𝑵𝒊 𝑪𝒐𝒏𝒗𝒆𝒓𝒔𝒖𝒔

9 2 7
                                    

İyi okumalar...

"Emin misin Tae-ri,bak bu çok önemli bir olay."Jin'in sorgulayıcı sorusu karşısında kaşlarımı çatıp"Sence şaka yapıyor gibi bir halim mi var Jin?Yoongi'yi ona benzettim diyorum."

Yoongi günlüğün sahibine çok benziyordu.Ellerine dikkatle baktığımda hiçbir hasar görmemiştim ama kapatıcı ile gizleyebilirdi.Günlükte dış görünüşünü anlatıyordu ve anlattığı kadarıyla ona çok benziyordu.

Elimi enseme atıp sıkıntıyla ovaladım.Jimin beni sakinleştirmek için sırtımı sıvazlayarak"Haklı olabilir,sanırım bunu öğrenebilmek için tek çaremiz Taehyung."dedi.

Hepimizin dikkatli bakışları onu bulmuştu.Bazen kafası iyi çalışıyordu,kesin iyi bir fikir aklına gelmişti.

"Taehyung,Yoongi'nin yakın arkadaşı ile arkadaş değil mi?"bizden beklediği cevabı alamayan Jimin konuşmasına devam etti."Yoongi'nin böyle bir hastalığı varsa kesin arkadaşlarına söylemiştir,yani kesin onlar biliyordur."

Ağzım şaşkınlıkla iki metre açılmıştı.Bugün ne içtiyse bundan sonra her zaman ondan içecekti.İçmezse ağzına iki tane çarpardım.

~

Tekliflerini kabul etmediğim halde beni döve döve döve Jungkook ile buluşmaya göndermişlerdi.

Resmen Jungkook'u kullanmış olacaktım ve bu benim hiç hoşuma gitmemişti.

"Hyung?"Jungkook'un sesini duyduğum gibi oturduğum sandalyeden kalkmıştım.Masum bakışları ile beni benden alıyordu.

"Yani Tae-ri noona Yoongi hyungdan mı etkilenmiş."Jungkook'un şaşırarak sorduğu soruyla kafamı onaylarca salladım.Bana Jungkook'un ağzından Yoongi ile ilgili laf al demişlerdi ama nasıl yapamam gerektiğini söylemişlerdi.Ne kadar Tae-ri bunu öğrenince beni dövecek olsa da şu anlık umurumda bile değildi.

"Yoongi hakkında bir şeyler öğrenmek istiyorum.Tae-ri ile olabilirler mi? Arkadaşımın umut bağlayıp üzülmesini istemem."uzun cümlem ile Jungkook gülüp boğazını temizledi."Öncelikle Yoongi hyungun bu zamana kadar yanında kimseyi görmedim.Pek ilişki insanı değildir o."

Tam zamanı Taehyung şimdi"Bir hastalığı olduğu için mi istemiyor yoksa?"Jungkook sorduğum soruyla gülme krizine girmişti.

Öyle gülme be çocuk ölüyorum anlasana."Hayır hayır öyle bir hastalığı yok sadece aşık olabileceği bir kadın karşısına hiç çıkmadı."dedi.

Tae-ri maalesef bu sefer yanlış tahmin etmişti.Günlüğün sahibi Yoongi falan değildi.

𝑽𝒊𝒕𝒂 𝒔𝒆𝒎𝒑𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒊𝒕 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈...

𝑨𝑷𝑶𝑻𝑬𝑴𝑵𝑶𝑷𝑯𝑰𝑳𝑰𝑨 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin