𝑬𝒕 𝑰𝒖𝒅𝒆𝒙

7 2 2
                                    

İyi okumalar...

Littlecat
Tae-ri 4 gün oldu ve hala daha yüzüme bakmıyorsun.
Düşünüyorum da ben sana hiç bir şey yapmadım.
Utandığın için benden kaçma lütfen.

Tae-ri
Hayır ya ben kaçmıyorum sen beni yanlış anlamışsın.

Littlecat
Ciddi misin?
Okulda resmen köşe kapmaca oynuyoruz.
Seninle konuşmak için girmediğim haller kalmadı.

Tae-ri
Abartma Yoongi,ne olmuş yani kantinde beni yakalamak için düştüysen.
Bu arada Yoongi zaman bulup soramadım iyi misin canın acıyor mu ?

Littlecat
İyi olup olmadığımı öğrenmek istiyorsan yarın üniversitenin önünde buluşuyoruz.
İtiraz kabul etmiyorum.

Tae-ri
Ama

Littlecat
İtiraz kabul etmediğimi söylemiştim,anladığınızı düşünüyorum Lee Tae-ri hanım.

                               ~

Ertesi sabah Yoongi'nin dediği gibi onu Üniversitenin önünde bekliyordum.Sonuçta fazla naz aşık usandırırdı.Yoongi'nin benden usanması benim en son istediğim bir şey bile değildi.

Arkamda bir hareketlilik hissettiğim anda arkamı dönecekken gözlerim kapatılmıştı,"Bil bakalım ben kimim?"tanıdık gelen sesle gülüp, düşünüyormuş gibi sesler çıkarmaya başladım."Wi Ha Joon sen misin?"

Yoongi ellerini gözümden çekip hızla önüme geçti."Ha Joon kim?"sesi sorgular bir şekilde çıkıyordu.Şuanda oyuncağını kaybetmiş çocuk gibi önümde duruyordu.Ona inatla omuzlarımı silkip,"Hayranı olduğum bir oyuncu,o olabileceğini düşünüp sevinmiştim."

Yoongi ağzını o şeklinde açıp"Benim gelmem seni üzdü yani,onu mu demek istiyorsun?"dedi.

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp, yavaşça koluna vurdum."Sadece şaka yapıyordum.Ee benimle konuşmak için peşimde koştuğun konu neydi?"

Tabii ki de neyi konuşmak istediğini biliyordum.Biraz safa yatmaktan kimseye bir zarar gelmezdi.

Yoongi kolumdan tutarak beni arka bahçeye sürüklemeye başladı.İlk defa gördüğüm bir araya geldiğimizde sorgular bir şekilde etrafa baktım.Yoongi tuttuğu kolumdan yardım alarak beni duvara yaslayıp önüme geçti.Şuanda duvarla onun bedeni arasında mahsur kalmıştım ve halimden de gayet memnundum.

Yüzünü bana yaklaştırıp,"Demek hangi konuyu konuşacağımızı merak ediyorsun."Kafamı olumlu manada sallayınca Yoongi,derin bir nefes alarak konuşmasına devam etti."Ne konuşacağımızı çok güzel bir şekilde anlatacağım."

Yumuşak dudaklarını dudaklarımda hissettiğimde benim için zaman durmuştu.Anın büyüsü ile gözlerim kendiliğinden kapanmıştı.

Yoongi dudaklarıma zarar vermekten korkuyormuş gibi yavaş ve narin öpüyordu.

Dudaklarımızı ayırdığında boşa düşmüş gibiydim.Anlını anlıma yaslayıp nefeslenirken kurduğu cümleler bana dünyanın en şanslı kadını olduğumu hissettirdi."Bana bu duyguları yaşattığın için çok teşekkür ederim güzelim."

𝑴𝒖𝒏𝒅𝒖𝒔 𝒆𝒊𝒖𝒔 𝒅𝒆 𝒎𝒂𝒏𝒊𝒃𝒖𝒔 𝒏𝒊𝒎𝒊𝒔 𝒄𝒊𝒕𝒐 𝒆𝒗𝒂𝒔𝒆𝒓𝒂𝒕.

𝑨𝑷𝑶𝑻𝑬𝑴𝑵𝑶𝑷𝑯𝑰𝑳𝑰𝑨 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin