5. Bölüm

183 27 1
                                    

Him: Oha Youngae nari burda yapmasaydın. Hadi müsait yerler vardı. diyip hep beraber gülmüşlerdi.
Üstümü çırpıp. Lafa girdim.
Ben: Ne demeye çaşışıyorsun sen. Ben senin bildiğin kızlara benzemem. Beni eliniz de oynatamazsınız.
Jae: Him hyung kız düşerken tuttum ve beraber yere düştük. Ortada birşey yok lütfen uzatmayın.
Him: Tamam kardeşim zaten bu kız sana göre degil
Ben: Evt ben ona göre degilim. Onurlu bir kızım. Herkezin elde edemeyecegi biri degilim. Siz tek bir gecelik arıyorsunuz. Siz ne anlarsınız ki sevmekten. Ben o yüzden sizin gibilere layık değilim anladınız mı?.
Moralim bozulmuştu. Merdivenin oraya gidip aglamaya başladım.

B.A.P tarafı;
Jae: Him hyung karşındakinin bir kız oldugunu unutma.
Him: Ne o kız için bizi karşına mı alıyosun.
Jae: Ben öyle bişimi dedim hyungg. Sadece onu üzdündüğünü bildirdim.Neyse biraz dışarı çıkacagım.
Dışarı giderken merdivenlerde o lızın agladığını gördüm. Yanına gittim.

Benim tarafımdan;

Kafamı kaldırdığımda o çocugu gördüm.
Ben: Ne istiyorsun benden.
Jae: Ağlıyorsun. Al şunu.
Peçete uzatmıştı.
Ben: Sizden hiçbirşey istemem.
Jae: Him hyung adına özür dilerim. Al hadi makyajın akmış.
Ben: Ben makyaj yapmam yalancı. ( peçeteyi alıp.) Teşekkür ederim.
Gülümseyip gitti. Bende kendimi toplayıp çocukların yanına gidip toplandıktan sonra eve geldik.
Min: Nereye kayboldun.
Ben: Ben.. mi şey lavaboya gitmiştim.
Min: Hmm tamam.
Ben: Telefonum nerde yaa. Bulamıyorum.
Min: Çekmecede.
Ben: Saol
Telimi aldıktan sonra yatagın üstüne atladım. Min yanıma oturdu. Teli açınca
Min: Ohaa 118 cevap arama.
Ben: Sanırım yüzleşme günü geldi çattı bile.
Min: Nasıl?
Ben: Anlatırım.
Min: Tamam
Annemi arayıp konuşmaya başladım.
Ben: Anne.
Anne: Marry.
Aglıyordu. Ya kıyamam.
Ben: Benim anne.
Anne: Nerdesin, nereye ,nasılsıngittin nalet pislik.
Hınçkırarak aglıyordu.
Ben: Anne aglama ben Koredeyim. Çok iyim . Beni merak etme.
Anne: Beni öldürmeye mi çalışıyorsun. Bişi oldu sandım. Dön evine Marry. Çok özledim seni.
Ben: Bende çok özledim ama gelemem anne. Burda bir yaşam kurdum çok mutluyum. Okulum bitene kadar burdayım.
Anne: Ne saçmaşıyorsun. Orda kimseyi tanımıyorsun.
Ben: Emin ol ki senden daha iyi davranıyorlar. Ben bırda ilk defa sevgi gördüm. Anne önceye dönmek istemiyorum. Kapatmam lazım. Seni seviyorum. Sık sık ararım.
Anne: Tamam. Bende seni seviyorum. Marry.
Onun sesini duymak çok iyi gelmişti.
Min: senin annen mi var?
Ben: Evt.
Min: Eger özel değilse neden geldin buraya.
Ben: Benim babam ile annem ayrıydı. Annem küçükken beni babama göstermiyordu. Babam bana olan hasreti yüzünden 1.5 yıl önce öldü. Ben hep annemi suçladım. Tek suçlusu oydu. Bana baba sevgisini tattırmadı. Buraya bir gün önce patronu ile evlenecegini söyleyip adamı evimize getirdi. Kavaga ettik ve bende evden kaçıp babamın memleketi Koreye geldim.
Min: Baban için üzüldüm.
Ben: Saol. Sen neden burdasın.
Min: Ben okumak için geldim. İlk çıktıgında babam izin vermedi. Bende babamla kavga ettim işte burdayım.
Ben: Hala bozuk mu? aranız.
Min: Yok iyiz.
Ben: Sevindim. Eger özel bişi degilse bişi sorabilir miyim.
Min: Tabiki.
Ben: Bu B.A.P üyeleri sana ne yaptı ki nefret ediyorsun.
Min: Ben ilk geldiğimde bişi bilmiyordum. Senin gibi koruyacak arkdaşlarım yoktu. Benim olay Daehyun ile başladı. Birgün merdivenlerden çıkarken ayagım kaydı. Düşerken Daehyun kurtardı. O günden sonra bana baya yakın oldu. O gün bütün hayalimi bitirmişti. O gün çok sarhoştum. Daehyun sarhoş halimi medyaya yaymıştı. Okula geldiğimden herkes bana bakıyordu. Anlamamıştım. Sonra kulaklara yayınlarla duydum. Sonra gidip bagırdım çagırdım. O günden bu yana nefret ediyorum.
Ben: Ona aşık olmuştum demi.
Min: yaa tam degil ama hoşlanma olmuştu.
Kapı çaldı.
Ben: Hemen geliyorum.
Kapıyı açtıgımda.
Jimin: Marry hadi bize gelin.
Ben: Tamam geliyoruz . Minnn hadi gel karşıya gidiyoruz.
Min: Tamam.
Karşıya geçtiğimizde. Suga gelmişti.
Ben: Geçmiş olsun.
Min: Geçmiş olsun hyungg.
Suga: Mia nerde.
Min: Onun sınavı var gelemedi ama geçmiş olsun dileklerini gönderdi.
Suga: Teşekkür ederim. Marry noldu?
Ben: Efendim.
J hope: Çok dalgınsın.
Ben: Ahh evt .
Suga: Agladın mı?sen.
Ben: Ben..mi.yooo.
Suga: Tamam.
Mutfaga gidip teresa çıktım. Burası çok güzeldii. Rüzgar yüzüne çarpıyordu. Miss gibi temiz havası fazla güzeldi.
Suga: Üşüyceksin al şu battaneyi.
Ben: Burası fazla mükemmel.
Suga: Evt öyledir. Hadi oturalım.
Ben: İyiki burdayım.
Suga: (fısıldıyarak) iyiki.
Ben: Bişimi dedin.
Suga: Hayır.
Telefonundan şarkı açıp kulaklığı kulağıma taktı. INFINITE-H=AS LONG AS YOURE NOT CARZY çalıyordu. Şarkının etkisiyle Suga omzunda uyuyakalmıştım.

