La multi ani!

344 25 0
                                    

Octavio: Au fost niste zile atat de aglomerate, pline de pregatirii pentru draga mea Lucy. Si tot nu e gata totul; maine este ziua ei, si nu este totul pregatit pentru ziua cea mare. A stat doua saptamani la Renesme, pentru a petrece timp ca intre fete. In acest timp eu, Lucifer si Kail, si uneori Samanta am pregatit totul pentru petrecerea surpriza.
Am organizat petrecerea intr-o dimensiune vid, pe malul marii.
Nu departe de apa este o cabana superba, doar pentru noi 6. Este si o insula in mijlocul marii, o insula unde o asteapta alta surpriza!
Tortul are 4 etaje, si este decorat cu diferite modele negre, care se potrivesc de minune peste glazura alba. Trandafirii rosii si visinii completeaza simfonia de culori obscure pe care le are tortul.
Si bineinteles cadoul de la mine: o rochie neagra din dantela, mai scurta de genunchi, si decorata cu modele abstracte, visinii; si o pereche de pantofi visinii.

Lucy: Am stat destul de mult la castelul din regatul vampirilor. Otilo nu a mai dat nici un semn de viata, iar asta ma ingrijoreaza. Mi-a spus ca are loc o rascoala in regatul sau, si a plecat urgent. Mi-e atat de dor de el!
Ma ridic lenesa din patul moale, si ma indrept spre biblioteca mare din castel. Era si Renesme acolo.
Ea:Salut draga! La multi ani!
Eu: Mersi.spun cu o voce stinsa.
Ea: Azi mergem intr-un loc special.
Eu: Nu am chef, dar bine. Se stie ceva de Octavio?
Ea: Nu draga mea, am pierdut legatura cu el.
Am oftat adanc si m-am dus spre camera mea, iar de acolo spre baie. Am lasat pijamalele sa alunece de pe mine pe gresia rece, apoi am intrat in dus. Picaturile reci imi relaxau fiecare particola din corpul meu incordat. Dupa 20 de minute am iesit si am mers la dulap; de unde mi-am luat o pereche de bulgi begrii taiati, un tricou negru cu un craniu alb desenat pe el, o jacheta de asemenea neagra si subtire. M-am incaltat cu ghetele negre si elegante, iar parul meu alb l-am impletit. M-am machiat foarte putin si am iesit din camera. Rene ma astepta.
Am urmat-o in tacrre pana la gura unui portal ce ducea intr-o dimensiune vid. Intra ea, apoi eu. Mare mi-a fost surprinderea cand am ajuns in mijlocul plajei, in mijlocul unei petreceri pentru ziua mea. Era si Octavio! Yeyyy! Nu am mai stat pe ganduri si i-am sarit in brate dragului meu.
Octavio: La multi ani, iubito!

Hey...am revenit cu un nou capitol. Noapte buna dragi cititori! Va pup si va iubesc :*

Viata lui LucyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum