İyi okumalar...
Günlüğü bulmamın üstünden 2 hafta geçmişti ama hala daha sahibinden bir haber yoktu.Acaba günlüğünü kaybettiğini anlamadı mı?
Bu 2 hafta boyunca sürekli konuşulan konu günlük ve sahibiydi fakat gel gör ki sahibinden bir iz bile yoktu ve bu benim canımı oldukça sıkıyordu
Jimin ile Taehyung ikilisi beni günlüğü okumaya zor da olsa ikna etmişlerdi ama bir şartla.Günlüğü tek okuyan kişi ben olacaktım ve önemli şeyler dışında onlara hiçbir şey demeyecektim.Umarım sahibiyle ilgili birkaç bir şey de olsa bulabilirim.
İstemeyerek de olsa ilk sayfasını açıp bir göz gezdirdim günlük gibi yıpranmış bir sayfaydı.Kim bilir kaç yıldır tutuyordu bu günlüğü.Aranmayacak kadar değersiz bir günlük olduğunu sanmıyordum.
Okumaya hazır olduğumu hissettiğim anda günlüğü okumaya başlamıştım.
~
09.08.2009
Annem ile babam neden beni hiç sevmiyor günlük?
Her gün bana bağırıyorlar,ben bağırılacak bir şey yapmıyorum ki.
Annem piyano öğretmeni ve bana piyano çalmayı öğretmeye çalışıyor,ben yapamayınca da bana bağırıyor.
Bugün annem ile piyano saatimiz geldiğinde beraber piyano odasına çıktık ama keşke çıkmasaydık.
Bana öğrettiği parçayı çalarken,serçe parmağım yanlışlıkla yanlış notaya değdi.Gerçekten yanlışlıkla değmişti.
Annem sinirli ama düşük bir ses tonuyla"Sen ne yapıyorsun Yoongi?Neden dikkatini buraya vermiyorsun?Çabuk kendine gel."dedi. Başımı öne eğerek kısık sesle konuşmaya başladım"Dikkatimi veriyorum ama elim çok küçük olduğu için çalamıyorum."
Annem sinirli bir şekilde elimi kendi elinin içine alarak"Tabii normaldir o kadar çok yemek yersen ellerinde şişman olur."
Ben gerçekten o kadar kilolu muyum günlük ?
𝑯𝒐𝒎𝒊𝒏𝒆𝒔 𝒕𝒂𝒎 𝒄𝒓𝒖𝒅𝒆𝒍𝒆𝒔...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝑷𝑶𝑻𝑬𝑴𝑵𝑶𝑷𝑯𝑰𝑳𝑰𝑨 ✓
FanfictionTae-ri 'nin tek istediği normal insanlar gibi mutlu mesut yaşamaktı,ama bu dünya ona bunu çok görmüştü.