İyi okumalar...
"Anladığınızı düşünüyoruz.Evet arkadaşlar şimdi grup eşlerini açıklıyorum, bir daha okumam iyi dinleyin."
Profesör proje için beraber çalışacak kişileri açıklarken,ben de profesörü can kulağı ile dinliyordum."Kim Taehyung ve Jeon Jungkook, sizin proje konunuz Klasik Batı Müziği.Hepinize kolay gelsin arkadaşlar."
Şimdi sıra Jungkook'u bulmaya gelmişti.Hadi bakalım Taehyung, hakkında sadece 2.sınıfa gidiyor olduğun birini bul.
Bıkmış bir şekilde nefes verip yerimden kalktım.Tam konferans salonundan çıkacaktım ki adımın bağırılması ile durdum."Taehyung"
Bana bağıran kişiyi görmek için merakla arkaya döndüğümde, parıltısı gözümü sızlatan bir çocuk ile karşılaşmıştım.Onu baştan aşağı süzme isteği beni ele geçirirken,fark etmeden bu isteğe uymaya başlamıştım.
Kahküllerinin kapattığı zeytin gözleri ile bana attığı masum bakışlar içimi ısıtıyordu.Üstünde büyük gelmesine rağmen onda çok güzel duran siyah sweatshirt altında ise siyah güzel bir eşofman ve kırmızı botları vardı.Gözleri kadar fiziği de güzeldi.
Tavşan dişlerini de çok sevmiştim ama en çok hoşuma giden yeri gözleri idi.Ona her bakışım da simsiyah büyük ve parıldayan gözleri beni kendine çekiyordu.
Gülümseyip bana doğru yürümesi ile cennetin kapılarının bana açılıp azrailin 'gel gel' dediğini hissetmiştim.
Tam önümde durunca gözlerimizi buluşturup"Taehyung diye bağırdım ama,Kim Taehyung sizsiniz değil mi?"dedi.Utanıp kafasını yere eğince yanakları belli olmuştu.Bu kadar tatlı olması normal miydi?
Kendimi toparlayıp"Evet benim siz de Jeon Jungkook olmalısınız."Kafasını olumlu anlamda sallayınca hem proje eşimi bulduğum için hem de proje eşim o olduğu için mutluydum.
Yaklaşık 2 saatten beri kantinde oturuyorduk.İkimiz de çok iyi anlaşmıştık.İlk konumuz proje olsa da sonradan konu normal hayatımıza ve arkadaşlarımıza bile kaymıştı.
"Şuanda resmen Namjoon hyungu anlatıyorsun."şaşkın bir şekilde konuşan Jungkook'un tatlılığı ile gülümsedim.Ellerimi saçlarıma daldırıp"Bütün arkadaşlarımız birbirine benziyor kesinlikle onları tanıştırmalıyız."dedim.Yutkunarak beni onayladığında yan bir şekilde güldüm.O benden mi etkilenmişti bana mı öyle gelmişti.
'Taehyung kendini kaptırma aslan parçası,daha yöneliminin ne olduğunu bilmiyorsun yine hayal kırıklığına uğrama.'
Tae-ri'nin bundan 6 ay önce sevdiğim çocuk için bana söylediği şeyler aklıma gelince suratımı asıp,kahvesini içen Jungkook'a baktım.O gerçekten çok güzeldi, hayatımda gördüğüm en güzel adam o olabilirdi.
𝑬𝒔𝒕𝒏𝒆 𝒂𝒎𝒐𝒓 𝒔𝒆𝒎𝒑𝒆𝒓 𝒃𝒐𝒏𝒖𝒔?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝑷𝑶𝑻𝑬𝑴𝑵𝑶𝑷𝑯𝑰𝑳𝑰𝑨 ✓
أدب الهواةTae-ri 'nin tek istediği normal insanlar gibi mutlu mesut yaşamaktı,ama bu dünya ona bunu çok görmüştü.