Samantha

482 25 0
                                    

Urmatoarele 4-5 capitole vor descrie viata celor 5 prieteni ai lui Lucy. Se va descrie prietenia lor din punctul fiecariua de vedere, va isi la lumina viata pe care o aveau inainte si alte lucruri necunoscute inca. Pozele capitolelor ii vor afisa pe cei ce erau in teecut. Spor la citit:
Samantha: Stateam pe iarba moale, ce imi mangaia usor pielea. Ma gandeam la trecutul meu, la ceea ce eram si ceea ce am devenit.
Inainte sa-i cunosc aveam control total asupra tarii mele. Familia regala-cea care se ocupa de problemele regatuli in lipsa mea- era aproape inutila. Ma ajuta doar cu problemele marunte, atunci cand aveam lucruri mai importante de facut- precum tratatele de pace cu restul tarilor din lumea mitica, ele fiind mai mereu in razboi, si eu preferand sa stau depoparte-. Eram o persoana buna, incercam pe cat se poate ca viata fiecarui elf sa fie " roz", fara sa se teama ca maine nu va avea ce manca, sau ca nu va avea locuinta din cauza unor contropitori.
Un alt motiv pentru aceasta grija iesita din comun o reprezinta rasa mea: elfii nasc foarte greu, deci natalitatea anuala este de maxim 0,1...deci trebuia sa aduc valoarea mortalitatii la aceeasi valoare, poate chiar mai scazuta.
A inceput un razboi intre vrajitori si ingeri; si desii teritoriile ambelor rase erau destul de departe, am imcheiat tratatele de pace. Unul l-am semnat in palatul regrlui Kail, iar cel de-al doilea in palatul meu, regina vrajitorilor fiind in apropiere. Eram pe balconul palatului impreuna cu Lucy, semnand hartii peste hartii. Aceasta a plecat pana la baie; si in nici 20 de secunde m-am trezit cu niste elfi rebeli ce ma inconjurau, si cu un cutit indreptat spre gatul meu. Daca nu renuntam la tron, ma omorau. M-au pus sa semnez anumite documente, Lucy privind de dupa usa ceea ce se intampla. Cu un atac fulger si cateva vraji i-a omorat pe toti inainte de a semna ceva.
Si-a cerut scuze pentru cei 7 elfi pe care i-a ucis, dar nu trebuia sa-si ceara scuze. De arunci am devenit tot mai apropiate, am lasat regatul pe mana familiei regale si am inceput sa ma distrez. Cu timpul i-am cunoscut si pe ceilalti. M-au corupt; dar ii iubesc-mai ales pe Kail- imi sunt prieteni.

Sper ca va placut capitolul. Stiu ca este scurt, dar sper ca voi mai apuca sa postez un capitol azi. Si inca ceva: va multumesc voua, ceor 1000 de suflete, care imi cititi povestea. Nu credeam ca in 3 saptamani voi reusi sa postez 16 capitole, si nu ma asteptam ca aceasta carte sa fie atat de citita. Va pup si va iubesc, dragi cititori.

Viata lui LucyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum