Beğeni 240 ❤️
Yorum 250 ❤️Hozan Aytaç NALİNA TE ME
........&&&&&......
Heja odadan çıkarken o geldi.Arkadaşımı
evine biraz zorla aldırmış gibi olduğumdan ona da sinirli sinirli bakıyor.Heja üç gündür burda ve nerdeyse her gün Hazerani 'nin korkusundan kaçarken yere düşüyor.Ona diyorum öyle bakıyor ama kadınlara zarar vermez diye ama anlamıyor.Onu gördüğü her yerde kaçıyor sakar ayakları da onu taşımadığı için devamlı yerlere kapaklanıyor.
Selim'in o anlarda ki kahkahaları onu delirtsede bu evdeki dostum olduğu için Selim'e kötü davranmıyor.
"Geşa .." dedi.
Ben onunla konuşmuyorum ki iyi olsun ama o devamlı Geşa diye bağırıyor.
"Hazerini.."
"Nerdeydin ?"
"Yemek yedin mi ?"
"Geşa"
"Hazerini yemek yedim demek bu kadar mı zor?"
"Nefret ediyorum beni düşünüyor gibi davranmandan."
"Aaa şaşırdım sen ve benden nefret etmek ! Lütfen bana bilmediğim bir şey anlat."
"Lan sana dayanamıyorum!"
Tam isabet Hazerani bende günlerdir aralıksız içtiğin için bir çözüm aramıştım işte onu söyleme fırsatı buldum.
"Bir kaç günlüğüne beni burdan göndermeye ne dersin?"
Biraz düşündü.Söylediğim ona mantıklı gelmişti .Telefonu çıkardı ben onu dikkatle izlerken o giysi dolabını işaret etti.Ne demek istediğini telefonu açan kişiye "Bir hafta Geşa bağ evinde kalacak onu bırakıp dön ."dedi ben koşar kıyafetlerime gittim.
Bir o yana bir bu yana o kadar çok koştum ki Hazerani sonunda "Temelli gitmiyorsun ben biraz huzur bulayım diye sadece bir hafta ."dedi .
Dönüp ona gülümsedim "Saçların .."dedim.Eli saçlarına çıktı .
"Onları kurutmadan çıkma .Bir hafta içme .Ailenle dileğin gibi eğlen .Geceleri üstünü ört .Kendine dikkat et."dedim.Dişlerini birbirine sürtüp "Geşa "diye bağırdı.
"Fazlada bağırma sesin nasıl düşmüyor anlamıyorum."
"Defol ."dedi .Her şeyi almıştım.
Hemen defolmak için çıktım.Koşar adım indim ama unuttuğum bir şey vardı hemen çantayı merdivenlerin dibine bırakıp yeniden odaya çıktım.
Kapıyı çalmadan aniden girdim.Hazerani üstünün düğmelerini açacakken girmişim .İyi ki daha gec değil şuan bile bana sinir oldu.
Başını salladı .Hemen pencereye koştum aralık bıraktığım pencereyi kapattım.
O kapatmaz üstelik odaya da kimseyi sokturmazdı.Geceleri üstünü örtmüyor pencere açık olursa üşütür.Zaten ben tam bir haftadır nezleyim .
Elimde biriken pecetelerim ile yeniden çıkarken ona bakmadım.Pencere için geri dönmüş olmama bile kızabilir .Uygun adım tekrar çıktım .Valizimi aldım .Avluda duran Heja'ın yanına gittim.Ona bir hafta bağ evinde olacağımı söyledim.Oda gelmek için ısrar etti.Ama Hazerani'nin buna izin vereceğini sanmıyorum.
Sonuçta ben rahat edeyim diye değil o rahat etsin diye gidiyorum.Vedalaştık bana "Onunla konuş belki izin verir."dedi.
Gülerek "Yok ya sen git konuş öyle kolaysa."dedim .Hemen korktu ."Adamı görünce elektrik çarpmış gibi oluyorum.Nasıl konuşayım Efsa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYLERBEYİ HAZERANİ
General FictionEl değse dikişsiz yaraya çok acır,sevgilim.Ağır söz bile daha çok kanatır. Aşk Şeriatı'nın kuralıdır bu: Seven sevdiğine kesik bir yürek bırakır . Ben sana ; belimdeki silahı ,dik başımı ve tenimin ardındaki canı da bırakıyorum. Buyur al ! Beylerin...