Sabah kaltığımda kahvaltı hazırdı. Kızlar bana kahvaltı hazırlamıştı. Buruk bir gülümse belirdi yüzümde. Masaya oturdum biraz didikledim. Canım birşey istemiyordu. Kahvaltılıkları buzdolabına yerleştirdim. Biraz hava almak için dışarıya çıkmaya karar verdim. Üstüme bir tişört altımada bir tayıt giyip, üstüme bir uzun ince hırka hırka aldım. Ayakkabılarımı yiyiptikten sonra kulağıma kulaklığımı takıp evden çıktım. İNFİNİTE-24 HOURS kulağımda seslenirken ben öyle yürüdüm. Bir parka gelip oturdum. Düşünmeye başladım. Artık sevdiğim adam yoktu. Derslerim iyidi. Peki beni burayan ne kalmış. Yakında okullar kapanacaktı. Ben burda Youngjae için duruyordum. Şimdi ise o yoktu. Beni buraya bağlayan hiçbirşey kalmamıştı. Geri döneceğim. Bir süre tek kalmalıydım ama bundan önce ilişkimizi tam olarak bittirmeliydik. Youngjae ile buluşmam lazım bunları kendi ağzından duymak istiyordum. Telefonumu alıp Youngjae aradım.
Ben: Youngjae buluşa bilirmiyiz .
Jae: Tabiki . Nerdesin?
Ben: Herzamanki parkta.
Jae: Tamam geliyorum.
Telefonu kapatıp beklemeye başladım.10 dk sonra gelmişti." Meraba " diyip elini uzattı. Bende elini tuttum. Belkide bu son görüşümdü.
Ben: Konuşmak istediğim şeyler var.
Jae: Tabiki. Seni dinliyorum.
Ben: Youngjae sen gideli 6 ay oldu. Hiçbir zaman seni sevmekten vazgeçmedim. Youngjae ben yapamıyorum. Sen artık beni görmüyorsun. Tek taraflı aşk yaşamak istemiyorum. Daha fazla acı çekmek istemiyorum. İkimizde başka yollara ayrılalım.
Jae: Zaten bitmişti. Bunu sürdürmeye gerek yoktu. Belki de bu kadarmış kadar. Seni tanıdığım için mutluyum. Güzel günler yaşattın için teşekkür ederim.
Benim için o kadar acı vericiydiki . Gözlerim dolmuştu ama onları tutuyordum. Telefonu çalmıştı.
Jae: Özür dilerim bakmalıyım.
Efemdim. Tamam Aşkım. Geliyorum birazdan bekle beni. Bende seni seviyorum.
Anlamıştım biri sevdiğini . Sen mutlu ol Youngjae benimşe olmasa bile. Gülüşün hiç eksilmesin yüzünden.
Jae: Gitmem gerek. Kendine İyi bak Marry.
Ben: Sende Youngjae
dedikten sonra el sıkıştık. Ona sarılmak için içim gidiyordu. Bunu yapmak zorundaydım, işleri zorlaştırmamam lazım. El salladım. Güle Güle İlk Aşkım .Youngjae tarafı;
Parka vardığımda üzgün görünüyordu. Üzülme sen üzülünce bende üzlüyorum aşkım. Yanına varıp elimi uzattım. Ellerinin sıcaklığını özlüycem.
Marry: Konuşmak istedim şeyler var.
Ben: Tabiki seni dinliyorum.
Biliyordum neler söyleyecegini . Canımı acıtacak sözler geliyordu.
Marry: Youngjae sen gideli 6 ay oldu. Hiçbir zaman seni sevmekten vazgeçmedim. Youngjae ben yapamıyorum. Sen artık beni görmüyorsun. Tek taraflı aşk yaşamak istemiyorum. Daha fazla acı çekmek istemiyorum. İkimizde başka yollara ayrılalım.
Ben:Zaten bitmişti. Bunu sürdürmeye gerek yoktu. Belki de bu kadarmış kadar. Seni tanıdığım için mutluyum. Güzel günler yaşattın için teşekkür ederim.
Ne kadar acı veriyordu biliyormusun. Seni severek senden vazgeçmek . İçim yanıyo kalbim bölünüyo Marry hadi bitmesin de sarıl kollarımda ağla ama vazgeçme hadi sevgilim.
Yongguk arıyordu. Bunu yapmalısın Youngjae sevdiğin kız için.
ben: Efendim.
Yong: Nerdesin Youngjae.
Ben: Tamam aşkım.
Yong: Noluyo Youngjae
Ben: Geliyorum birazdan aşkım bekle beni.
Yong: Youngjae Noluyo dedim.
En zor cümleye gelmişti. Cümleler boğazımda düğümleniyordu.
Ben: Bende Seni Seviyorum.
dedikten sonra kapattım teli. Marry 'nin daha fazla yıkılışını görmek istemiyordum.
Ben: Gitmem gerek. Kendine iyi bak.
Marry: Sende Youngjae.
Son el tutuşumuzdu. Bırak istemiyordum. Ama ona daha fazla üzüp acı çektirmek istemiyordum. Affet Beni Sevgilim.Marry'nin tarafı;
Gitmişti artık hala onu deli gibi seviyordum. Asla ondan vazgeçmiycem tek taraflı sevecegim.
