Dae: Gerçekten saçmalıyorsun.
Zelo: Hyung iyimisin?
Jae: Ben gayet iyim. Neden bu kadar şaşırdınız.
Up: Okumuycam dedin.
Jae: Önümüz açık bir grup olarak bir şirkete girip çalışabiliriz .
Yong: Öyle bişi olmuycak.
Jae: Neden olmasın hyung.
Yong: Olmuycak dedim.
Araya girmek istedim. Ortada büyük sorun vardı. Yongguk sinirleniyordu. Jae: Öyle hemen kötü düşünmeyin olabilir.
Dae: Sus jae.
Jae: Neden susuyum gelecegimiz söz konusu.
Yongguk sinirlenmişti bir an Youngjae üstüne yüklenip bagırmaya başladı.
Yong: Birkez daha ihanete uğramak istemiyorum. Asla bir şirkete geçmiycez. Ne çabuk unuttun bize yapılanları. Okuyacaksın.
Yongguk çekiştirip Youngjae aldık aradan. Sinirlenince Yongguk korkunç oluyodu.
Jae: Okuycam ama paramız mı var hyung o kadar parayı nerden bulucaz. Ben neysem Jongup , zelo onları yapıcaz.
Yong: Ben ve Himchan ne güne duruyoruz Youngjae . Anlamıyorsun bir kez daha aynı yaşakmak istemiyorum. Bir kez daha sizin karşınızda ezilip büzülmek istemiyorrr.
Çekip gitmişti Yongguk. Olayı anlamamıştım. Youngjae üzgün görüyordu . Duvara yaslanıp aglamaya başladı. Himchan ilk defa olaya sessiz kalmıştı. Youngjae sarıldı. Kulağına birşey dedikten sonra hızlıca gitti. Youngjae sıkıca sarıldım. Onu öyle görmek benim içimi yakıyordu.Himchan tarafı;
Youngjae'nin yanından ayrılıp Yongguk yanına gittim. Duvarın orda oturuyordu. Yanına gittim.
Him: Yongguk iyimisin?
Yong: Sence.
Him: Anlıyorum seni Yongguk.
Yong: Himchan ailemizden uzak kaldık. Telefonlarımıza el konuldu. Kötü şeyler yaşadık. Bu yüzden şirkete geçmek istemiyorum. Yapamam Himchan aynı şeyleri sizlere yaşatmaya hakkım yok. Sizlerin üzülmenizi göze alamam. Anlıyormusun?
Him: Anlıyorum. Sen hepsine babalık yaptın. Onlara hep örnek oldun. Seninle herzaman gurur duyduk Yongguk. Merak etme Youngjae doğru olanı yapacak. Hadi kardeşim topla kendini.Elinden tutup kaldırdım. Sıkıca sarıldım. O hepmiz için en iyisini istiyor. Bu yüzden o dünyanın en iyi abisiydi.
Benim tarafım;
Youngjae gözyaşlarını sildim.
Ben: Okuyacaksın Jae. Gerekirse ben bile çalışırım.
Jae: Hayır Marry. Tamam okuycam ama senden böyle bişi istemiyorum.
Ben: Mutlu ol yeter.
Bir anda dudaklarımız birbirine değmişti. Bir an bir sesle irkildik.
Him: Öhööö Öhöö .
Dae: Ama lütfen benim önümde yapmayın kıskanıyorum.
Jae: Ahaha.
Dae: Neden beni seven biri yok neden.
Ben: Aslında var.
Jae: Ne dedin aşkım.
Ben: Acaba akşam yemek mi yesek dışarıda.
Yong: Ben gelemem çocuklar. Çalışmam lazım.
Him: Bende Yongguk yardım ederim.
Up: Benim dans egitimim var.
Zelo: Bende Annemgile ugrayacagım.
Ben: Peki siz bilirsiniz peki Daehyun sen ?
Dae: Benim yapacak bişim yok. Siz yalnız kalmak istersiniz gelmem.
Ben: Hayır gel. Bende Min getiririm.
Jae: Tamam o zaman. Sizin ordaki parkta buluşuruz.
Ben: Tamam.Aklımda çok güzel bir plan vardı. Min ile Daehyun arasını yapacaktım. bu yemegide sırf onun için söyledim. Hadi bakalım nolucak.
Okul çıkışı kızlar ile alışverişe gittik. O magza bu magza derken bir kaç bişiler aldık. Aldığımuz şeylerle evde defile düzenlendik. Heryer dağınmıştı. Saate baktıgımda çok geçti buluşmamıza az kalmış. Min hazırlanmasını söyledim. Siyah bir tişört , kot yırtık bir pantolan giydim. Saçımı düzleştirdim ve cap taktıktan sonra hazırdım. Min nereye gidecemizi bilmiyordu. Min Beyaz yırtık bir kot ve uzun kollu krem turuncumsu bir tişört giymişti. Mia ders çalışıcaktı. Min kolundan tutup kapıdan çıktık. Suga ile J hope bize seslendiler ama duymazlıktan geldim. Min çekiştire çekiştire parka getirdim. Youngjae ve Daehyun gelmişti. Min seni öldürücem bakışları atıyordu.
