Sabah Chloe tarafından dürtülerek uyandırıldım. Gözlerimi açıp ona baktığımda kızıl saçları atkuyruğu yapılmış ve okul formasını giymişti. Uyandığımı görünce yatakta doğruldu ve ellerini beline götürüp kaşlarını çattı.
"Sen küçük hanım," diyerek işaret parmağını üzerime tuttu. "Hemen hazırlanmalısın." Sonra bileğindeki saate baktı. "Ve bunun için 5 dakikan var."
Son 3 kelimeyi duyduktan sonra yataktan ışık hızıyla fırladım. Yani gerçekten ışık hızıyla. Vampir güçlerimin de faydasıyla çok zor olmadı.
Diğerleri çoktan kahvaltıya inmişti. Ben de bundan yararlanıp odada tek olan makyaj masasının yanına gittim. Saçlarımı hızlıca yandan ördüm ve dolabımdan okul formamı aldım. Uzun çoraplarımı giyip babetlerimle tamamladıktan sonra Chloe'yla kahvaltıya inmek için merdivenlere yöneldik. Konuşurken üç kız yolumuzu kesip küçümseyici tavırlarla yüzümüze baktılar. Tam ortalarında duran ve yüzü full makyajlı kız ikiz olduklarını düşündüğüm kızlara seslendi. "Julia! Helia! Diğerlerini çağırın. Bu kızlara 'yeni kız karşılaması' yapalım. Chloe'yla birbirimize endişeli bakışlar attık. İkimiz de yeniydik ve bu kızlardan korkmuştuk. Daha sonra Julia ve Helia'nın bizim yaşıtımız 6 kızla geldiğini görünce endişemiz arttı. Başkanları olduğunu düşündüğüm kız, dört kıza başıyla işaret verdi. Kızlar bileklerimizden tutup bizi duvara yapıştırdılar. Biz kurtulmaya çalışırken başkan tam önümde durdu ve kısık sesle "Bir daha seni Max'in yanında görürsem seni öldürürüm." diye fısıldadı. Sonra uzaklaştı ve ellerini göğsünde kavuşturup izlemeye başladı.
Beni bir tabureye oturtmaya çalıştılar ama iki kişi benimle başa çıkamadığından iki kişi daha çağırdılar. Dört kişiyle başa çıkamayacağımı fark edince pes ettim. Diğer ikisiyse Chloe'yu çoktan haklamışlardı.
Önüme buzlu suyla dolu bir kova getirdiler. Ne yapacaklarını anlayınca bıkkınlıkla kıza baktım. Ciddi misin? İç sesim klişe! diye bağırdı. O ise sırıttı ve başka bir kıza işaret verdi. Kız arkama gelip kafamı suya batırdı. Bir an ölüyorum sandım. Bana sonsuz gibi gelen bir süreden sonra kafamı yukarı kaldırdı. Nefes almaya çalışırken Chloe'ya da aynısını yaptıklarını gördüm.
Bu iş bittikten sonra her ne kadar direnmeye çalışsam da kıyafetlerimizi parçaladılar ve bize palyaço kostümü giydirdiler. Yüzüme de palyaço makyajı yapıp saçıma bonus kafa peruğu taktıklarında delirdim. Ama asıl bomba başkan olduğunu düşündüğüm kızın fotoğrafımızı çekmek için telefonunu kaldırmasıyla patladı.
Kızların ellerinden kurtulup ona doğru ilerledim. Ama kızlardan biri beni öyle sert çekti ki duvara kafamı vurup yere düştüm. Kız ise bir kahkaha patlatıp fotoğrafı çekebilmek için önüme geçti. Ve gözlerimi kapatmadan önce tek hatırladığım kızın çığlık atıp yere düşmesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Okulu
Vampirosİçeriye girdiğimizde Jack, "Bana borçlusun." dedi. "Neden ya? Sadece teşekkür etsem olmaz mı?" diye sordum yakınarak. Başını iki yana salladı. "Zamanı geldiğinde hatırlatırım." dedi. Durdum. O yürümeye devam etti ve bir süre sonra karanlık koridorda...