Marina P.O.V.
Sunt în mașină cu Sebastian care povestește întâmplări amuzante, nu știu de unde are atâta energie în el sincer. Eu parcă nu mai am nici un chef de nimic dar când îl vad asa energic parca ma simt si eu mai bine. În fine. A condus pana în centru, știu asta pentru că atunci când a parcat se vedea un indicator pe care scria Centru.
— Prima dată o sa mergem sa ne plimbam, o sa facem poze, o sa mâncăm ceva, o sa facem cumpărături iar după mergem la locul special. Îmi spune când îmi vede nedumerirea pe chip.
— Ok. Spun eu iar imediat ce cobor îmi prinde mana și mă trage după el, nu zic ca nu îmi place sa ma tina de mână dar fiorul ce îl simt mă face să zâmbesc.
Am mers împreună prima dată la plimbare, am mâncat înghețată, vata pe băț, iar pana la urmă am decis sa ne așezăm pe o banca pentru că eu muream de picioare. Am stat împreună atâta timp, ne-am mai plimbat, aproape de venirea seri am mers la un restaurant de aici si am mâncat. Eu am ales o porție de lazania iar Sebastian a ales piept de piu la cuptor cu legume.
— Înainte veneam în fiecare zi aici, era restaurantul preferat al mamei. Mereu zicea ca aici au cea mai bună lazania. Spune Sebastian zâmbind.
— Înseamnă că știa ea ceva, sunt pretențioasă la mâncare. Spun eu iar el zâmbește mulțumit într-un fel.
— Te-ar fi plăcut mult să ști, ești chiar genul ei de persoana, câteodată chiar îmi aduci aminte de ea. Spune, sincer într-un fel nu îmi doresc asta, pentru ca dacă ii amintesc de ea îl vad într-un fel trist și asta nu e bine.
— Și eu aș fi plăcut-o, din câte am auzit de la tine. Spun eu iar el îmi zâmbește și îi mulțumește chelnerului ce ne-a adus mâncarea.
— Bella mereu zice ca într-o relație totul trebuie sa fie 50/50. Eu am văzut doar relații inegale, fata oferă prea multa iubire iar băiatul o rănește, sau băiatul oferă totul iar fata sta cu el doar pentru bani. Spune când un cuplu trece pe lângă noi, un cuplu format dintr-o fata de 18-20 ani și un bărbat de 47-50 de ani.
— Cred ca în cazul lor este 80/20, el vine cu bani si ia cu propriul corp. Spun eu zâmbind.
—Să ști că da. Spune el râzând alături de mine.
— Oare ce face Bella? Se distrează? Spun eu mâncând din lazania mea.
— Eu cred ca nu se va distra mai tare ca noi. Plecam de aici și după vine cel mai frumos lucru. Nu pot zice că este distracție dar ceva unic sigur este. Spune și mă face curioasă. Am mâncat cat de repede am putut, iar Senastian râdea im ultimul hal de mine zicând că sunt adorabilă. Cred și eu, adică mâncam de parca nu am mâncat de doua zile.
Când am plecat din restaurant am mers direct la mașină dar pe drum eu am văzut un stand de înghețată, asa ca eu a trebuit sa îmi iau. După ce am luat înghețată am mers la mașină cu un Sebastian care râdea cu pofta iar eu care mâncăm fără nici un stres.
— Deci? Unde mergem? Spun în momentul când îmi pun centura de siguranță. Sincer tatuajele alea încep sa doară mai tare ca atunci cand l-am făcut iar faptul că aveam o bluza larga nu ma ajuta pentru parca ma ustură mai rău piele.
CITEȘTI
Mâna Destinului.
Teen FictionMarina este in ultimul an de liceu, vrea sa profite la maxim de asta și de tot ce ii aduce acesta. Din păcate Sebastian are alte planuri cu ea. Când nimeni nu se aștepta la asta Marina dispare pentru o luna, o luna este o perioada scurta dar se pot...