Kail

414 22 0
                                    

Kail:Nu pot sa cred ca m-am schimbat atat de mult. De la nimeniul ce eram am reusit sa devin o persoana stabila, demna de un rege...al ingerilor.
Inainte eram un depravat, care umbla doar prin baruri si toate cele. Eram mereu baut sau drogat; faceam glume proaste si ii faceam zile fripte fratelui meu, Lucifer. Eram o povara pentru tatal si mama mea - Soarele si Luna- care au creat totul doar pentru noi, si eu am dat cu piciirul l-a tot si m-am apucat de bautura. Am fost un prost!
Mereu trebuiau sa-mi plateasca datoriile pe care le aveam ori la baruri, ori la jocurile de noroc, ori banii imprumutati de la camatari. Daca nu erau ei as fi fost de mult timp in pungi de doua kilograme, intr-un cos de gunoi.
Imi bateam mereu joc de Lucifer;care era bine-organizat...cred ca si invidia a ajutat la prostiile mele... ii sfinteam pamantul din apropierea castelului cu sange de inger, ii luam diferite documente, ba chiar am si pus un grup de demoni sa-l bata o data...
Pana cand Lucifer mi-a facut cunostinta cu Lucy. Mi se parea ceva ciudat la ea; si imi dadeam seama ca ea si fratele meu ascund ceva. A durat mai bine de un an ca sa descopar adevarul.
Si i-am cunoscut treptat si pe restul. Toti mi se pareau foarte draguti...dar Samantha mi-a furat inima din prima clipa. Schimbarile acestea radicale s-au datorat in mare masura ei; fiindca mi-a zis clar ca nu vrea sa se incurce cu"neispraviti" ca mine.
Si desii a trecut extrem de mult timp de cand ne-am cunoscut, o iubesc la fel de mult ca in prima zi.
Iar relatia mea cu Lucifer a luat o intorsatura de 180 grade. Acum ne intelegem bine, intr-o anumita masura.

Si iata-l si pe cel de al doilea capitol pe ziua de azi. Daca plictiseala continua continui sa postez. Va pup dragii mei

Viata lui LucyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum