𝑬𝒍𝒆𝒄𝒕𝒐𝒔 𝑰𝒏 𝑷𝒂𝒕𝒓𝒊𝒂

7 2 1
                                    

İyi okumalar...

Beni getirdiği papatya bahçesi ile ağzım açık kalmıştı.Burası gerçekten çok güzeldi,her taraf sarılarla ve beyazlarla kaplıydı.Tam da istediğim gibi...

Bedenimi yanımda sessizce duran sevdiğim adama çevirip çocuksu bir heyecan ve enerji ile ona sarıldım."Çok çok çok teşekkür ederim sevgilim."Yoongi önemli değil dermişçe kafasını sallayıp, anlıma bir öpücük kondurdu.

"Burayı beğendiysen sık sık buraya gelebileceğimizi unutma birtanem."Yoongi'ye karşılık olarak bir tane öpücük göndermiştim.

Yoongi iki kolumdan da tutup uzun sürecek konuşmasına başlamıştı,"Bu çiçekler gibi saf ve güzelsin sevgilim, umarım hayatta her daim istediğin şey olur;asla yaşamak istemediğin bir şeyi zorla yaşamazsın.Uzun lafın kısası seni çok sevdiğimi sakın unutma tamam mı?"

Yoongi'nin veda konuşmasına benzeyen konuşması ile kaşlarımı çatıp tuttuğu bir kolumu ondan kurtarıp,sol yanağını okşamaya başladım."Bir yere mi gidiyorsun sevgilim."Yoongi başını iki yana sallayarak gülümsedi."Hayır bir yerde gitmiyorum,sence ben seni bırakıp bir yere gider miyim?"Bildiğim cevap ile keyifle gülüp papatya bahçesinin içinde koşturmaya başlamıştım.

En sonunda yakalandığımda arsızca gülerek"Bu kadar hızlı koşmak zorunda mısın?Hemen yakalıyorsun, kaçmıyorum."

Yoongi 'sen akıllanmazsın'bakışını attıktan sonra beni sırtına alıp koşmaya devam etmişti.

"Yoongi midem alt üst oldu indir beni lütfen."Yoongi isteksiz bir şekilde konuştu,"Miden yüzünden doktora gitmen gerektiğini söylemiştim,en ufak bir şeyde hemen kusuyorsun birtanem."

Her zaman ki gibi haklıydı en kısa zamanda bir doktora gitsem iyi olacaktı.

𝑵𝒐𝒏 𝒆𝒔𝒕 𝒎𝒐𝒓𝒕𝒖𝒖𝒔, 𝒊𝒖𝒔𝒕𝒖𝒔 𝒆𝒔𝒕 𝒄𝒐𝒈𝒏𝒂𝒕𝒊...

𝑨𝑷𝑶𝑻𝑬𝑴𝑵𝑶𝑷𝑯𝑰𝑳𝑰𝑨 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin