13.Bölüm

125 15 1
                                    

Ben: Sugaaaaa ⊙﹏⊙
Ne işi vardı bunun burda. O kadar şaşırdım ki . Planımızı maffetmeye mi çalışıyodu. Yoksa beni üzmeyeme mi ? Anlamıyorum aishhhh.
Anne: Marry bu beyfendi kim?
Ne diyecegim şimdi ben . O kadar kızgınım ki Suga . Aishhh niye geliyosun neden. Ayy aglıycam. İç sesimle kavga ediyordum. Birşey söylemeliydim.
Ben: Anne bu Suga Okuldan arkadaşım.
Suga: Meraba efendim .
Anne: Meraba çocugum.
Annem kulağıma yaklaşıp,
Anne: Tatlı cocukmuş . Dedi.
Şaşırmıştım. Yanaklarım kızardı. Eve gidicince Suga görüşüşecektik .
Suga: Hadi gidelim kızlar bizi bekler.
Bavulları Suga aldı. Suga önde, annemle bende arkada yürümeye başladık. Hava alanının önünde bir taksiye bindik. 25 dk sonra eve gelmiştik. Suga bavulları yukarıya taşıdı. Teşekkür ettikten sonra eve girdik. Misss gibi yemek kokuyordu. Kızlar annemi öptüler spnra yemeğe oturduk. Yemekten sonra oturup kızlarla sohbet etmeye başladı. Bende telefonumla Youngjae mesaj attım. Annem kızlara baya ısınmıştı. Tabiki Mia ve Min sevmemek mümkün mü?

Annem yorgun olduğu için yatmak istediğini söyledi. Min ve ben yatagı hazırladık. İyi geeler diyip yataga girdik.

Sabah erkenden Mia üstüme yüklenmesi ile uyandım. Beraber uyanmayan Min üstüne zıpladık. O sırada annem içeri girdi. Hep beraber güzel bir kahvaltı yaptık. Üstümüzü giynip aşagı indik. Çocuklar dışardaydı. Camdan anneme el sallayıp yürümeye başladık. Biraz uzaklaştıktan sonra,
Ben: Neydi o dünkü şey haa.
Bir anda bağırmaya başladım çocuklar bişi anlamamıştı. Şaşkın bir şekilde bize bakıyorlardı.
Suga: Ne olmuş dün.
Ben: Biliyosun annemin kızacagını Neden yağıyorsun Suga neden?
Suga: Sadece yardımcı olmak istedim.
Ben: Öc almak için mi? Beni üzmek için mi?
Suga: Marry saçmalıyorsun. Kes artık ben seni hala deli gibi seviyorum. Nasıl beklersin bunu benden. Sadece Anneciğim dediğim için mi bu sözler. Hak etmiyorum.
Hızlıca yürümeye başladı.

Bizde okula geldik. Sınıfa çantama bırakıp merdivene gittim. Ona sıkı sıkı sarıldım.
Jae: Bitanem.
Ben: Çok özledim.
Jae: Bende.
Ben: Finallerin başlıyo . İyi ders çalış tamam mı?
Jae: Sende iyi çalış. Hadi git şimdi yine buluşur.
Tamam diyip öptükten sonra gitti. Sınıfa girdim. Hoca gelmemişti. Min ile konuşurken Hoca yanında bir kızla geldi. Kız uzun boylu, güzel fiziğe sahip biriydi.
Hoca: Meraba çocuklar bu yeni sınıf arkadaşınız Minzy.
Minzy: Meraba arkadaşlar ben Minzy . Bu okula geçiş yaptım. Yeni sınıf arkadaşınınızım.
Sınıfca Hoşgeldin dedikten sonra kız arkama oturdu. Dersten sonra kız Daehyun yanına gitti. Min ile kağıda duyorduk.
Min: Ne işi var bu kızın Daehyun yanında.
Ben: Sakin ol Min.
Min kızmıştı. Kimdi bu kız ilk günden böyle şeyler yapıyordu. Olayı anlamak için yanlarına gittim.
Jae: Bitanem de gelmiş.
Ben: Nasılsınız.
Jae: iyiz bitanem bak seni Minzy ile tanıştırıyım.
Him: Minzy benim sevgilim öyle değil mi?
Minzy: Ahahaha.
Dae: Him lütfen kuzenime yavşama.
Him: Daehyun sende bana böyle güzel bir kuzenin olduğunu söylemedin.
Minzy: Meraba ben Minzy Daehyun kuzeniyim.
Ben: Tanıştıgıma memnun oldum. Bende Youngjae sevgilisi Marry.
Minzy: Bende tanıştığıma memnun oldum.

Biraz sohbetten sonra ayrıldım aralarından. Min yanına gittim. Olayı anlattım. Sakindi artık. Bir hafta sonra finaller vardı. Finallerden sonra üst sınıftakilerin mezuniyeti vardı. Youngjae, Daehyun, Suga, J hope ve Rap Monster mezun olacaktı. Hayat güzel gidiyordu annem yaklaşık bir hafta kalacaktı. Çocuklarla iyi anlaşmıştı. Youngjae ile okulda görüşüyorduk . Okuldan eve gelince ders çalışıyorduk. Hayat böyle geçip diyordu.

1 Hafta Sonra

Annem dönüyordu. Okula geçmeden önce hava limanına götürecektim. Youngjae sınav sonucu açıklanacaktı heycanlıydım. Evden hep beraber çıktık. Çocuklarla annem vedalaştıktan sonra ayrıldık. Bir taksiye binip hava limanına gittik. Ben biletleri aldım. Uçaga daha yarım saat vardı. Boş buldumuz yere oturduk. Annem konuşmaya başladı.
Anne: Güzelmiş buralar.
Ben: Evt öyledir.
Anne: Kızlarda çok tatlıydı. Hepsi ayrı mükemmel çocuklar. Özellikle Suga.
Ben: Anne bu konuya hiç girmesek. Biz sadece arkadaşız.
Anne: Beni dinle Marry. Suga çok efendi birisi onun gibi bir damadım olmasını isterim tabiki ama zorluyamam.
Demek istedim benim sevgilim var. Hemde deli gibi aşık oldugum birisi diye ama diyemedim.
Ben: Anne dediğim gibi biz sadece arkadaşız.
" Uçak hazırdır. Lütfen yolcularımız hazırlansın " . Vedalaşma zamanı gelmişti. Sılıca sarıldık. Bavullarını alıp ilerledi. Çok alışmıştım ona içimde bir burukluk oluşmuştu. "Seni özlüycem anne." Diyip el salladım. Sonrada çıkıp okula doğru yol aldım.

Okula geldiğimde hızlıca gittim. Sonuçlar asılmıştı. Youngjae ordaydı. Aradan sızıp sonuçlara bakmaya başladım. Youngjae ilk 3 girmiş. 12 j hope 14 rap monster ilk ellide Suga ve Daehyun yoktu. Aradan çekilip Youngjae sarıldım.
Ben: Tebrik ederim .
Jae: Saol aşkım.
Diğerleri geliyorlardı.
Dae: Ooo zeki beyfendi burdaymış.
Yong: O bizim gibi olmuycak. Öyle değil mi Youngjae?
Jae: Hyung şımartıyorsun beni ama daha önce söylemedim size.
Him: Neyi
Hepimiz şaşkın birşekilde bakıyorduk.
Jae: Hyung Üniversite sınavına girmiycem ben.
Hepimiz şok olmuştuk. Herkes Üniye gitmek isterken Youngjae elşyle itiyordu. Neydi biri bana yalan desin lütfenn aishhhh.

Meraba nasılsınız? Bende iyim . Yeni bölümle geldim. Haftaya bitiyo yazılılarım allahına şok şükür. Okumaya devam edin. Sizi seviyorum .

K-POP OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin