Trezirea

494 27 2
                                    

Va reamintesc ca povestesc din punctul de vedere a lui Lucy:

Ma iubeste!Vai cat am visat la clipa asta. Sunt impreuna cu singura persoana pe care am iubit-o. Am plecat cu el spre casa lui; plecam iarasi la cabana. Yey.

Drumul a fost la fel de lung, dar eram cu el, si nu imi mai pasa de nimic. Am ajuns pe seara, am mers direct la masa. Nu am lungit-o prea mult si am mers cu bagajele spre camere, care erau aceleasi. Am despachetat, si am iesit cu cartea in mana, pe balconasul podului. Acolo ma astepta Daris. M-am asezat langa el si mi-am pus capul pe umarul sau. Eara atat de bine, ma simteam atat de insiguranta. Ma privit dulce si si-a trecut mana prin parul meu alb. Una din mainele sale era pe spatele meu, iar cu doua degete ale mainii libre imi ridica barbia. Ma saruta dulce, sarut la care raspund. Atunci o lumina aproape orbitoare ne invaluie. Am incercat sa cautam sursa, si am constatat ca cele doua carti erau la o pagina cu o pentagrama, care imprastia lumina. Am privit atenta spre pentagrama, mi se parea cunoscuta.

Atat eu cat si Darius ne-am ridicat, ambii fiind cu ochii spre carti. Intr-un moment de neatentie am calcat stramb, tragandu-l si pe el dupa mine.

Autor: Erau cam 7-8 metrii pana jos; erau ca si morti; cand... ceva din ei s-a trezit, constiinta aceea aproape moarta de care v-am vorbit. A reactionat la pericol si s-a trezit brusc. Ambii au aterizat lin pe pamant. Se uitau unul la altul si nu intelegeau ce se intampla, cand constiinta aceea a pus stapanire peste intreg corpul lor. Cu un simplu #Hie!# rostid de Lucy cartile au ajuns in mainile celor doi. Au zambit si s-au facut nevazuti in noapte.

Ce s-a intamplat defapt? Ce este cu acea constiinta, si ce influenta are asupra lor? Cine sunt cei doi cu adevarat, vor accepta adevarul sau isi vor renega radacinile? A fost totul doar un vis al lui Lucy, un vis din care se va trezi curand, sau tot ceea ce am scris pe parcurs este adevarul...mai exact o parte din adevar? Asta vom afla altadata... este o cu totul alta poveste...sau nu?!

Viata lui LucyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum