2 Yıl sonra;
Herşey çok güzel gidiyordu. Balayından sonra ev tutmuştuk. Yeni eşyalar aldık. Odalar benim zevkime göre döşeneceklerdi. Boyaları beraber yaptık. Bir kaç gün sonrada eşyalar yerleşti. Kısa sürede bende işe başladım. Bir hastanede doktor olarak girdim. Youngjae ise çocuklarla beraber bir şirkete girdiler. Tabiki yongguk ikna etmek kolay olmadı ama ettik. Sanatcı kocam olacaktı.
Ahh bizim çocuklar mı? onlarda bir şirkete girdiler. Güzel bir çıkış yapıp herkesi coşturacaklar. Mia yanlarında menejerliğe başladı. Min kendine büyük bir kütüpane açtı. Başı Daehyun tarafından belada. Hergün kütüpaneye gidiyo. Min onu sevdiğini kabullenmiyor ve böylece aşklarını zorlaştıyorlardı.
Hepimiz kendi başıma ilerliyorduk. Mia ve V'nin nişanı vardı. Kızlarla alışverişe çıkıp üstümüze birşeyler aldık. Akşam için kuaföre gittik. Hepimizin saçı,makyajı hazır olduğunda ayrıldık. Eve geldiğimizde eve biraz topladıktan sonra misafirlerimiz gelmişti. Mia kapıyı açtığında 7 mükemmel yakışıklı adam ile karşılaştık. Herkes yerini alınca biraz sohbetten sonra asıl konuya geldik.
RM: Biliyorsunuz buraya geliş sebebimizi. Mia ve V birbirini sevmişler. Bizde bunu adımlandırmak için yüzük takmaya geldik.
Suga: Yeter Rap Monster takın şu yüzükleri V kalp krizinden ölecek.dediğinde büyük bir kahkaha kopmuştu. Ayağa kalkıp yüzü taktımızda mutluluk dileyerek kestik. İkisi gerçekten birbirine yakışıyordu. İnşallah mutlulu olurlardı.
Hayat güzel gidiyordu ama bu aralar iyi değildim. Midem bulanıyordu. Youngjae sürekli neyin var diye sorduğumda geçiştiryordum. Üşütmüş olmalıydım. O gün işteydim. Min ziyarete gelmişti. Sohbet ediyorduk bir içim bulandı ve tuvalete gittim. Çıktığımda halsizdim ve gözüm kararıyordu. Gözlerim kapandığında yere yığıldım.
Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda başımda dikilen bir adet Min ile karşılaştım.
Min: İyimisin?
Ben: İyim.
Min: Birazdan doktor gelecek.kafamı salladım. Doktor içeri girdiğinde elindeki kagıtlara bakarak konuştu.
DOK: Merak etmeyin korkulacak bişiyeniz yok. Ama size söylemem lazım. Bir bebeğiniz olacak.Gözlerim kocaman açılmış ve dolmuştu. Doktor gittiğinde Min zıplamaya başladı.
Min: Teyze oluyorum. Teyzee.Gözlerimden yaşlar akıyodu. Nedeni mutluluktu. Min sarıldık. Aklımda büyük bir süpriz vardı. 2 gün sonra doğum günümdü ve ben doğum günümde Youngjae büyük bir süpriz yapacaktım. Beraber hastaneden çıkıp evlere ayrıldık.
O gün gelmişti büyük bir mekan tutmuştum. Herkesin ögrenmesini istiyordum. Heryeri istediğim gibi süsledim. Akşam 8'de herkes gelmişti. Sohbet felan derken zaman geçmişti. Pastam geldiğinde üfledim. Kesilmek için gittiğinde bende oturağın üstün çıkıp konuşmaya başladım.
Ben: Beni dinleyin. Aslında bende ögreneli çok olmadı . Youngjae bir bebeğimiz olacak.Youngjae ölece kalmıştı. Sonra kocaman sırıtıp çocuklara sarıldı. Benim yanıma gelip kucağına aldı. Hepsi bizi tebrik etti.Evlere dağıldımızda Youngjae ile beraber terasa çıkıp oturduk. Üstüme battaniye örtük yanağıma öpücük kondurdu.
Jae: Biliyor musun? hayatımdaki en güzel varlıklarsınız. Benimle olduğunuz için teşekkür ederim.
Gözlerinden yaşlar akıyordu. Yüzünü elimin işne alıp başımı başıma yasladım. Ona sıkıca sarıldım. Üşüdüğümü söyleyip içeri girdik.
Hamileliğim biraz ağır geçiyodu. Mide bulantım iyice artmıştı. İşide gidemiyordum. Doğum izni almıştım. Min ve Mia daima yanıma geliyo. Sancılar arttığında doktora gittiğimde düşük tehilekisi olduğunu söyledi. İlk 5 ayı yatarak geçirmem gerekiyormuş. Bu biraz beni zorluyordu. Bitanecik
meleğimi kaybedemezdim.5 ay boyunca yatarak geçirmiştim. Neyseki o zor günleri atlattık. Bugün Youngjae ile beraber kontrole gidicez. Cinsiyetini ögrenmeye. Karın büyüdüğü için üstüme yeni hamile kıyafetleri almıltım. Tam 5 kilo aldım. Artık 9 ayda 10 kiloyu bulur. Yeni aldığım rahat şeyleri giyip beraber hastaneye geçtik. Yattığımda elimi tutan ve heycandan ölmekte olan bir adet Youngjae vardı. Bu benim gülmeme neden oluyordu. Kalp atışı ile beraber bir kızımız olduğunu ögrendik. Sevinçten yerleri yıkan bir Youngjae ile uğraşmak o kadar kolay değildi. Bu güzel haber dolayısı ile güzel bir parti yaptık aramızda.
