Yogada çok değişik hareketler olduğunu söylemiş miydim? Hayır, çünkü daha önce hiç yoga yapmamıştım! Ama ne yazık ki kızıl saçlı bir canavar tarafından bu rekor yok olmuştu ve ben, Amanda de la Rosa, kobra pozisyonunda yerde yatıyordum! Hem de sabahın altısında!
Chloe ayaktaydı ve tek ayağı diğer bacağına değecek şekilde duruyordu. Kızıl saçlarını at kuyruğu yapmıştı ve beyaz bir sporcu atleti giyiyordu. Artık kendimi tutamayıp yere düştüğümde kapalı olan gözlerini açtı.
"Bu çok yorucu, başka bir hareket yapsam?" diyerek şansımı denedim. Tekrar pozisyonuna dönerken,"Bu daha ne ki, sen diğer hareketleri gör." dedi.
Oflayarak yerden kalktım."Benden bu kadar!" diye seslenip yatağıma doğru yola çıktım. Ama Chloe kolumu tutup beni kendine çekince bana attığı sert bakışlar sıcak yatağıma ulaşma planlarımı suya düşürmüştü.
Ayaklarımı sürüyerek yoga minderinin üzerine çıktım. Chloe'nin, Yoga Rehberi adını verdiği rehberi yerden alıp benim seviyemde bir hareket aramaya başladım. Seviyem Chloe'nin adlandırmasıyla Kaplumbağa'ydı. Yani birinci seviye.
Chloe zor hareketleri daha çok önemsediği için Kaplumbağa grubunda sadece iki hareket vardı. Kobra ve Deve. Kobra'yı zaten yaptığım için, ya da yapmaya çalıştığım, Deve pozisyonunu denemeye karar verdim.
Bir hareket daha yere kapaklanmamla sonuçlanmıştı.
Arka plandan gülme sesleri geliyordu ama ben yerimden kıpırdayamayacak kadar yorulmuştum.
Olduğum yerde soluk alıp verirken görüş açıma Dorothy girdi. Uzattığı eli tutarak yukarı kalktığımda herkes katıla katıla gülüyordu.
Kollarımı göğsümde kavuşturarak hiç komik değil pozisyonumu aldım. Sesler kesildiğinde oflayarak,"Ya ben çok sıkıldım. Bir şeyler mi yapsak?" diye sordum.
Beatrice hemen atladı."Biz sana okulu gezdirmeyi daha bitirmedik. Mesela bovling salonunu gösterebiliriz."
"Karaoke?"
"Hayır, hayır lazer odaları!"
Onlar tartışırken araya girdim."Oha yani okul okul değil oyun salonu mübarek!"
Beni takmadan tartışmaya devam ettiler. Odadaki uğultu yükselirken nihayet Daphne durdurmaya karar verdi."Kızlar! Bence ilk havuzdan başlayalım. Kesinlikle orayı görmeli."
Herkes başını onaylayan bir şekilde sallayınca Daphne,"Kap bikinini, havuza gidiyoruz!" diye bağırdı. Herkes dolaplarını karıştırmaya başladığında bavulumu henüz yerleştirmediğimden bavuldan turkuaz bikinimi kaptım. Onun üzerine de beyaz salaş bluzumu giyip altıma da kot şortumu geçirdim.
Diğerleri de giyinmeyi bitirince yola koyulduk. Her odanın bir anahtarı olduğu için ilk önce müdürün odasına gittik. Biz dışarıda beklerken Beatrice içeri girip iki dakika sonra dışarı çıktı. Anahtarın açtığı odanın isminin yazılı olduğu yeri avucuyla kavradığını gördüm.
Asansöre bindiğimizde Chloe -2. kata bastı. Yatakhaneler 16. katta olduğundan on sekiz kat beklememiz gerekiyordu.
Dink!
Kapı açıldığında Beatrice en önde arkasında Chloe, onun arkasında ben, sonra Daphne ve en arkada Dorothy olacak şekilde ilerledik. Yol ayrımına geldiğimizde Beatrice hiç duraksamadan sola döndü. "Hey! Sağa dönmeyecek miydik?"diye bağırdı Dorothy.
"Oradan yol karıştıracak biri gibi mi görünüyorum?"diye arkasını dönmeden sordu Beatrice alayla.
"Evet."diye fısıldadı Dorothy gözlerini devirerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Okulu
Vampireİçeriye girdiğimizde Jack, "Bana borçlusun." dedi. "Neden ya? Sadece teşekkür etsem olmaz mı?" diye sordum yakınarak. Başını iki yana salladı. "Zamanı geldiğinde hatırlatırım." dedi. Durdum. O yürümeye devam etti ve bir süre sonra karanlık koridorda...