10. Bölüm

113 19 1
                                    

Düştüm kalktım koşmaya başladım. Himchan söylediği sözler kulağımdan çıkmıyordu. Nereye gittiğimi bilmed n koşuyordum . Bacaklarım kanıyodu.

Daehyun tarafı;

Yoktu hiçbir yerde nereye kaybolmuştu . Sanki yer yarıldı içine girdi. Tanrım çıldıracağım. Min gittikçe kötü oluyodu. Sanırım Youngjae haber vermeliyim. Telefonumu alıp Youngjae aradım.

Youngjae tarafı;

Ortalık baya gergindi. Himchan hyung böyle tepki verecegini düşünmemiştim . Marry çok üzüldü çok kırıldı yanına gitmek istiyorum ama Yongguk hyung iyi değil. Çok sinirli onun yanında durmalıydım. Yongguk hyung masaları fırlatmaya başladı.
Jae: Hyung yapma.
Up: Hyung durr.
Zelo: Youngjae hyung telin çalıyo.
Daehyun arıyordu.
Jae: Ne var Daehyun.
Dae: Jae bişi diyecegim ama kızma.
Jae: Çabuk söyle Dae.
Dae: Jae Marry yok bulamıyoruz. Her yeri aradım Yokk YOKK.
Jae: Nasıl yok Daehyun. Nereye gidecek ki. Ben geliyorum. Nerdesiniz?
Dae: Yolu takip çom uazakta degiliz zaten.
Jae: Tamam.
Ceketimi alıdığım gibi fırlamam bir oldu.

Benim tarafım;

Youngjae yüzüne nasıl bakacagım. Beni napsın ben ona kötülük getirecem. Bu ilişki yok artık yok. Ayagım bir taşa takılıp düştüm. Hıçkırarak aglamaya başladım. Telefonum yanımdaydı. Birini aramalıydım. Mia olmazdı onu rahatsız edemezdim. Rap Monster aramaya karar verdim.

Youngjae tarafı;

O kadar hızlı koşmuştum ki işte ordalardı. Daehyun Min elinden tutmuş bu tarafa doğru geliyorlardı.
Jae: Nasıl yok.
Dae: Bilmiyorum Youngjae heryere baktım ama yok işte sanki yer yarıldı içine girdi.
Jae: Marryyyyyy Neeedeeessssiiiinnn?
Min: Marryyyyy
Jae: Min sen iyimisin.
Min aglıyarak başını hayır anlamın salladı.
Offf nerdesin Marry sana ihtiyacım var.

Benim tarafım;

Rap monster aradım.
RM:Aloo Marry.
Ben: Oppa.
RM: Noldu Marry. Neden aglıyorsun.
Ben: Hyung gelip beni alırmısın lütfen.
RM: Tamam. Nerdesin sen?
Ben: Bridge ormanındayım.
RM : Ben geliyorum. Bekle.

Rap Monster tarafı;

Neden aglıyordu ki. Herkes yatıyordu. Odama gidip sessizce ceketimi alıp kapıya doğru ilerledim. Kapıdan çıkacagım sıra Suga uyunmıştı. Şimdi ne diyecegim ben.
Suga: Rap Monster nereye bu saatte.
RM: Marry almaya gidiyorum.
Suga: Niye sevgilisinin ne işi varmış.
RM: Aglıyordu. Sesi hiç iyi gelmiyordu.
Suga: Ne. Bende geliyom Rap Monster.
Bir koşu üstünü değişip geldi.Hızlıca evden çıktık. Evin önünde bir taksi bulup bindik.

Youngjae tarafı;

Ya çıldıracam küçücük ormanda bir kızı bulamadık.
Jae: Dae arayın biriniz Marry.
Min: Telimiz yok.
Jae: Çıldıracam.

Benim tarafım;

Rap Monster gelmişti yanında biri daha vardı. Karanlık oldugu için göremiyordum. Rap Monster ceketini çıkarıp bana giydirdi.
RM: İyimisin Marry noldu.
Marry: Daha iyim eve götür beni.
Suga: Bacakların kanıyo Marry.
Bu kişi Suga idi.
Ben: Lütfen eve götürün.
Suga kucagına aldı taksi bizi bekliyordu hemen bindik.
Ben: Min arayın ona iyi oldugumu. Merak etmemesini söyleyin.
RM: Ben ararım.

Min tarafı;

Dae ile beraber geri döndük. Geldiğimde telefonum çalıyodu. İnşallah Marry diyerek baktım. Arayan Rap monster.
Min: Efendim.
RM: Marry bizimle eve dönüyoruz. Sende gel.
Min: Tamam geliyorum.
Daehyun söyledim. Youngjae arayıp haberi verdi. Beni alıp eve götürdü. Sarhoştum doğru düzgün yürüyemiyordum. Daehyun beni eve kadar çıkardı. Marry görünce gitti. Bizde içeri girdik. Sarıldık.
Min: Ne kadar merak ettik biliyormusun. Aglama artık Marry.
Ben: Napıcam Himchan haklı. Onları birbirine düşürmekten başka napıcamm. Bu ilişki olmaz Min. Biz istesek bile olmaz.
Min: Saçmalama Min seviyosun deli gibi onu olmaz.
Min: Sadece sevmek olmuyo. Onlar Ben:Youngjae ailesi onlara karşı çıkamayız. Onunla konuşucam .
Min: Tamam yeter aglama hadi yat sen yoruldun. Bende kafve içicem.
Odasına gitti. Bende bir kahve içip yattım.

Benim tarafım;

Sabah aglamaktan şişen gözlerle karşılaştım. Elimi yüzümü yıkayıp. Min uyundırdım. Dün çok içmişti. Mia gece saatte gelmişti sanırım. Mia uyundırdıktan sonra üstümü giyinip evden çıktım. Youngjae ile buluşacaktım. Okula geldiğimde kapıda bekliyodu. Bana sıkıca sarıldı.
Jae: Çok merak ettim Marry. Bacakların iyisin degil mi?
Ben: İyiyim Youngjae.
Jae: Himchan hyung için özür dilerim.
Ben: Ben bu konuda konuşmak istiyorum. Oturalım mı?
Banka oturup konuyu açtım.
Ben: Youngjae onlar senin ailen beni istemiyorlar. Haklılar bensizin aranızı bozmaktan başka bişi yapmıycam. Ayrılalım Youngjae. Bu ilişki yürümez.
Öylece donup kalmıştı.

Kusura bakmayın biraz hastayım ve hafta sınav haftası zorlu hafta beni bekliyo. Yazmaya çalışıcam. Okumaya devam edin .

K-POP OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin