ma face sa ma simt norocoasa. Avem chiar și un iaht cu, care putem ieși în larg, eu mereu ies când fac scufundări. Pornesc și dau drumul la muzică ajungând într-un sfert de ora la cafeneaua din fața liceului, am coborât vorbind cu Dorina și i-am dat mesaj lu Cecilia ca am ajuns. Am intrat în cafenea și am mers direct spre Cecilia si Daniel care ne așteptau.
- Hei, ce bine ca ai comandat si pentru noi. Spun eu și îmi așez geanta pe scaun.
- Pai dacă nu îți comandam ieșea scandal cu tine plus ca asa am și vorbit! Spune Daniel.
- Ok, ea este Dorina, fiica lui Leonardo și a Emiliei, Dorina ei sunt prieteni mei, Daniel și Cecilia pe care cred ca i-ai văzut aseară. Spun eu iar Dorina le zâmbește și îi saluta, se așează lângă mine începem sa ne bem cafelele.
- Tot ce vreau este sa ne distram la maxim anul acesta! Spune Cecilia si se uita la mine, sincer acum ceva timp mi-a venit superbă idee sa plec în Boston pentru Universitate, ea este singura care știe asta și acum cam bate apropouri și nu îmi place.
- O să o facem,dar acum trebuie sa ne ocupam de ziua de sâmbătă, ne vedem cu mulți mafioți sâmbătă. Chiar dacă este un lucru restrâns o sa fie familiile conducătorilor și o sa trebuiască sa fim în gardă. O sa am nevoie de o echipa foarte bună de la sediu, Daniel, tu mergi cel mai des la sediu dintre noi. Alege o echipa foarte bună, vreau să fie acolo pentru orice eventualitate. Cecilia tu si cu mine o sa ne ocupam de decorat, în timp ce Daniel o sa mai facă invitațiile. Spun eu luând din geanta telefonul și scriind un program.
CITEȘTI
Mâna Destinului.
Teen FictionMarina este in ultimul an de liceu, vrea sa profite la maxim de asta și de tot ce ii aduce acesta. Din păcate Sebastian are alte planuri cu ea. Când nimeni nu se aștepta la asta Marina dispare pentru o luna, o luna este o perioada scurta dar se pot...