Gözlerimi açtığımda hepsinin rüya olduğunu anlayınca derin nefes aldım. 5 dk İngiltereye varmış olacaktım. Çocuklara kimse bilmemesi gerektiğini ve aramızda bir sır olarak kalacagına dair söz verdirtmiştim. Suga sevdiği kız için endileşeliydi. J- Hope onun yanında kalmasına ve destek olmasını söyleyip tek başıma İngiltireye gelmiştim. Bavullarımı alıp Marry gitmeden önce verdiği adrese gitmesi için taksiciye söyledim. 20 dk evin önüne geldik. Bavullarımı alıp zile bastım. Kapıyı Marry annesi açtı. Bana sarılıp ağlamaya başladı.
Min: Hepsi geçicek, merak etmeyin. O nerede?
Eliyle merdivenleri gösterdi. Bavulları bırakıp yavaş yavaş merdivenleri çıktım. Odanı kapısını açtığımda öylece oturuyordu. Ona yaklaşıp elimi omzuna koydum. Ani bir refleksle ayağa kalkıp bağırmaya başladı. Hiç birşey anlamamıştım. Kolundan tutup sıkıca sarıldım.
" Hepsi geçicek inan bana. " kulağına fısıldadım. Kolumda hüngür hüngür aglıyodu. Gözyaşlarıma hakim olamadım. Öylece süzülüyorlardı. Sıkıca sarıldım. Onu yatağına yatırıp aşağı indim. Neler olup bittiğini ögrenmem lazımdı. Aşağı indiğimde bir erkek vardı odada. Anlarına varıp oturdum. konuşmaya başladım.
Min: Tam olarak ne oldu.
KHJ: O gün eve hırsız girmişti. Marry evde tek başınaymış. Hırsız Marry tecavüze kalkıştı. Ben yetişmeseydim. Marry daha kötü olacaktı.
Min: Daha önceki olaylarda eklenince büyük bir tıranvaya dönüştü.
KHJ: Aynen öyle.
Min: Ona yeniden umut olucaz. Hep beraber savaşıcaz.
Aklımda güzel fikirler vardı. Marry mutlu olacagı şeyler yapmalıydık. Onun artık düzelmesi lazımdı. Onlara yapacaklarımızı anlatırken Marry aşağı indi.
Marry: Min.
Gözleri dolmuştu.
Min: Ben geldim bitanem. Herşey yoluna girecek.
Marry: Sencede girecek mi? mutlu olabilecek miyim?
Min: Sen iste yeterki canım. Biz sana yardımcı olucaz. İlk adımı psiyatriye gitmeye ne dersin.
Olumsuz gözlerle bakıyodu. Herkezin ona deli damgası vurmasından korkuyordu. Konuşmama devam ettim.
Min: Kötü düşünme sadece dertleşmek için bir arkadaş gibi gör. (Elini tutup) Daha iyi olabilmek için.
Marry: Kabul ediyorum.
Min: Biliyodum. Kabul edecegini biliyodum.
Buruk bir gülümseme attı. Sonrada odasına çıktı. Sabah başka birgüne başlıyacaktı. Daha güzel günler onu bekliyecekti.Benim Tarafım;
Sabah zorla Min tarafından uyandırıldım. Psiyatriye gidecektik. Yeni bir başlangıç yapacaktım. Yaşadıklarımı atlatmak biraz zor olacaktı ama deniyecektim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odaya gidip. Kot darpaça bir pantolon ve beyaz bir I LoVe YoU yazan bir tişört giydim. Min hazırlanınca aşağı inip kahvaltı yaptık. Joong gelince Nike spor ayakkabılarımı giyip arabaya bindik.
KHJ: Bugün nasılsın küçük hanım.
Ben: İyim . Siz bu arada tanışmadınız. Min ünlü manken ve oyuncu Kim Hyun Joong . Buda arkadaşum Min.
KHJ: Tanıştığıma memnun oldum.
Min kulağıma eğilip sesizce,
Min: Neden daha önce söylemedin. Daha güzel giyinirdim.
Güldükten sonra,
Ben: Tanıdığını düşündüm.
Min: Bende tanıştığıma memnun oldum.
Araba gülüşmelerle geçmişti.İşte geldik. Arabadan inip hastaneye girdik. Joong sıra aldıktan sonra içeri girdim. Genç bayandı doktor. Beni gülerek karşıladı.
Doktor: Siz Marry Hanım olmalısınız.
Ben: Evt benim.
Doktor: Joong benim yakın arkadaşım olur.
Ben: Öylemi.
Doktor: Joong olanlardan bahsetti bana. Yaşadığınız büyük bir tıranva. Bundan daha önce böyle ağlama krizleri geçirdiğiniz oldu mu?
Ben: Evt. Bundan 3.50 önce babamı kaybettiğimde olmuştu.
Doktor: Size birkaç hap yazacagım. Bunları yemek yedikten sonra için. Uykunuzu düzenliyecek ve rahat hissedeceksiniz. Haftada 2 gün görüşelim olur mu?
Ben: Olur tabiki.
Doktor: Sonraki seansta görüşürüz.
Ben: Görüşürüz.
dedikten sonra odadan çıktım. Çocuklarla ilaçlarımı alıp eve geçtik. Bugün fazlaca yorulmuştum. Biraz uyumaya ihtiyacım vardı. Pijamalarımı giyip yatağa girdim.Sabah kaltığımda saat erkendi. Biraz koşmak için eşortmanlarımı giyip Saçımı bagladıktan sonra çıkıp. Koşmaya başladım. Hızlanmaya başladım. Hızlı hızlı koşuyodum. Bir an biri kolumdan tutup kendine sardı. O kadar çok terlemiştim ki. Nefesimi düzenlemeye çalışıyordum.
KHJ: Kendini fazla yoruyosun güzellik.
Kolarının arasında sıyrılıp.
Ben: Kendimi daha iyi hissediyorum.
KHJ: Hadi gidelim.
Kolumdan tutup koşmaya başladık. Biraz dolaştıktan sonra bir yere gidip kahvaltı yaptık.
Ben: Neden bana iyi davranıyorsun.
KHJ: Çünkü sen benim ortağımsın.
Ben: Nasıl?
KHJ: Şöyle burda hiç kimseyi tanımıyorum ve sen bana arkadaşlık yapıyorsun. O yüzden bende sana güven veriyorum. Anlaştık.
Ben: Anlaştık.
KHJ: Kalkalım mı?
Evt anlamında kafamı salladım ve parayı ödedikten sonra eve geldik.
İşleri olduğunu söyleyip evine doğru yürüdü. Bende eve girdim. Annem televizyon izliyo Min de oturuyordu. Min: Nerdesin.
Ben: Joong beraber kahvaltı yaptık.
Odama doğru yönlenirken Min yanıma gelip kulağıma,
Min: Yeni aşk kıvılcımlarımı yoksa.
Kafasına şaplağı vurup.
Ben: Kes! daha olayları anlatamadan yeni bir aşka kağıt açamam Min. Hala Youngjae seviyorum.
Min: Tamam.
Beraber film izledik. Gülüştük eglendik. Güzel bir uyku için yataklara geçtik.3 AY SONRA
3 ay oldu. Okullar açılıyo.Joong beraber aynı Üniversiteye düştük. Durumum daha iyi . Yine psiyatrite gidiyorum. Artık evim gibi. Birgünde yaşadıklarımı anlatıyorum . Hayat böyle devam ediyo benim için. Bugün Min Kore'ye yolluyacagız. Bavullarını alıp Joong hava limanına geçtik. Joonf çok yakın iki arkadaş olmuştuk. Günüm onla beraber geçiyodu. Min yolladıktan sonra eve döndük. Bir hafta sonra okul açılmıştı. Joong beraber gidiyoruz okula. Derslerimize beraber çalışıyoruz. Günler su gibi akıp geçiyor.
Joong dersten çıkınca benimle konuşacakları olduğunu söyledi. Dersten sonra banka oturup konuşmaya başladık.
Ben: Ne konuşacaksın Joong.
KHJ: Marry artık üzülmeni istemiyorum. O adamıda unutmana yardımcı olmak istiyorum.
Ben: Teşekkür ede..
Min: Benimle evlenir misin?
Dudaklarıma yapıştı.Yeni yb ile karşımızdayım. Yarın karnemi alıp Kozaklıya geçecegim. Salı günü dönerim. O zamana kadar yb yazıp gelince yayınlıyacagım. Sizi sevitorum kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP OKULU
Romancek-pop okulu neydi?? gine ne maceralar yaşayacaktım? yeni arkadaşlar bulacaktım. bu okul bana nasıl etki edecekti? yeni hayatım eskisi gibi mi olacaktı? yeni hayatım güzel olacakmıydı? YENİ HAYATIMA MERABA DİYİN...