-2-

1.3K 50 0
                                    

Annem tarafından beyaz duvarların arkasına yollandıktan sonra okulun içine kısaca göz attım. Hemen önümde sarışın bir çocuk okulun kazandığı kupaların olduğu rafa yaslanmış telefonuna bakıyordu. Ders saati olduğunu tahmin ettiğim için koridorda birini görmek beni şaşırtmıştı. Bu durumu çok umursamadan omuz silktim ve çocuğun yanına gidip bana bakması için elimi yüzüne doğru salladım. Çocuk bana döndüğünde de elimi uzattım. "Amy."

Beni hafifçe süzdükten hemen sonra elimi skıp, "Max." dedi.

"Bu okula yeni transfer oldum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bana yardımcı olabilir misin?" dedim sıkkın görünmeye çalışarak.

Tahmin ettiğim gibi her erkekte olan birilerini yönlendirme isteği öne çıktı. "İlk önce sınıfını öğrenmen için müdürün odasına gitmelisin. İkinci katta ilk sağda."

"Teşekkürler." dedim gülümseyerek.

"Sorun değil," Sırıttı. "Bu arada elbisen güzelmiş."

Gözlerimi devirip müdürün odasına doğru yola koyuldum. İkinci katta ilk sağdaki odaya girdim. Evet yani baya girdim. Eski okulumda kapıyı tıklatmama alışkanlığım vardı. Karşımda bir çift göz bana dik dik bakarken ben ciddiyetimi korumaya çalıştım. Müdire Hanım ise sert bir şekilde "Bir daha benim odama izinsiz girmeyeceksin, tamam mı?" demesine karşı başımı salladım. Çok da umursamamıştım açıkçası. Müdürlerden korkmazdım. Bunu eski okulumdan atılıp sebebimden de anlayabilirdiniz. Onaylamam üzerine tekrar gülümsedi. "Sen Amy olmalısın. Okulumuza hoşgeldin. 11/A sınıfındasın." Teşekkür ederek uzaklaştım. Müdürün odasına olduğum süre içinde zil çalmış olmalıydı çünkü koridorlar şu an öğrencilerle dolup taşıyordu. Etraftan rastgele birine sorarak üçüncü katta olduğunu öğrendiğim 11/A sınıfına doğru ilerlemeye başladım. "Amy?" Tanıdık bir sesin ismimi söylemesiyle hızlıca arkama döndüm ve gördüğüm görüntü beni şok ederken çığlık atmayı da unutmamıştım.

[Multimedya'da Max'in fotoğrafı var]

Vampirler OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin