Kapı açıldı ve uzaklaştı. Orda yığılıp kalmıştım. Çok korkmuştum. Hınçkıra hıçkıra aglıyordum. Kapı açıp biri girdi.
Suga: Marry noldu iyimisin?. Marry diye bagırıyordu. Bayılmıştım. Suga beni kucagına almış. Eve getirmişti beni. Yavaş yavaş gözlerimi açıyordum.
Kook: uyanıyo?
RM: İyimisin?
Mia: noldu sana böyle?
Min: Çok endişelendik.
Ben: Bu kadar endileşendirdiğim için özür dilerim.
Suga: Noldu sana?
Ben: Yangın merdivenin ordaydım. Işıklar söndü bişi anlamadım. Sonra biri bana doğru yaklaştı. Elimi agzına dayayıp . Eger bir kez daha olursa ölürsün dedi. Nefessiz kalmıştım. Sen geldikten sonra bayışmışım.
Suga: Kim bu? Kim?
Ben: Göremedim yüzünü.
RM: Merak etme kimse bişi yapamaz. Biz varız . Diyip gülümsedi. Ordan ayrılıp eve geçtim. Düşündüm bu kim olabilirdi. Aklımda birşey vardı ama kesin birsey olmadıgı için birşey söylemek istemiyordum. Yarın herşey açıklığa kavuşacaktı. Geç olmuştu artık yatmalıydım.
Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım. Ögrenci hayatı burda zordu. Ramene bayılmıştım. Her sabah kavaltısında çeşit çeşit ramen yiyordum. Üstümü yinip jet hızıyla aşagı indim. Okula giderken kimse konuşmuyordu. Bende bu sessizliği bozmak için konu açtım.
Ben: Eger okul çıkışı napıyoruz?
Suga: Eve geliyoruz.
Ben: Amaaaaa böyle olmazki ben daha Seul gezmedim.
Kook: Marry ben gezdiririm seni.
V: Bende gelirim.
Koşarak ikisinin de koluna girdim.
J hope: Seni lunaparka götürürüz.
Sonra Suga geldiği gibi beni sırtına aldı.
Ben: Suga bırak beni Sugağğğğğ.
Suga: Ahahaha bırakmıycam.
Ben: Okula böyle girmek istemiyorum Sugağğğğğ. Hajimaaaaa.
O sırada okula girdik. Herkes bize bakıyodu. Utanmıştım. Suga indirdi. Koşuşturarak içeri girdim. Min ordaydı.
Ben: Günaydınnn.
Min: Günaydın. Nasılsın?
Ben: İyim Min. Sen?
Min: İyim. Hangi sınıftasın?
Ben: 10/C
Min: Bende.
Ben: Dün neden yoktun.
Min: Ben burda yatılı okuyorum. Yurdan attılar bizi mk.
Ben: Nerde kaşıyorsun peki.
Min: Bir geceliğine bir arkadaşta kaldım.
Ben: Bende kalsana çok güzel olur.
Min: Sana zahmet veririm olmaz.
Ben: Salakmısın? Tabikide öyle bişi olmaz. Tek ben varım zaten. Sıkıcı oluyordu. Lütfen gel.
Şirinlikler yapıyordum.
Min: Aishh tamam gelicem
Ben: Okul çıkışı bizimle giliyorsun.
Min: Nereyeee?
Ben: Geliyosun. Diyip koşarak gittim.
Koridorda yürüyordum. Jimin karşıdan geliyordu. El salla bende sallıyordumki. B.A.P denilenler gelmişti gine ismini bilmediğim şahız Jimin omuz atmıştı.
Jimin: Napıyorsun ya sen önüne baksana.
Dae: Ben değil sen çekil önümden.
Jimin: Ya bi gidin.
Yong: Noldu korktun mu küçük bey.
Jimini tuttugu gibi duvara yapıştırdı.
Koşarak yanlarına gidip.
Ben: Jiminn Napıyorsunuz siz.
Up: Defol burdan.
Ben: Siz defolun. Bırakın Jimini.
Jimin hızlıca duvara çarpmıştı. Jimin yere düştü.
Ben: Naptıgınızı sanıyorsunuz pislikler.
Him: ( beni yakamdan tutup.) Bana bak kızım ayak altında dolaşma yoksa çok kötü olur.
Ben: Naparsınız öldürür müsünüz.
O sırada diğer çocuklar gelir.
Jae: Emin ol ki daha kötüsü olur.
Suga: Noluyo burda Marry. Jimin kardeşim iyimisin?
Ben: O sendin bu ses işte. Neden beni sıkıştırdın. Neden haa neden?
RM: Noluyo anlamadım. Olaya fransız kaldım. V ve kook jimin götürün.
V: tamam.
Jimin götürürler.
J hope: Olayı bi anlatsana.
Ben: Dün beni sıkıştıran kişi o.
Suga: Nee? Adi pislik öldürecem seni.
RM: Sugaa bir dur. Youngjae yaptın mı bunu?
Jae: Evt yaptım. Kız sonunu ögrensin istedim.
Suga: Lan bitirecem seni. Gel buraya pislikkk.
Rap Monster hepimizi alıp bahçeye çıkarttı. Suga sakinleştirmemiz lazımdı.
V: Hadi ama,toplayın kendinizi. Çıkışta lunaparka gidicez.
Suga: Ben gelmiyorum lunaparka felan. diyip gitti.
Ben: Ama..
RM: Bırak onu kafasını dinlesin. Biz gideriz lunaparka.
Ben: İsterse niz başka zaman gideriz.
J hope: Hayır şimdi gidelim. Okul bitti zaten.
Ben: Min gelecekti.
J hope: İşte geliyo.
Min: Eee nereye gidiyoruz.
Ben: Gidince görürsün.
İşte muhteşem bir yere gelmiştik. O kadar eglendim ki Korede ki en güzel günümdü. Artık eve dönmenin zamanıydı. Kahve içmek için hepimiz toplandık. Ama Suga yoktu. Rap Monster birazdan gelir demişti ama içim rahat degildi. Kapı çalmıştı.
RM: Senin ki geldi.
Min: Ahaha hadi aç.
Koşarak gittim. Kapıyı açtıdıgımda. Evt Sugaydı. Agzı yüzü kanlar içinde.
"SUGAAAA" diye bagırdıktan sonra kollarımda yığılıp kalmıştı. Rap Monster kucagına aldığı gibi hastaneye gittik. İç kanaması olabilirmiş. Hüngür hüngür aglıyordum. Mia gelmişti. Bana sarılıp;
Mia: Herşey geçecek bitanem. Diyip öptü.
Ben: Herşey benim yüzümden. Gelip huzurunuzu bozdum. Allah beni kahretsin Neden geldim ki buraya. Neden?
RM: Marry kes bir daha böyle deme.
Suga turp gibi ona bişi olmaz. Seni..
Doktor gelmişti. Kötü bir şey olmadıgını normal odaya alacaklarını söylediler. Hepimiz çığlık atıp sevinmiştik. Otuyordum Rap monster yanıma gelip konuşmak istediğini söyledi.Konuşmak için dışarıya çıktık.
RM: Konuşacagım konu Suga.
Ben: Noldu ona.
RM: 3 yıldır birlikteyiz onu çok iyi tanıyorum. Ne Mia nede Min sana davrandığı gibi davranmadı.
Ben: Yani.
RM: Yani Suga bence senden hoşlanıyo. Senden tek istegim onu sevmesen bile asla üzecek bişi yapma.
Ben: Ne diyecegimi bilmiyorum. Daha çok gencim. Suga karşı hiç birşey hissetmiyorum ama asla onu üzecek bişi yapmam.
RM: Sana güveniyorum. Hadi içeri girelim üşüdün.
Tamam anlamında kafa mı? Salladım. Odaya yerleştirmişlerdi. Girer girmez sarıldım. Doktor yarın çıkaracagını söyledi. Rekavatcı olarak Rap Monster kalacaktı bizde ilk önce Mia bıraktıltan sonra eve geldik. Eve gelir gelmez kendimi yatakta buldum.
Sabah Min sesi ile uyandım. Miss gibi kahvaltı hazırlamıştı. Kahvaltıdan sonra üniformamı giydikten sonra saçımı düzleştirip çıktı. Okulu J hope ile kovalanbaç oynayarak girdik. Herkes sınıfına girmişti. Konferans salonuna indik. B.A.P şarkı söyleyecekmiş. Perdeler kandı. B.A.P= Goodbye söylemeye başladılar. Şarkı söylerken o kadar coollar ki anlayamazsınız. Şarkı söylerken hayran kalmıştım. Şarkı bittikten sonra ordan fırlayıp. B.A.P yanına gittim. Odada Youngjae vardı.
Ben: Suga bir daha ellemiyeceksiniz.
Jae: O ne yoksa sevgilin için üzüldün mü diyip sırıttı.
Ben: O benim sevgilim degil.
Jae: Ooo çok üzüldüm.
Ben: Ne kadar iğrenç birisin.
Jae: Teşekkür ederim. Hadi git burdan.
Ben: Senin yüzünü görmeye meraklı degilim. Gidiyorum.
Tam giderken ayağım takıldı ve yere düştüm. Ohaa bu oğlanın üstümde ne var.
Ben: Oha ne işin var üstümde kaşk çabuk.
Jae: Meraklı degilim. Seni tutuyum derken bende düştüm salak şey.
Ben: Salak şeymi ilk önce kendine bak hayvan gibisin kalk üstümden.
Tam kalkerken diğerleri bize bakıyordu.
REZİL OLMUŞTUM ŞİMDİ HERŞEY YANLIŞ ANLAŞILACAKTI.OFFFFFFFMeraba gençler olumaya devam. Aksiyon artıyor . Vota ve yorumlarınızı bekliyorum. Satanghaee ❤❤❤❤.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP OKULU
Romancek-pop okulu neydi?? gine ne maceralar yaşayacaktım? yeni arkadaşlar bulacaktım. bu okul bana nasıl etki edecekti? yeni hayatım eskisi gibi mi olacaktı? yeni hayatım güzel olacakmıydı? YENİ HAYATIMA MERABA DİYİN...