Dae: Ooo kimler gelmiş.
Min: Hoşbulduk.
Jae: Nereye gidiyoruz.
Ben: Restorant değilde dişarıda yiyelim.
Jae: Tamam .
Hep beraber yürümeye başladık. Sokaklarda gezdik. Ramen yedik. Çok eglendik. Parkta oturduk. Ben jae oturuyordum. Onun yanında huzurluydum.Min Tarafı;
Çimlerin üzerinde uzanıyordum. Gökyüzünü izlemeyi severim. Taki Daehyun yanıma gelenr kadar. Bir anda yanıma gelip uzandı.
Min: Defol yanımdan.
Dae: Gökyüzü çok güzel görünüyo.
Min: Git yanımdan dedim.
Dae: Yıldızlar çok güzel parlıyo öyle değil mi?
Oldugum yerden kalktım. Tam gidecekken kolumdan tuttu.
Min: Bırak kolumu.
Dae: Özür dilerim. Sana yaptığım şeyler için çok özür dilerim. Sana yaptığım hayvanlık için özür dilerim. Senin bana verdiğin değere sahip çıkamadığım için özür dilerim.
Gözlerinden yaşlar akıyordu. Dayanamayıp bende ağlamaya başladım. Bir anda hızlıca kalkıp gitti. Öylece kalmıştım. Evt sen hepsini hak ettin Daeee evtt. Neden içim acıyodu neden. Gözyaşlarım durmuyordu. Marry koşarak yanıma geldi.Benim tarafım;
Birşeyler ters gidiyordu sanki. Bir anda Daehyun koşarak gitti. Marry aglamaya başlamıştı. Youngjae Daehyun peşinden giderken, bende Min yanına gelmiştim. Hıçkıra hıçkıra aglıyordu. Ona sarıldım.
Min: Herşeyi Hak etti o Marry. Am.aaa ne..den ben acı..çekiyorum.
ben: Sakin ol bitanem.koludan tutup eve doğru yürümeye başladık. Daehyun çok seviyordu. Tam olarak ne olmuştu. Eve girdikten sonra yatağına yatırdım. Dinlenmesi lazımdı. Mia ders çalışırken uyumuştu. Üstüne battniye örtüp odama gittim.
Youngjae Tarafı;
Daehyun peşinden gittim. Eve gitmişti sanırım . Eve vardım Yongguk Hyung kapıyı açtı. Daehyun odasına girdiğini söyledi. Odasına gidip kapıyı açmata çalıştığımda kilitliydi.
jae: Aç şu kağıyı Dae ne oldu? anlat bana kardeşim.
Dae: Git rahat bırak beni.
Yong: Neyi var.
Jae: Bilmiyorum hyung. Rahat bırakalım.
Hepimiz odamıza geçtik.Benim Tarafım;
Sabah hepimiz hazırdık sadece Min değildi. Bugün okula gelmiyecekti. Çocuklara hasta olduğunu söyledik. Okula gittik. Youngjae yanına gidip Daehyun sordum. İyi değilmiş sınıftaymış. Youngjae nedeni bilmiyor. Dün aralarınsa ne geçmişti.
Tam olayın üstünden 3 gün geçti. Min hala iyi değil. Okula geliyo ama sanki hiç yokmuş gibi. Daehyun desen oda aynı. Bu olaya bir son vermeliyiz.
Tenefüste Min ve Dae bir köşeye getirip soruya çektik.
Jae: Ne oldu aranızda ya biriniz söyleye bilir mi?
Ben: Yeter birbirinizi üzdüğünüz. Birbirinize aşıkmısınız yoksa?
Jae: Sorun bumu yoksa.
Dae: Yaaa kesin lütfen bizi bir araya getirmeyin. ( Min gözlerinin içine bakıp. ) Acı veriyo.Diyip gitti. Min gözleri dolmuştu. Min ayaga kalkıp.
Min: Lütfen bir daha bizi bir araya getirmeyin.Min sevdiği adamdan vazmı geçicek yoksa sevdiğine sahipmi çıkacak. Diğer bölümde görüşürüz. Sizi seviyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP OKULU
Romancek-pop okulu neydi?? gine ne maceralar yaşayacaktım? yeni arkadaşlar bulacaktım. bu okul bana nasıl etki edecekti? yeni hayatım eskisi gibi mi olacaktı? yeni hayatım güzel olacakmıydı? YENİ HAYATIMA MERABA DİYİN...