İyi okumalar...
3 günden beri evden çıkmıyor ve Yoongi'nin bileğinde ki yarayı düşünüyordum.Tam da günlükte yazılan yerde dikiş vardı.O olmadığını kendime söylesem de,kendime bile inanamıyordum.
Tae-ri tamamen saçmalıyorsun bu kadar tesadüf normal değil.Yoongi olmasına imkan yok.
Kapağı eskimiş defteri son kez elime alışım idi.Verdiğim karar ile bugünde günlükte, sahibine ilişkin bir kanıt bulamazsam günlüğü unutacağım bir yere koyacaktım ve bir daha asla günlük kelimesini hayatımda kullanmayacaktım.
Günlüğün en son sayfasını açtım, kaldığım sayfadan okumayacaktım, günlüğün sahibinin; günlüğe yazdığı son günü çok merak ediyordum.Zaten insanın başına hep meraktan gelmez mi çoğu şey.
Benim bir an önce bu merakımdan kurtulmam gerekiyordu.
10.05.2022
Vay be günlüğe başlayalı 13 yıl olmuş,13 yılda yaşamadığım olay, girmediğim sıkıntı stres kalmadı ama bir bakımdan da bu 13 yılım güzeldi.
Arkadaşlarım ile geçirdiğim zamanlar,okulda dersi dinlerken geçirdiğim zamanlar; aslında bu iki zaman aralığı benim için çok önemliydi.Baska hiç bir şeye gerek yoktu.
Biliyorum çok değersiz gelebilir ama-
Günlüğü elimden düşürmem ile okuduğum cümle yarıda kaldı.Bugün evi temizlediğim için biraz yorgundum,büyük ihtimalle kendimden geçmiştim.
Günlüğü tekrar elime aldığımda,yere düştüğü için rastgele bir sayfa açılmıştı.
Açılan sayfanın sol tarafında küçük bir mektup zarfı vardı.Bir süre o zarfa bakıp ne yapmam gerektiğini düşündüm?
Açsa mıydım yoksa açmasa mıydım?
En fazla ne kaybedebilirdim ki, sonuçta sahibinden habersiz her şeyini okumuştum bunun bir sorun olacağını düşünmüyordum.
Yavaş bir şekilde zarfı açtım keşke açmasaydım.
Neden en fazla ne olabilir dedikten sonra,en fazlası oluyordu.Zarfın içinden bir el resmi çıkmıştı.
Korktuğum başıma gelmişti,o ellerin sahibi benim de çok iyi tanıdığım ve aylar öncesinden şüphelendiğim Yoongi idi...
𝑻𝒊𝒎𝒐𝒓 𝒇𝒖𝒊𝒕 𝒑𝒓𝒂𝒆𝒄𝒊𝒑𝒖𝒆 𝒂𝒇𝒇𝒆𝒄𝒕𝒊𝒐 𝒉𝒖𝒊𝒖𝒔 𝒇𝒂𝒃𝒖𝒍𝒂𝒆...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝑷𝑶𝑻𝑬𝑴𝑵𝑶𝑷𝑯𝑰𝑳𝑰𝑨 ✓
FanficTae-ri 'nin tek istediği normal insanlar gibi mutlu mesut yaşamaktı,ama bu dünya ona bunu çok görmüştü.