Renesme

401 22 0
                                    

Renesme: Ma bucur ca m-am schimbat atat de mult, alaturi de prietenii mei.De la acel tiran ce eram am devenit o persoana mai buna.

Pe vremuri toti vampirii erau stupefiati de cruzi mea mea, de dragostea mea fata de varsarea de sange. Dar cum am devenit asa, la inceput eram buna?!

E simplu...s-au revoltat impotriva mea. Atunci am facut un masacru urias, nu stiu daca in intreg tinutul mai erau 100 vampiri. Nu vroiam sa risc sa li se mai urce bunatatea mea la cap, asa ca am ramas crda si nemiloasa. La inceput mi-a fost greu sa fac atat de des atatea crime, dar m-am obisnuit. Cu timpul mirosul sangelui s-a impregnat in pielea mea alba, eram tot mai sigura ca nu se vor mai revolta. Nimeni nu ridica un deget in fata mea.

Daca banuiam pe cineva de complot il inchideam, il torturam, si in final murea. Era simplu:stai la locul tau si nu patesti nimic!

Eram pe balconul palatului cand servitoarea ma anuntat ca a venit cineva in vizita. Erau Lucy, Samantha, Lucifer si Kail, care au venit sa incheiem pace. Am fost deacord, dar trebuia sa il convingem si pe regele shinigamilor. Eu nu imi prea doream sa merg acolo, aveam cateva probleme cu Octavio. Am facut dosare si restul, am semnat si am mai petrecut putin timp impreuna. Am devenit tot mai apropiati, iar eu m-am indragostit treptat de Lucifer.

Eram tot mai deschisi unii fata de altii, organizam petreceri impreuna...eram prieteni. Nu dupa mult timp eu si cu roscatul am devenit un cuplu.


Am revenit cu un nou capitol; scurt...dar asa-i viata. Poate reusesc sa-l public sipe urmatorul.

Viata lui LucyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum