İyi Okumalar...
"Nasıl düşürmüş olabilir ki?"Omzumu bilmiyorum derecesinde silkip, çaresizce maymun üçlüye bakmaya devam ettim.
Taehyung dudaklarını büzüp"Üzme kendini buluruz günlüğün sahibini."dedi.Kafamı olumsuz anlamda sallayıp"Nasıl bulmayı planlıyorsun daha günlüğün kimin olduğunu bile bilmiyoruz."Jimin masum bir şekilde "Günlüğün ilk ve son sayfalarına baksak belki adını soyadını bulabiliriz."dedi.Jin ile aynı anda 'Hayır' diye bağırınca ortamda ki ciddiyet az da olsa bozuldu ama tamamıyla gitmiş değildi.Gergin olmayı sevmiyordum ki zaten bana gerginlik yakışmıyor idi.Klasik olacak biliyorum ama gerginlik ileri ki yaşlarda kırışıklık yapıyor ve ben hemen kırışıklıklarımın olmasını istemiyorum.
"Ne yapacağız?"Jin'in bana yönelttiği soruyla derin bir iç çekip,"Bence biraz bekleyelim sahibi arayacaktır.Jimin kulağın her yerde olsun sizin fakültede buldum günlüğü eğer sahibi ararsa büyük ihtimalle haberin olur.Biz de yerine ulaştırırız, aklıma bundan başkası gelmiyor umarım günlüğünü yokluğunun bir an önce farkına varır."
Taehyung saçını kaşıyıp,"Aslında günlü-"cümlesini bitirmeden yarıda kesip ben konuşmaya başladım."Günlük kişiye özel Taehyung eğer okursak artık onun bir özelliği kalmaz.Senin günlüğünü başka biri okusa hoşuna gider mi?"Taehyung huysuzca başını sallayıp beni onayladı."Tamam bu fikir biraz kötüymüş."dedi.
Jin boğazını temizleyip tüm dikkati üzerine çekip hepimizin merak ettiği konuşmayı yapmaya başladı."Hiçbirinizin aklına, günlüğün sahibinin neden günlük tuttuğu gelmedi mi?Yani bu yaşta bile günlük tutuyorsa demek ki hayatında önemli gelişmeler oluyor ve kimseyle paylaşmak istemediği için de böyle bir çözüm yolu buldu."Jin'in dedikleri bana mantıklı gelmişti. Yani neden olmasın ki?Belki unutmamak için de yazıyor olabilir.
Jimin ve Taehyung alaylı bir şekilde güldü,Taehyung"Bence çok saçma,normal bir insanda günlük tutabilir bu normal bir şey bence buna bağlamamalıyız."dedi.Taehyung da haklıydı herkes günlük tutabilir bunda bir sakınca yoktu.
𝑪𝒓𝒖𝒆𝒏𝒕𝒖𝒎 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒆𝒏𝒕𝒂𝒓𝒊𝒖𝒔, 𝒆𝒔𝒕𝒏𝒆 𝒉𝒊𝒄 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒆𝒏𝒕𝒂𝒓𝒊𝒖𝒔 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒊𝒖𝒎 𝒉𝒐𝒎𝒊𝒏𝒖𝒎?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝑷𝑶𝑻𝑬𝑴𝑵𝑶𝑷𝑯𝑰𝑳𝑰𝑨 ✓
Fiksi PenggemarTae-ri 'nin tek istediği normal insanlar gibi mutlu mesut yaşamaktı,ama bu dünya ona bunu çok görmüştü.