Suga tarafı;

Omzumda uyuya kalmıştı. Onu kucagıma alıp. Evine götürdüm. Bıraktıktan sonra Rap Monster benimle konuşmak istediğini söyledi.
Suga: Hyung ne konuşacaksın.
RM: Teresa çıkalım.
Teresa çıktıktan sonra.
RM: Suga sen Marry aşıksın değil mi?
Suga: Hyung yok öyle bişi.
RM: Bana itiraz etme ona başka gözlerle bakıyorsun. Gözlerin gülüyo.
Suga: Evt . Bişi hissediyorum ama ask mı bilmiyorum.
RM: Sakın bu aşk için üzülmene izin verme.
Suga: Hyung endişelenme.
RM: Tamam. Hadi yatalım.
İçeri girdik herkes kendi odasına girdi. V gine yayılmış maymun gibi ahh bi ögretemedik şu çocuga yatakta nasıl yatılacagını. Düzgün yatırıp. Üstünü örtüp bende yattım

Benim tarafım;

Erkenden kalktım. Yüzümü yıkayıp. Min uyandırmak için üstüne hopladım.
Ben: Min hanım hadi kalkın.
Min: Mar..ry kesğğ şu sesii.
Ben: Hadi okula geç kalıcaz.
Üstümü değiştirdikten sonra. Min şaçı başı dagınık öcü gibi bana bakarken buldum. Sonra yataktan fırlayıp beni kovalamaya başladı. Ağağağğ koşarak tuvalete girdim.
Min: Çık çabuk altıma işicem.
Ben: Bişi yapmıcan tamam mı söz ver.
Min: Söz arkadaşlık sözü.
Kapıyı açtıgım gibi beni yere fırlatması bir oldu.
Üstümüzü giyindikten sonra. Aşagı indik. Okula doğru yol aldık.
Suga: Tenefüste birşey konuşabilirmiyiz.
Ben: Tabiki. O zaman dersten sonra görüşürüz.
Dersten çıltıktan sonra kulun arkasındaki parka gittim. Suga ordaydı.
Suga: Hoşgeldin.
Ben: Hoşbulduk. Ne konuşacaksın.
Suga: Nası başlasam bilmiyorum. Mar..ry ben..ben senden hoşlanı..yorum. Benimle çıkarmısın?
HAYATIMIN EN ZOR ANI NE DEMELİYİM. BENİ ONU BİR SEVGİLİ OLARAK GÖRMÜYORUM AMA ONU ÜZMEYECEGİME DAİR SÖZ VERDİM. NAPACAM ?NAPMALIYIM?

Bir bölümün sonu daha ilerki bölümler daha güzel olacak okumaya devam edin figtinggg ☺☺☺☺☺.


K-POP OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin