Era 16.30 si eu abia am iesit de la coafor. La 18.00 trebuia sa fiu gata. Am grabit pasul si in 10 minute am ajuns acasa. Dupa cateva mici-mari pregatiri am ajuns la partea cu rochia.
Era o rochie neagra cu maneci trei sferturi din dantela neagra, mulata in zona taliei. Avea bretele si era usor decoltata, iar partea de jos era din mai multe straturi de dantela; in partea din spate era lunga pana in pamant, iar in fata mai scurta-pana deasupra de genunchi-. Mi-am luat o pereche de pantofi negri, cu toc mic si o pereche de cercei de aceeasi coloare, scurti. Am pus telefonul in poseta-plic- si am coborat jos. In salon ma astepta Darius. Avea o pereche de pantaloni negrii-usor mulati- si o camasa neagra-ce ii punea foarte bine formele in evidenta-, descheiata la primii doi nasturi. Parul ii statea ca de obicei-in toate partile- dar era foarte atragator.
-Te-ai gandit sa vii?
-E 17.55. Nu am intarziat!
-Plecam?
-Da.
La 18.10 eram la sala unde avea loc balul. Asteptam sa vina toti.
Timpul a trecut repede si ne-am distrat de minune.
...
Era dimineata-13.15- dar nu conteaza. Am ajuns la 6 acasa, deci am dreptul sa dorm. M-am ridicat in capul oaselor si mi-am dus instinctiv mana la gat, cautand cu degetele lantisorul. Nu mai era.
Cel mai probabil mi-a picat aseara si nu am sesizat. De gasit e clar ca nu-l mai gasesc.
Dupa 2 ore apare el.
-Salut, ce faci?
-Rau. Tu?
-Ce ai pierdut?
-Stii lantisorul ala in forma de inima?
-Cel pe care l-ai gasit in geanta cand eram la cabana?
-Pai...aaa...da si nu. Adevarul e ca nu l-am gasit in geanta, ci sub salcie, langa tufis. Scuze ca nu ti-am zis adevarul, dar nu era atat de important.
-Vai, vai Lucy. Daca ai stii ce prostie ai zis!
-Ce?
-Stiam ca nu ai gasit lantisorul acolo, si stiam ca e ceva special la el. Aseara ti-a picat cand dansai, si l-am gasit. L-am pus in buzunar si am zis ca ti-l dau, dar am uitat. Cand l-am gasit acasa am zis ca e o oportunitate pentru a-l studia. Si asta am si facut.
-Si....
- Si adu-mi cartea.
Am luat-o din ascunzatoare si i-am dat-o. A rasfoit-o putin, iar apoi mi-a dat sa citesc.
-Nu poate fi acelasi... E imposibil.
-Dar nici o coincidenta nu poate sa fie. Aceeasi forma, initialele. Totul arata ca e lantisorul pe care i l-a dat Octavio Lucy-ei la aniversarea lor.
CITEȘTI
Viata lui Lucy
ParanormalCe se întâmplă când Lucy, o fată de 17 ani, afla adevărul despre ea, despre viață...când își afla adevăratele origini? ❌❌A nu se citi,in curs de editare❌❌