Hamileleğin 6. ayı en kötü anımdı. Pskolojim bozulmuştu sanki. Durduk yere bazen alıyor bazen gülüyordum. Hamilelik hormonlarımı bozmuş olmalıydı. Bazen gereksiz yere Youngjae ile kavga ediyorduk. Onu kırdığım zaman deli ağlıyordum. Gereksiz yere kıskançlık krizine giriyordum. Kilo almam nedeniyle Youngjae beni sevmediğini düşünüyordum. Bazen çok büyük kavgalarımız oluyo ve Youngjae evi terk edip 1-2 saat sonra gelip birbirimizden özür diliyordum. Hamileliğin en zor ayıydı diye bilirdim.
Hamileliğin 7. ayı, bu ay daha iyidi. Daha normal bir pskolojim vardı. Gittikçe kilo alıyordum. Ayaklarım şişiyo ve ayakkabılarım ayağıma olmuyordu. Bugün biricik meleğimin abisi gelicek. Evt Joong bugün askerden geliyo. Birazdan almak için evden çıkıcaz. Ayakkabılarımı giymemde yardımcı olduktan sonra koluma girdi Youngjae. Gerçekten şu kabrislerimi çektiği ve benim yanıda daima olduğu için ona minnetardım. O mükemmel bir eşti.Hava alanına geldimizde Joong yoktu. Biraz ilerlediğimizde onu gördüm. Yine mükemmel yakışıklılığı ile göz kamaştırıyordu. Beni gördüğün de koşarak yanıma gelmişti. Bana sarıldığında özlemim çökmüştü ve aglamaya başladım. Demişmiydim hamileliğin hormınlarımı bozduğunu.Kollarından ayırdığında beni gözyaşlarımı silip,
KHJ: Bitanem benim. Meleğim gittikçe büyümüş. Afferim genç adam onlara iyi bakıyorsun.
Youngjae kocaman gülümsediğinde bende gülümsedim. Kolunun altına girerek araba geçtik. Onunla sohbet etmeyi çok özlemiştim. 3 aydır ziyaretine bile gidemiyordum. Karnımın büyümesi yürümemi zorlaştırıyordu. Onun yanımda
olması beni iyi hissettirmişti.Hamileliğin 8. ayı. Herşey yolundaydı. Bu arada Mia ve V evlendiriyoruz. Onlar koşuştururkan ben napıyorum bilin bakalım. Tabiki yatıyorum -,- . Çocukların hepsi benimle ilgeleniyo. Ne istersem ayaklarıma geliyordu. İşte buda hamileliğin en güzel yanı. Daehyun karnımı sevdiğinde Min ile didişiyorlardı. O kadar yakışıyorlardı ki ama birbirlerini asla kabul etmiyorlardı. Hemde birbirlerini deli gibi severken.
İşte o gün geldi. Saçımı felan yaptırmaya halim yoktu. Hem bugün biraz agrım vardı ama Youngjae belli etmiyordum. Kendime bulduğum güzel bir beyaz tüllü elbiseyi üstüme geçirdim. Saçımı doğal bırakıp papatyalı bir taç taktim. Dudağımıda bir parlatıcı sürdüm. Daehyun ve jimin yanıma geldiğinde büyük bir woahh çektiler. Jimin koluma girdiğinde dışarı çıktık. Youngjae misafirleri karşılıyordu. Herkes yerlerini almıştı. Youngjae yanıma oturduğunda çocuklarla bişiler konuşuyordu. O sırada Mia ve V gelmişti. Alkışlayarak Mia getirdik. İnanılmaz derece agrı girmişti. Nefes alıp vermeye başladım. Mia konuşmaya başladığında suyumun geldiğini hissettiğimde elimi Youngjae koluna koyup sıktığında bağurdım.
" Geliyoo. Ahh geliyoo."
Herkes bize bakıyordu. Youngjae şaşkınca bakarken Min yanıma gelmiş ve derin derin nefes almamı söylüyordu. Yongguk Ypungjae'yi sarsıp tokat attı. Kendine geldiğinde arabayı getirmek için Jongup ile gitti. Sancılarım arttıyordu ve deli gibi aglıyordum. Yongguk beni kucağına alıp gelen arabaya bindik. Min yanıma binmişti.
" Daha çok erken gelmemesi lazımdı.Ya ona bişi olursa"acılar içinde bunları söylediğimde Youngjae bana dönüp,
Jae: Bişi olmuyacak Marry. Meleğimiz gayet sağlıklı doğucak. Jongup daha hızlı sür şu arabayı.
Deli bagrıyor acılar içinde aglıyordum. Tanrım yardım et nolur. Yavruma bişi olmasın. Terin içinde kalmıştım. Elbisem kırmızı olmuş ve suyun içinde kalmıştı. Bağırmaktan yorgun düşüyordum. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Min ıhınmamı söylüyordu. Gücüm tükenmişti. Gözlerim kapanıyordu.
Min: Hayır Marry. Sakın uyuma Marry beni duyuyor musun? Min.
Son duyduğum cümleler bunlardı. Gözlerim kapanmıştı.
Yeni Bölümle karşınızdayım. Kitabımın sonuna az kaldı. İnşallah sevnişsinizdir. Yorum ve vota vermeyi unutmayın. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP OKULU
Romancek-pop okulu neydi?? gine ne maceralar yaşayacaktım? yeni arkadaşlar bulacaktım. bu okul bana nasıl etki edecekti? yeni hayatım eskisi gibi mi olacaktı? yeni hayatım güzel olacakmıydı? YENİ HAYATIMA MERABA DİYİN...