2. Bölüm

357 36 1
                                    

Koşarak bindim uçaga. Hersey çok güzel olacaktı. Belkide hersey yoluna girecekti. Evttt işte uçak kalkıyor. Elveda İngiltere. Hemen kulaklıgı çıkarıp taktım kulağıma , huzur buldugum sarkılarıyla Usher dinlemeye başladım. Koreye hiç gitmemiştim ama korece biliyordum. Babam küçükken bana korece ögrenmemi istemişti. Belki bir gğn koreye giderdin diye. Kurslara gittim. Babamla çalıştım ve ögrendik. Bu işime yarayacak. Uykusuzdum biraz uyumaya ihtiyacım vardı. Biraz kestirmeye kara verdim.
YARIM SAAT SONRA....
İyi uyumuştum. Zaten gelmek üzereydik. Uyurken telimi kapatmıştım. Telimi açtıgımda 10 cevapsız arama 8 annem 2 taylor ( sınıf arkadaşı ) . Aklına düşmüşüm derken uçak inişe geçti. Heycanlanmıştım. Çantamı aldıltan sonra indim. Derin bir nefes aldım. Hava limanından çıkıp bşr taksiye bindikte sonra taksiciye Seul gidecegimi dedim. Asıl macera şimdi başlıyordu. İnsanları çok değişikti. Sıcak kanlılar ve sevecenlerdi. Taksiden inmiştim. İlk önce kalacak yer sonrada gezmeye karar verdim. Sokak sokak gezdim. Hala bir ev bulamamıştım. Agır agır gezerken bir ev buldum. Koşarak çıktım. Kapıyı çaldım. Ama kimse açmadı. Tam çıkıyordum ki,
Teyze: kime bakmıştın güzel kızım dedi.
Ben: Bu evin sahibine bakmıştım.
Teyze: okuldadır onlar gelirler birazdan.
Ben: Okulda mı? O zaöan bekleyim.
Teyze : İstersen bize gel kızım. Onlar gelene kadar burda bekleme.
Ben: Çok tesekkür ederim.
Dedikten sonra yukarıya çıktık. Teyze bana bir bardak su verdi.
Teyze: İsmin ne güzel kızım? Sen burada yaşamıyorsun sanırım.
Ben: Adım Marry teyzecim .Evt burda yaşamıyorum ama babam koreliydi.
Teyze: Anlamıştım biraz çekiklik var sende. Dedikten sonra gülmeye başladık.
Ben: Ev sahipleri kim?
Teyze: 7 haylaz. Kendileri oğullarım gibidir. Hepsı mükemmel çocuklardır. Okuldan çıkınca uğrarlar bana seninlede tanıştırırım.
Ben: Çok tesekkür ederim.
Teyze: Rica ederim tatlım. Bakarsın sende kızım olursun. ( gülerler )
Kapı çalar o onlar gelir.
6 yakışıklı mı ? Yakışıklı oglan. Şoka girmiştim. Teyze bana 7 demişti.
Teyze: Hoşgeldiniz canlarım. Size tanrı misafirimizi tanıştıracagım. Bu kızım Marry. Sizin evi tutmak istiyor. Maryy bunlarda. Jin,V,Rap Monster, Suga,Jimin, j hope.
Ben: Tanıştıgıma memnun oldum.
Çocuklar: Bizde.
Teyze: Jungkook nerde?
Jin : Ramen almaya gitti omma.
Teyze: Hadi bakalım alın Marry de evi gezdirin.
RM: Tmm kraliçem. Hadi çocuklar.
Aşagı inerler. Suga kapıyı açar. İçeri girerler.
Ben: Ev muhtesem.
J hope: Begenmene sevindik.
Ben: Hepi kira ne kadar?
Jin: 38.000 won
Ben: Peki tutuyorum.
j hope: Evi verdik gitti.
Ordan Jungkook gelir.
Kook: Neyi veriyorsunuz? Bu kim?
Suga: Yeni kiracımız. İsmi Marry. Marry buda bizim en küçügümüz Jungkook ama biz ona sadece kook diyoruz.
Ben: Tanıltıgıma memnun oldum.
Kook: bende.
Jin: Hadi bize gidelim. Acıkmışındır.
Onlatın eve gideriz. Jin bize Ramen yapacakmış. Bir süre sonra gelir yemek. Bir güzel yeriz.
Ben: Çok güzel olmuş.Eline sağlık Jin.
Jin: Tesekkür ederim.
Ben: kalkıyım. Gercekten tesekkür ederim.
Suga: Bir saniye Marry sen okumuyor musun?
Ben: Okuyorum. Lise 2 gidiyorum. Neden ki?
Suga: Çocuklar Marry bizim okula yazdıralım. Hem ona gözkulak oluruz.
V: Dogru söylüyor Suga hyung.
RM: Peki olurda bir sorunumuz var.
Hepsi: Neymiş o?
RM: B.A.P napıcaz?
Ben: B.A.P kim?
Suga: Bizim okulun çetesi. Bizim gibilerden farklı. Çalışkanlar ve kendini begenmişlerin teki.
Ben: Peki bana napacaklar?
Jin: Bizden nefret ederler. Çünkü
rabipleriz. Şarkıyla ugrasıyoruz. Birbirimizi çejemiyoruzda denilebilir.
Ben: Bişi yapamazlar. Neyse ben kaçayım iyi geceler.
Hepsi: iyi geceler.
Eve girdim. Esyalarımı yerleştirip yattım. Şu B.A.P çok merak etmiştim. Yataga uzandım düşünürken uyuya kaldım.
Uyandım üstüme bir tişört geçirdim, altımada bir darpaça giyip saçımı bıraktıktan sonra kapı çaldı. Gelen onlardı. Agızları açık kalmıştı.
Ben: Hadi gitmiyotmuyuz.
Jin: Hadi marş marş.
Yürüyerek geldik. K-POP OKULU yazıyordu.
Ben:K-pop ne?
V: korece şarkılara verilen ad.
Ben: Hmm. Anladım.
İçeri girdik herkes bize bakıyordu.
Müdürün yanına girdik. Konustuktan sonra okula alındıgımı söyledi. Çok mutluydum. Çok güzel gidiyordu.
Kapıya çıktık. Hepsiyle sarıldım. Tam o sıra 6 taş gördüm. Bize doğru geliyordu. Biri bana vurup yere düşürdü. Bacagımm çok ağrımıştı. Ne oluyordu???? Bunlar kimdi????

Meraba korecanlar nasılsınız? Diğerki bölümleri heycanla bekleyin #^_^# . Sizleri seviyorum. Saranghae(∩_∩).

K-POP OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin