İyi okumalar...
Hemşireler beklenmedik bir hızla, büyük kargaşanın yaşandığı odaya girmişlerdi.Elinde ki bıçak ile sol elini kesmeye çalışan genç kız deli deli gülerek bıçağı daha da bastırmıştı.
"Neden geldiniz?Yoongi ölürken yanında değildiniz,şimdi neden benim yanımdasınız."Hemşireler kızın söylediklerini anlayamıyorlardı.Ne Yoongi'yi tanıyorlardı ne de öyle birinin öldüğünü biliyorlardı.
Hemşirelerden biri büyük bir cesaret ile bir adım öne çıkarak konuşmaya başladı."Tae-ri hanım sakince elinizde ki bıçağı bırakın ve bizi bir dinleyin olur mu?"
Genç kız kafasını olumsuz manada sallayıp korkutucu bakışlarını cesur hemşireye dikti.Ondan şimdiden nefret etmişti, arkadaşı Taehyung'a benziyordu.Bir anda agrasifleşen genç kız,bıçağı ona bir adım daha yaklaşan hemşireye sallayınca odada büyük bir kaos çıkmıştı.
Durum kontrol altına alındığında genç kıza sakinleştirici iğne yapııp uyumasını sağlamışlardı.O uyurken odasında ki tüm keskin uçlu şeyler toplanmış ve oda onun için daha güvenli bir hale dönüştürülmüştü.
Gözlerini bıkkınlık ile açan genç kız kendini yine bembeyaz dört duvarın içinde görünce dayanamayıp ağlamaya başlamıştı.
Ölen sevgilisi Yoongi'yi çok özlemişti.Kendisinden başka kimsenin görmediği arkadaşı Jin yatağının yanına oturunca genç kız hafifçe gülümsedi."Hoşgeldin Jin,burada kimse beni anlamıyor;beni kurtarmaya geldin öyle değil mi?"Jin arkadaşının saçlarını karıştırıp saçma bir sesle onaylamıştı.
"Tae-ri iyi olduğuna eminsin değil mi kardeşim? Kötü duruyorsun."Genç kız ruhsuz bir şekilde gülüp,"Yoongi ölmüşken nasıl gülmemi bekliyorsun Jin."
Jin,genç kıza 'ciddi misin' bakışlarını atarak"Yoongi ölmedi Tae-ri aşağıda seni bekliyor."
Tae-ri uzanmış olduğu yatağından fırlayıp üstünü başını düzenledi."Ciddisin değil mi?"genç kızın arkadaşına hitaben sorduğu soruya olumlu karşılık alınca mutlu bir kahkaha dökülmüştü dudaklarından aşağıya.
Genç kız tam kapıdan çıkacakken,Jin önüne geçerek kızı engellemişti."Buradan çıkmayı mı planlıyorsunuz? Saçmalama Tae-ri sence gitmene izin verirler mi?"
Genç kız bıkkın bir şekilde omuz silkip nereden gideceğini düşünmeye başladı.Jin kızın omzularından tutarak cama doğru yönlendirip,"Orası bence güzel bir seçenek."
Kız mutlulukla Jin'e dönerek boynuna sarılmıştı."Teşekkür ederim Jin çok teşekkür ederim."
Genç kız camı açarak aşağıya bakmıştı,odası 8.kattaydı ve muhtemelen oradan aşağı düşerse tek bir parçası bile bulunamayabilirdi.
Genç kız son olarak hayali arkadaşı Jin'e bakarak konuştu"Yardımın için teşekkür ederim Jin."
İlk olarak bacaklarını sonra ise gövdesini camdan dışarı çıkartarak hiç düşünmeden aşağı atlamıştı henüz 22 yaşında olan Tae-ri.
Tae-ri ağır Paranoyak Şizofreni hastası idi ve maalesef ki son evreye girmişti.
Hayali karakterleri ile kendine yeni bir dünya kuruyor ve o dünya sanki gerçekmiş gibi yaşıyordu.Bu son kurduğu dünyasında baş karakter ise Min Yoongi adında ki eski lise arkadaşıydı.Tae-ri, Yoongi'nin platonik aşığıydı ama Yoongi'nin bundan haberi dahi yoktu.
Tae-ri yarım kalan aşk hikâyesini kendi yarattığı dünyada devam ettirmişti ama sonu yine kötü bitmişti.Yoongi ölmüş ardından ise kendisi intihar etmişti.
Çocukluğundan beri her zaman ikinci plana atılan çocuklardan biri olmuştu Tae-ri.Ailesi ona gereken ilgiyi göstermemiş ve yaşaması gereken çocukluğu ona zindan etmişlerdi.
Hastalığı ise ilk çocukluk dönemlerinde meydana çıkmıştı.Gerçek dünya da mutlu olamadığı için,kendine hayalî dünyalar yaratıp; yeni bir anne babaya sahip olurdu.
Tae-ri 'nin tek istediği normal insanlar gibi mutlu mesut yaşamaktı,ama bu dünya ona bunu çok görmüştü.
𝑺𝒂𝒆𝒗𝒂 𝒎𝒖𝒏𝒅𝒊...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝑷𝑶𝑻𝑬𝑴𝑵𝑶𝑷𝑯𝑰𝑳𝑰𝑨 ✓
FanficTae-ri 'nin tek istediği normal insanlar gibi mutlu mesut yaşamaktı,ama bu dünya ona bunu çok görmüştü.