Lucy:Atatea zeci; nu! Sute de mii de chestii de pregatit. Gandul ca as putea omite ceva, sau ar iesi ceva rau ma infioara.
Noroc de Samy si Rene care au mai incercat sa ma linisteasca.
E noaptea dinaintea nuntii si eu simt ca explodez de emotii. Bineinteles ca baietii l-au luat pe Octavio si l-au tarat - la propriu- pana la el la castel. Stiu foarte bine ca nu voi putea sa dorm, dar am sa incerc macar sa nu trezesc tot castelul cu starea mea de agitatie.****
Era dimineata. In sfarsit! Ziua cea mare!
Ma ridic lenesa din pat si imi tarasc picioarele pana la baie. Fac o baie care ma mai detensioneaza, dar nu in totalitate.
Imi prind parul intr-un coc lejer si imi pun o rochie crem, larga si o pereche de sandale nud negre.
Inpreuna cu fetele am pus la punct ultimele detalii ce se puteau stabili de aici, apoi am mers si mi-al luat geanta si cutia in care statea minunata mea rochie, pantofii si accesoriile.
Am iesit din castel urmata de bunele mele prietene si am urcat in avionul privat ce ne astepta.
Nunta se va desfasura intr-o dimensiune vid, pe malul unei ape. Pe o insula nu foarte departe de tarm se afla o minunata stanca in forma de inima, acoperita de diferite flori agatatoare. Pana la insula se mergea pe un pod minunat facut in intregime din cristal. Podul era imens atat in lungime cat si in latime.
Cununia va avea loc langa stanca, scaunele fiind asezate atat pe insula cat si pe pod.
Pe malul marii era o minunata cabana imensa.
Erau mai multe intrari, dar una pe care urma eu sa ies. De la usa din sticla care era chiar fata in fata cu insula; si pana la locul unde urma sa ma astepte Octavio era ceva de mers. Si eu aveam emotii enorme chiar daca nici nu am imbracat inca rochia.
Am mai pus cateva detalii la punc, restul lasand in seama miilor de servitori. Eu si fetele am mers in dresingul imens care ocupa jumatate din cel de al doilea etaj.
Am imbracat parca cu frica rochia lunga pana in pamant; a carei trena era neagra cu cateva floricele spre final, unde negrul se imbina cu marginea alba a rochiei. Corsetul era deastemenea negru, cu margini albe.
Am vrut sa port ceva diferit. Initial m-am gandit la rochia primita de la Octavio; dar am alte planuri pentru rochia aia.
Rochia era mulata pana in zona coapselor, apoi cazand precum o cascada pe langa picioarele mele. Volalul era alb, lumg pana in pamant. Era prins cu o coronita mica in cocul perfect facut de Rene. Samy m-a ajutat cu machiajul. Am optat pentru ceva nu foarte tipator: putin ruj, un fard de pleoape care avea o culoare neutra, putin fard si rimel.
Am incaltat pantofii albi cu tocul de 15 cm si mi-am pus un lantisor de argint extrem de vechi.
Eram pregatita! Kail a intrat in camera imbracat intr-un costum negru, purtand o camasa visinie.
Am cazut de acord ca Samy si Rene- fiind domnisoare de onoare- sa poarte rochii visinii. Rochiile erau mulate pana pe coapse, apoi cazand libere in volanase discrete si izbinde-se mai apoi de pamant. Ambele purtau tocuti negre si destul de inalte-mai ales pentru Samy care nu poarta papuci cu tocul mai mare de 5 cm decat foarte rar-. Parul rosu al lui Rene cadea in valuri pe spatele gol, pe cand Samy si l-a impletit apoi si l-a prins intr-un coc elegant.
La prima imprrsie crezi ca nu merge parul Samamtei cu rochia, dar te inseli amarnic. Contrastul acela, combinat cu cele doua culori ce duc spre negru, rezulta o Samy minunata.
Elful nostru s-a machiat discret; pe cand Rene a ales un ruj rosu tipator si un fard de pleoape negru.
Si revenind...Kail intra in incapere si ma analizeaza din cap pana in picioare.
-Esti superba!
-Mersi! Dar asta nu imi alunga emotiile.
-Mergem?
-Mergem?
Am luat buchetul de trandafiri albi, negrii si visinii de pe masuta si am pornit la bratul lui Kail.
-Pregatita?
Eram in fata usilor ce asteptau semnalul nostru pentru a se deschide. Mi-am inghitit nodul din gat si i-am raspuns afirmativ.
Cum am pasit pe covorul rosu ce ne indica drumul toate privirile s-au atintit spre noi. Octavio era acolo...cu un zambet imems pe fata. Purta un costum negru in intregime.
Parca podul nu se mai sfarsea, dar intr-un sfarsit am ajuns acolo. Kail mi-a pus mana in a lui Octavio si s-a indreptat spre micul elf ce statea in stanga noastra.
In timp ce acel gnom ne-a spus diferite lucruri despre mai stiu eu ce eu si Octavio ne priveam in ochi, zambind. Nici unul din noi nu a auzit ce vorbea mosulica ala.
Am auzit doar "acum poti saruta mireasa" si am simtit buzele lui Octavio zdrobindu-se de ale mele. Un ropot de aplaude s-a auzit pe fundal. Dar in acel moment nu mai conta nimeni si nimic. Eram doar noi doi.
Petrecerea a avut loc pe malul marii,apoi am intrat in sala de la parterul cabanei.
Era prea frumos ca sa fie adevarat; si totusi nu visam. Totul a iesit exact asa cum imi doream:perfect.
Dansam cu Octavio cand Lucifer ma " rapeste" ca sa vorbim.
-Felucitari! Iti urez tot binele din lume!
-Mersi! Iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine atatea secole la rand.
-Nu ai pentru ce. Mai stii?! Prieteni pe viata?!
-Prieteni pe viata teta voastra!
Cand Luc m-a auzit a pufnit intr-un ras isteric.
-Poate iti vine in cap sa furi mireasa!
-Nici gand frate!
-Asa ma gandeam si eu!
In vocea lui Octavio se putea citi clar fericirea. Si eu eram la fel de fericita ca si el. Eram sot si sotie dupa atat timp...****
Eram in avion in drum sore casa. Am avut o "luna" de moere minunata. Trei spatamani in Bora Bora, doua in Alpi Elvetiei, doua pe o insula in Mediterana, si o saptama ne-am plimbat prin lume.
A fost genial.
Avionul a aterizat, iar cum am coborat am fost asaltata de prietenele mele care ma sugrumau cu imbratisarile.
Luc a cerut-o pe Rene in noaptea nuntii niastre, si urmau sa se casatoreasca peste o luna. .. iar Kail si Samy peste 4 luni si ceva. Imi pare rau ca nu am putut sa o ajut pana acum pe Rene asa cum a facut ea...dar ma revansez pe parcurs.
Si am uitat sa va dau vestea cea mare:sunt insarcinata!
Da, da! Ati auzit bine. Un copil, vom avea un copil! Ard de nerabdare.Guys, am ajuns la finalul acestei carti. Voi mai face un ultim capitol Epilog , apoi ne vom lua ramas bun de la dragele noastre personaje mitice-cel putin pe moment-. Nu stiu dacs voi face si un volum 2. Daca voi vreti, poate voi face...
Va las ca e 2 noaptea.
Pwp :*
CITEȘTI
Viata lui Lucy
ParanormalCe se întâmplă când Lucy, o fată de 17 ani, afla adevărul despre ea, despre viață...când își afla adevăratele origini? ❌❌A nu se citi,in curs de editare❌❌