Kendimi biraz toplamak istesemde olmuyordu. Paramparçaydım. Yarın bütün eşyalarımı toplayıp dönüyorum İngiltereye. Universiteyi orada okuyacagım. Min ve Mia bunu Nasıl açıklıycağıöı bilmiyorum ama anlıyacaklardır.
Yavaş yavaş eve doğru geldiğimde çocuklarda geliyodu. Kağının önünde karşılaştık. Beraber yukarı çıkarken Suga,
Suga: Agladın mı sen.
Ben: Haa. Hayır. Çocuklar bize gelebilirmisiniz 5 dakikalına konuşacaklarım var.
RM: Tabiki.
Hep beraber eve girdik. Herkes oturduktan sonra konuşmaya başladım.
Ben: Sizin gibi 7 mükemmel insanlar ile tanıştığım için mutluyum.
Gözlerim dolmuştu.
J-Hope: Ne bu şimdi deva felan mı?
Hep beraber güldüler.
Ben: Evt bu bir veda. ( Hepsi şaşırmıştı.) Ben yarın ilk uçakla İngiltereye dönüyorum. Ani karar oldu biliyorum. Hepinize teker teker teşekkür ederim.
Min: Heyyy! Bu nerden çıktı. Bir yere gidemezsin.
Ben: Çünkü burda,kalacak sebebim kalmadı.
Mia: Yaa biz. Marry biz napıcaz .
Jin: Marry bu kararın doğru olup olmadıgına emi misin?
Ben: Değilimmmm. Anladınız mı? Değilim. Uzaklaşmam lazım burdan. Yoksa bu hiç iyi olmuycak. Kafamı yerim burda. Nolur izin verin gidiyim. Buna ihtiyacım varr.
diye aglamaya başladım. Yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya bailadım. Mia yüzümü alıp gözyaşlarımı silmeye başkadı.
Ben: Yoruldum biraz dinlenmeye ihtiyacım var .4 yıl sonra kesin dönüş yapacagım inanın bana.
Mia: Git ama özletme olur mu?
Min: Eger Gelmezse öldürür seni.
Gülerek aglamaya başlamıştık.
Jin: Geldiğinde daha iyi birini bekliyorum.
Gözyaşlarımı silip ayağa kalktım ve Jin sarıldım. Hepsi bir olup sarıldık.Çocuklar gitmişti. Bende yorulduğum için yatmaya gittim.
Sabah dinç kalkmalıydım. Yarın gidiyorum. Çocuklardan uzak kalacaktım ama daha iyi bir şekilde geri dönecektim. Hadi bakalım Marry iyi yolculuk seni beklesin Figtinggg.Sabah kalktığımda kızlar başımdaydı. Hep beraber kahvaltı yaptık. Beyaz bir tişört, altına pileli siyah etek giyip. Valizlerimi ve sırt çantamı alıp çıktım. beyaz converslerimi giyip kapıyı açtım. Karşımda 7 Yakışıklı adam duruyordu. Suga ve Jimin bavullarımı aldılar ve Havalimanına geçtik. Uçagım kalkmak üzereydi. Vedalaşma vakti gelmişti.
İlk önce J-Hope ile sarıldım.
Ben: O gülüşün yüzünden eksik olmasın Umudum.
Sonra V sarıldım.
Ben: Hep saçmalıklar yap. ve gülümse.
Sonra Jimin sarıldım.
Ben: Yakışıklığın ile kızları etkilemeye devam et.
Kook ile sarıldım.
Ben: Daima abilerinin yanında olup destek ol.
Rap Monster ile sarıldım.
Ben: Daima iyi bir lider ol ve başarıların peşinden koş .
Jin ile sarıldım.
Ben: Daima onlara doğru yolu göster ve iyi bak.
Suga ile sarıldım
Suga: Hayatta gördüğüm en güzel kızsın Marry Seni Seviyorum.
Ben: Sende çok tatlı birisin Suga. Sevgine sahip çıkamadığım layık olamadığım için özür dilerim.
Suga ile ayrıldıktan sonra Min ve Mia sarıldım.
Ben: Benim için mükemel iki kardeş oldunuz İkinizede teşekkür ederim .
Min: Biz sana teşekkür ederiz.
Mia: Seni seviyoruz.
Ben: Bende sizi.
Bavullarımı alıp yavaş yavaş yürümeye başladım bir yansan çocuklara el sallıyordum.
Min: Çokkk Bekletmee Biziii .
Ben: Tamamm.Sizi Çok özlüycem çocuklar. Görüşürüzz. Kendinize Dikkat edin.
Merabalar yeni bölümle karşınızdayım. 804 olmuş okuyanlara çok teşekkür ederim sizi seviyorum. Yazım hataları için özür dilerim. Saranghaee .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP OKULU
Romancek-pop okulu neydi?? gine ne maceralar yaşayacaktım? yeni arkadaşlar bulacaktım. bu okul bana nasıl etki edecekti? yeni hayatım eskisi gibi mi olacaktı? yeni hayatım güzel olacakmıydı? YENİ HAYATIMA MERABA DİYİN...