Final ( Part-2 ) Son

74 8 0
                                    

Min'in tarafı;

Marry bayılmıştı. Onu kendine getirmeliydim. Araba'nın içinde bulduğum su dolu şişenin birazını elime döküp Marry'nim yüzüne serptim. Kendine gelmek zorundaydı. Bunu biricik kızı için yapmalıydı. Yavaş yavaş gözlerini aralamaya başladığında derin bir nefes aldık. Kendine geldiğinde ına ıkınması için - yazar utandı - komut verdim. Çok fazla yorgundu ağır gelmişti olanlar. Hastaneye geldiğimizde Youngjae koşup doktor çağırdı. Gelen sedyeye Jongup ile beraber Marry'i yatırdık. Doğuhaneye aldıklarında sap gibi kapının önünde kaldık.

Çığlık sesleri koridoru doldururken Youngjae yerinde durmayıp sağa bir sola gidiyordu. Heycanlı gözlerle bekliyorduk. Bir an koşuşturmayla diğerleri geldi. Kapı açıldığında hepimiz bir anda doluştuk.

Hemşire : Sağlıklı bir kızınız oldu.

Hepimizde bir mutlulukla sarıldık. Youngjae mutluluktan ağlıyordu. Kim düşünebilirdi ki Youngjae ve Marry onca olan şeyden evlenecekler ve aşklarının bir meyvesi olacaktı. Şu an hepmiz bir rüyada gibiydik. Marry normal odaya aldıklarını. İlk önce Daehyun, ben ve Youngjae girdik.

Yorgun görünüyordu. Youngjae yanına oturup elini tutarak dudaklarına bir buse kondurduğunda Marry gülümsedi.

Jae: Korkuttun bizi Marry. Sana ve bebeğinize bişi olacak ödüm yarıldı. dediğimde yorgun sesiyle konuştu.

Marry: Herşey yolunda artık. dedi.

Onu rahat bırakıp dışarı çıktık. Diğerlerinin eve gitmesini söylediğimizde istenmiyerek eve yolladığımızda Ben ve Daehyun kalmıştı. Bir banka oturup derin nefes alarak yıldızları izlemeye kuruldum. Yanıma oturan bir adet Daehyun ile bütün herşeyin kaybolarak ona döndüm.

Dae: Beraber bebeğe bakmaya gidelim mi?

Duyduğum şeyle sevinçle parladım. Kafamı salladığımda ayağa kalkıp elini uzattığında tutum ve içeri girdik. 5 kat çıktığımızda sekretere sorarak ilerkedik. Gördüğüm manzara ile gözlerim dolmuş ve içimde bir mutluluk oluşmuştu.

Min: Daehyun bunlar çok küçükler. diyerek gözlerinin içine bakarak konuştuğumda kafasını salladı.

Gözlerimle minik bebeğimizi aradığımda ailerin yazılarını okurak orta sırada 3 olan onlarınkiydi. O kadar küçük ve masumdu ki. Onu mıncırasım gelmişti.

Dae: Min evlenirse bizimde böyle bebeğimiz olacak değil mi?

Kaşlarımı çatarak bakış attığımda
Min: Benimle evleneceğini nerden biliyorsun ? "

Dae: Çünkü seni seviyorum.

Min:Bende..
bebeğin aglayışı ile romantik anımız uçup gittimişti başka kollara. Ordan ayrılıp Marry odasına doğru ilerledik. Youngjae oturuyordu. Bizi görünce " Siz gitmedinizmi hala. " dediğinde Daehyun atlayarak.

Dae: Bebişin yanından geliyoruz.

Jae: Öylemi kızım nasıl bakalım. "

Min: Çok güzel Youngjae. Büyünce çok güzel bir kız olacak eminim.
dediğimde güldüler. Youngjae veda ederek eve gitmek için ayrıldık. Daehyun bırakacaktı. Arabaya bindiğimizde ona dönerek

Min: Ben komik bişi söylemedim ki neden güldünüz.

Dae: Fark edersen Min o daha yeni doğdu nasıl böyle şeyler söyledin. Bence komikti.

Min: Siz anlamazsınız.

Kahkaha atığında cama doğru yaslanarak yolu gözlemeye başladım. Uzun bir seslikten sonra Daehyun o güzelim sessizliği bozarak o lüzumsuz agzını açmıştı.

Dae: Nerde kalmıştık. En son bana olan sevgini söylüyordu.

Min: Nerden çıkarıyorsun bunu seni sevdiğim felan yok.

Arabayı ani frenle durduğunda korkudan ölücektim. Sinirlendiğini düşünerek ona baktığımda gülüyordu. Sinirden ölecek gibiydim. Daehyun yumruklamaya başladım. Araban inip eve doğru yürümeye başladım. Daehyun peşimden gelerek kolumu tuttu.

Dae: Özür dilerim Min.

Min: Bırak kolumu yoksa bağırırım.

Dae: Nasıl bağıracaksın.

Min: İmdat...
dudaklarıma yapıştığımda neye uğradığım şaşırmıştım. Dudaklarını dudaklarımdan çektiğinde agzım açık bir şekilde şaşkınca bakıyorken o gülüyordu. Elimdeki çantayı kafasına geçirdiğimde neye uğradığını şaşırmıştı. Bu sefer gülen bendim.

Min: Son gülen iyi gülermiş Daehyun efendi.
diyerek evime az kalmış yolundan ilerlemeye devam ettim.

Youngjae'nin Tarafı;

Sabah olmuştu. Heryerim tutulmuştu. Omzumu ovuşturarak gözlerimi araladığım da Marry odada yoktu. Serum çıkarılmış atılmıştı. Koşarak odadan çıktım. Hemşirelere sorduğumda görmediklerini söylediler. Koşarak bebenizin yanına çıktım. Oradada yoktu. Telefonumu elime alıp Min aradım.

" Min Marry orda mı? "

" Hayır Youngjae. Hastanede değil mi? "

" Değil hiçbir yerde yok. "

" Nee dün gayet iyidi yeni doğum yaptı. Bir yere gidemez,iyi bak. Bizde geliyoruz ."

Yazarın Agzından;

Marry sabah erken saatte jalkıp kızı için yakınlarda ki bebek giyim yerinden birşeyler almaya gitmişti. Pembe , mor,sarı her renkten tulumlar zıbınlar. O kadar mutluydu ki. Magzadan çıkıp elindeki pembe tuluma bakarak karşıya geçerken hızlı gelen araba ona çarpmıştı. Arabanın sahibi umursamadan atıp gitmişti. Marry'nin durumu agırdı. Çervedekiler koşarak hastaneden yardım getirdiler.
Sedyeye yatırarak ameliyat haneye doğru götürdüler.

Youngjae'nin Tarafı;

Hiçbir yerde yoktu. Telefonunada bakmıyordu. Deliricem nereye gider ki. Oturup çocukları beklerken iki kadının konuşmasını duydum.

" Duydun mu? Bir kadına araba çarpmış. "

" Evt ya yazık. Birde yeni doğum yapmış. Durumu agır diyorlarmış. İnşallah kurtarırlar. "

Bütün hücrelerim donmuştu. Ya o Marry' ise. Kendimi toplayıp zor adımlarla danışmaya ilerledim.

Jae: Az önce bir hasta gelmiş. Yeni doğum.. yapmış. Kim acaba.
Hemşire: Marry'di sanırım ismi.

Dünya'nın durduğu andı.

Min'in Tarafı;

Hepimiz geldiğin de İçerde bağrışlalar geliyordu. Youngjae' nin sesiydi. Daehyun koşarak gittiğinde. Bizde gittik. Youngjae deliriyordu.

Jae: Bırakmazzzz. O Beni bizi bırakmazzz.

Bir an dizlerimin üstüne kapaklandım. Marry diye aglamaya başladım. Youngjae sakinleştiremiyorlardı.

Marry'nin durumu iyi değildi. Söylemesi zor ama makineye bağlıydı. Onu bu halle getiren kimse arıyorlardı. Hiçbirimiz iyi değildik. İlaçlarla ayaklardaydık.

Doktorlar gelmişti. Makineyi kapatnak için. Youngjae izin vermiyor. Belki canlanır diye. O benim karım yaşama sebebim. Makine'nin fişini çekerseniz bende ölürüm diyor. Çekemiyorlar geri gidiyorlar. Gözümüzde ki yaşlar dinmiyor.

1 YIL SONRA

Yazardan;

Marry artık yaşamıyordu. Youngjae ikna ederek makinenin fişini çekmişlerdi. Artık daha rahat edecekti Marry.
Daehyun Ve Min bebeği alıp gitmişlerdi. Bebeği onlar büyütüceklerdi.
Mia ve V yeni bir hayat kurmuşlardı.
Diğer çocuklardan haber yoktu.

Youngjae hapishanede. Marry yapanı ögrenip arabıyı alıp gitmişti. Yongguk , Daehyun ve Himchan yetişememiş ve Youngjae adamı vurarak öldürmüştü.

Hiçbirşey normal değildi. Herşey bir kaza nedeniyle yok olmuştu.








K-POP OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin