2

104 6 0
                                    

Marina P.O.V.

Toată ora nu am mai vorbit nici eu nici Cecilia nici cu Daniel, chiar ne-a rănit cu faptul ca a ascuns una ca asta. După ce am mers la cafeneaua nostra obișnuită, eu și Cecilia pentru că Daniel a plecat cum ne-a dat drumul din sala de clasă. Am băut o cafea, am vorbit despre Daniel, am decis sa îl iertam dar sa îl mai lăsăm să creadă că încă suntem supărate pe el. Am mers direct la Miruna după aceea, am decis sa facem o cursă pana acolo iar ca de fiecare data eu am ajuns prima. Intrăm la Miruna în curte și batem la ușă nerăbdătoare, știu, ciudat, ea are aici atelierul ei, în propria casa. Miruna deschide cu zâmbetul pe buze și ne invita înăuntru.

- bucur ați ajuns, vreau probați ceea ce v-am pregătit iar după o începem pregătirea. Spune zâmbind și ne apuca pe amândouă de mâini conducandune spre o anumită sala.

Intrăm în atelierul ei zâmbind și aceasta fuge spre doua modele de salopete foarte elegante. Ambele fiind de o culoare albă impecabilă, ia una din ele și i-o înmânează lui Cecilia împingând-o de la spate sa probeze salopeta. La fel face si cu mine și începe să ne povestească despre cât de greu ia fost sa ascundă buzunare speciale pentru arme în aceste ținute. Și nu o condamn, arăta uimitor și mai știu că iubește ceea ce face asa ca tot ce trece prin mâinile ei are o strălucire aparte.

Salopeta mea este destul de simplă, eleganta și provocatoare în același timp, deși nu sunt foarte înaltă, adică nu sunt de loc înaltă. Umărul drept este gol, cel stâng acoperit de un material ușor transparent la fel ca tot materialul din parte de sus. Pantalonul de la piciorul stâng este decupat de sus pana jos, iar cel drept este acoperit și de un fel de fusta peste pantalon. O curea aurie este în talie și perechea de sandale pe care Miruna mi le înmânează este același auriu ca, cureaua din talie. Ies din cabina de proba și mă privesc în oglinda, arat uimitor.

Spre deosebire de mine Cecilia are o salopeta cu totul, cu mâneci lungi și umeri goi, strâmtă pana la jumătate coapsei după care se lărgește. În picioare are niște pantofi de aceeași culoare cu sandalele mele. Miruna ne arata unde sa ne punem armele, corsetul lui Cecilia se deschide și acolo are un suport de pistol, în mâneci are câte un suport pentru niște pumnale. Eu am un pistol la spate, acoperit de asa zisa fusta, faza frumoasa este ca nu se poate ridica deoarece este prinsa și acoperă perfect pistolul. Următorul lucru este cureaua care are la spatele ei prins un briceag de aceeași culoare cu ea și nici nu se observă.

- Miruna sunt uimitoare, eram sigura că o fie uimitor ceea ce ne vei pregăti. Spun eu luând-o în brate, încă de când eram mica ea mi-a făcut cele mai frumoase ținute.

- Așa este Miruna, sunt uimitoare. Spune si Cecilia alăturându-se îmbrățișări noastre.

- Atunci dați-le repede jos pana nu se șifoneză, o sa va facem parul, machiajul, unghiile iar după o puteți sa va îmbrăcați in ele. Ne spune Miruna și împreună mergem spre cameră alăturată unde o echipa speciala încep sa ne pregătească, bine înțeles după ce ne dăm jos salopetele și ne luăm niște halate crem.

Prima data parul, la mine a fost ceva foarte ușor deoarece mi-au făcut un coc perfect, doua șuvițe căzând pe obraji mei și o clamă cu un fel de spini arginti este în jurul cocului meu perfect. La Cecilia a fost la fel de simplu, ei iau ondulat parul și i l-au lăsat pe spate, șuvițele din fața i le-au prins cu o clama în formă de floare la spate, tot argintie. După a urmat machiajul și unghiile pe care ni le-au făcut cu gel. Am închis ochii și m-am relaxat cât timp echipa și-a făcut treaba, Miruna a avut grija sa nu adormim pe scaun și am vorbit despre multe chestii, chiar și despre Daniel.

Mâna Destinului. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum