𝑪𝒖𝒎 𝑺𝒐𝒏𝒖𝒆𝒓𝒊𝒕

8 2 3
                                    

İyi okumalar...

Tae-ri
Namu lütfen bana yardım et.

SmartBoy
Tae-ri ne istediğinin farkında mısın?

Tae-ri
Alt tarafı bir adres vereceksin,amma da naza çektin be kardeşim.

SmartBoy
Alt tarafı bir adres değil işte o kardeşim,Yoongi hyungun adresi.
Ara da dağlar kadar fark var, eğer ben sana o adresi verirsem;akşam cesetimi Yoongi hyungun evinin yakınlarında bir yerde bulursun.

Tae-ri
Namu yalvarıyorum sana nolur ver,kulun köpeğin olayım şu adresi bana ver.

SmartBoy
SmartBoy size bir konum gönderdi
Sakın adresi benim sana verdiğimıi söyleme.

~

"Adresimi sana kim verdi ve hangi yüzle kapıma kadar geldin?"Yoongi'nin sinirden kızarmış yüzüne bakarak sorusunu büyük bir özgüvenle cevapladım."Adresini Namjoon'dan aldım.Ne yapabilirdim bana başka bir şans bırakmadın."

Yoongi alayla karışık gülüp,her baktığımda okşamak istediğim yumuşak saçlarını karıştırdı."Benimle konuşmak sana ne kazandıracak Tae-ri?Yanlış düşüncelere kapılma eğer seni sevebileceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun."

Şaşkınlıkla karşımda ki sinirini bastırmaya çalışan adama bakıp iç çektim."Yoongi asıl sen beni bu zamana kadar çok yanlış anlamışsın,seni sevdiğim falan yok sadece yardımcı olmak istiyorum."

Dediklerime kendim bile inanamıyordum, Yoongi'yi sevmiyordum ama bu ona karşı his beslemediğim anlamına gelmiyordu.

Onu görünce bir değişik oluyordum,her zaman yanımda olsun istiyordum ve hep gülsün istiyordum.Onu sevmiyordum fakat ondan hoşlanıyordum.

"Sen ilk önce kendine yardımcı ol Tae-ri,bana acımayı kes ben acınacak biri değilim.Asıl acınacak bir insan varsa o da sensin.Bencil bir insan olduğun için kendi hayatın bile sana yetmemiş başka insanların hayatlarına iznin dahi olmadan giriyorsun."Yoongi'nin nefretini kusması onun için iyi benim için kötü olmuştu.

Göz yaşlarım gözlerimi doldurduğu için bulanık görüyordum."Yoongi şuan da sinirli olduğun için ne dediğini bilmiyorsun,lütfen daha fazla ileri gitme."

Yoongi bir hışımla kafasını iki yana sallayıp konuştu"Ben ne dediğimi gayet iyi biliyorum.Doğruları duymak istemeyen sensin."

Gözümden bir damla yaş düşünce, Yoongi'nin görmemesi için hızlıca arkamı dönüp apartmanın merdivenlerinden koşmaya başladım.

Yoongi gayet de haklıydı ben kendi hayatıyla yetinemeyen,bencil zavallının tekiydim.

𝑬𝒔𝒕 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒍𝒆 𝒂𝒅 𝒇𝒂𝒄𝒊𝒆𝒎 𝒇𝒂𝒄𝒕𝒂

𝑨𝑷𝑶𝑻𝑬𝑴𝑵𝑶𝑷𝑯𝑰𝑳𝑰𝑨 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin